Η Μαρία Χατζηστεφανή αποκάλυψε στο Q+A γιατί φοράει τα ίδια ρούχα στο Dragon's Den

Μία από τους τέσσερις επενδυτές- dragons - του σόου του ANT1 αποκάλυψε στο q+a της και την πιο ωραία στιγμή στο Dragons Den.

H Μαρία Χατζηστεφανή με καταγωγή από τη Μυτιλήνη είναι μία από τους τέσσερις δράκους- επενδυτές του Dragon's Den το οποίο και βλέπουμε τα βράδια της Παρασκευής στον ΑΝΤ1.

Πώς ξεκίνησε την επιχείρησή της η Μαρία Χατζηστεφανή

Η επιχειρηματίας σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στην Αθήνα και έπειτα έκανε σπουδές στις ΗΠΑ στο Πανεπιστήμιο Columbia ενώ αργότερα μετακόμισε στο Λονδίνο και δούλεψε για τράπεζα επενδύσεων. Στο Λονδίνο όπου και ζει μέχρι και σήμερα, εργάστηκε ως beauty editor μέχρι το 1999 όταν και ίδρυσε την εταιρεία καλλυντικών Rodial με best seller προϊόν την κρέμα από ρόδι (κάπως έτσι προέκυψε και το όνομα Rodial = ρόδι) που δημιουργούσε η γιαγιά της.

Τα προϊόντα της εταιρείας της κατάφεραν να μπουν στα καταστήματα 35 χωρών με την Μαρία Χατζηστεφανή να κάνει πλέον χαμό και στην Ελλάδα και όλο και περισσότερες γυναίκες να ψάχνουν κι εδώ τα καλλυντικά της.

Και μπορεί σήμερα ως καλεσμένη του Γρηγόρη Αρναούτογλου να λέει τη δική της ιστορία, στον λογαριασμό της στο Instagram με τους περίπου 900.000 followers έκανε τις δικές τις αποκαλύψεις σε πρόσφατο Q+a.

Για παράδειγμα, στο Q+A αυτό στο Instagram, η επιχειρηματίας αποκάλυψε γιατί οι τέσσερις dragons φορούν τα ίδια ρούχα. Όπως τόνισε ο σκοπός είναι να μπορεί η παραγωγή στο μοντάζ να κάνει μιξ στις auditions των επίδοξων επιχειρηματιών.

Πρεμιέρα για τον Σάκη Τανιμανίδη με πατέντες, memes στο Twitter και την Χριστίνα Μπόμπα για γούρι

Η Dragon αποκάλυψε ακόμα την αγαπημένη της στιγμή στο Dragon, όταν πηγαίνουν και μιλούν μετά την audition με τους επιχειρηματίες που θα βοηθήσουν τελικά, όπως συνέβη και με τον viral vegan κρεοπώλη.

Η Μαρία Χατζηστεφανή δεν αποκαλύπτει την ηλικία της και πολύ καλά κάνει και ακόμα και στα λάθη που έχει κάνει στο παρελθόν, αποκάλυψε πως θα επέστρεφε και θα έκανε ακριβώς τα ίδια λάθη.

Πέρα από την εταιρία της, η dragon έχει γράψει τη δική της σειρά βιβλίων. Το βιβλίο «Πώς να επιτύχεις σε 24 ώρες» είναι ήδη best seller στο εξωτερικό και η συγγραφέας του αποκάλυψε πως το έγραψε στα Αγγλικά και η ελληνική μετάφραση ήρθε κατόπιν.

«Θέλω να σου αφηγηθώ την ιστορία µου, πώς έφτασα εδώ που βρίσκοµαι τώρα. Δεν ήξερα από την αρχή τι ήθελα να κάνω, άλλαξα τρεις φορές επαγγελµατική πορεία πριν δηµιουργήσω τη δική µου επιχείρηση, και µάλιστα µε απέλυσαν από την τελευταία µου δουλειά. Έχω κάνει πολλά λάθη, έχω πάρει πολλά ρίσκα και στην πορεία σηµείωσα µικρές µα και µερικές µεγαλύτερες επιτυχίες. Πάντα προστρέχω στις ιστορίες των δυνατών, επιτυχηµένων γυναικών και εµπνέοµαι από το ταξίδι τους. Θέλω να σου προσφέρω ακριβώς το ίδιο. Να σε εµπνεύσω, να σου δείξω τον δρόµο και να µοιραστώ µαζί σου µε ποιον τρόπο ξεπέρασα τα εµπόδια και τις προκλήσεις, έχοντας πάντα το βλέµµα µου καρφωµένο στην µπάλα. Θέλω να σε κινητοποιήσω για να κυνηγήσεις τα όνειρά σου και να συνεχίσεις την πορεία σου, ακόµα κι αν όλα είναι εναντίον σου, και να σου δείξω πώς να πιστεύεις στον εαυτό σου, ακόµα κι αν δεν πιστεύει κανένας άλλος σ’ εσένα»



Ένα πράγµα είναι όµως σίγουρο: Η επιτυχία δεν έρχεται µέσα σε είκοσι τέσσερις ώρες. Όταν η εταιρεία προϊόντων περιποίησης δέρµατος Rodial λάνσαρε τον περίφηµο ορό «φιδιού» (Snake Serum), ο Τύπος αµέσως θεώρησε ότι η εταιρεία πέτυχε «µέσα σε είκοσι τέσσερις ώρες», τονίζει η ίδια στο βιβλίο της και πιστεύει ότι όλοι και όλες µας µπορούµε να επιτύχουµε τους στόχους µας, εάν αφοσιωθούµε σε αυτούς, και στο βιβλίο της αποκαλύπτει τον τρόπο, τις συµβουλές αλλά και τα µυστικά της.

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης