Tα Pampers και η UNICEF γιορτάζουν 15 χρόνια συνεργασίας που σώζει ζωές

Tα Pampers και η UNICEF γιορτάζουν 15 χρόνια συνεργασίας που σώζει ζωές

Μέχρι σήμερα έχουν προστατευθεί περίπου 1 εκατομμύριο νεογέννητα μωρά σε όλο τον κόσμο.

Το 2021 σηματοδοτεί την επέτειο της 15ετούς συνεργασίας των Pampers με τη UNICEF, μία συνεργασία που έχει συμβάλει στην εξάλειψη του μητρικού και του νεογνικού τετάνου (MNT) σε 26 χώρες. Η νόσος MNT είναι μία εν δυνάμει θανατηφόρος ασθένεια που προσβάλλει μητέρες και μωρά σε όλο τον κόσμο, αλλά η οποία μπορεί εύκολα να προληφθεί, μέσω ανοσοποίησης με εμβολιασμό και εφαρμογής υγιεινών πρακτικών στις γεννήσεις.

Το 2006 η συνεργασία ξεκίνησε με τη δέσμευση πως για κάθε ένα πακέτο Pampers με το λογότυπο της UNICEF που θα αγοράζεται, θα γίνεται δωρεά από τα Pampers ενός εμβολίου στη UNICEF. Η μακρόχρονη αφοσίωση και προσήλωση από τα Pampers σε αυτήν την αποστολή, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να επιτευχθούν ορισμένα ορόσημα για την προστασία των νεογέννητων μωρών και των μητέρων τους σε όλο τον κόσμο.

Έτσι, έως σήμερα τα Pampers με αυτήν τους την πρωτοβουλία έχουν πετύχει:

• Την τεράστια αύξηση του αριθμού των νεογέννητων που έχουν σωθεί σε περίπου ένα εκατομμύριο

• Την προστασία 100 εκατομμυρίων γυναικών και των μωρών τους σε όλο τον κόσμο από νόσηση με MNT

• Τη μείωση του αριθμού των θανάτων νεογέννητων από MNT κατά 60%

Έρευνα μεταξύ των γονέων σε ολόκληρη την Ευρώπη που διεξήχθη από τα Pampers1 αποκάλυψε ότι για να γίνει ο κόσμος καλύτερος για όλα τα μωρά, απαιτείται μία συλλογική προσπάθεια, μόνοι οι γονείς δεν είναι σε θέση να τα καταφέρουν – και αυτή η συνειδητοποίηση είναι πιο σημαντική σήμερα παρά ποτέ. Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα μωρά θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά σύμφωνα με την έρευνα, από τις μάρκες εκείνες που θα επενδύσουν ουσιαστικά σε αυτήν την προσπάθεια και τους οργανισμούς που θα συνεργάζονται σε αρμονία, πάντοτε με όραμα έναν κόσμο καλύτερο για όλα τα μωρά. Μάλιστα τα στοιχεία της έρευνας φανερώνουν πως το 63% των γονέων πιστεύουν ότι όλα τα μωρά θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε ίσες ευκαιρίες, ενώ το 60% συμφωνεί ότι κάθε μωρό πρέπει να μπορεί να έχει πρόσβαση σε ζωτικής σημασίας φάρμακα και εμβόλια, στοιχείο που αναδεικνύει τον ισχυρό αντίκτυπο που έχουν πετύχει τα Pampers και η UNICEF.

Σήμερα, τα Pampers και η UNICEF θέλουν να εκφράσουν τις θερμές ευχαριστίες τους για τις πολύτιμες συνεισφορές των γονέων, των υπαλλήλων, των συνεργατών αλλά και όλων όσοι συνέβαλαν με την στήριξή τους στο να γίνει ένα τέτοιο όραμα πραγματικότητα.

Η Ranya Shamoon, Senior Vice President, του τομέα Baby Care της Procter & Gamble για την Ευρώπη, δήλωσε σχετικά:

«Με το να ενώσουν τις δυνάμεις τους, τα Pampers και η UNICEF κατάφεραν να φέρουν μια μεγάλη και μακροχρόνια αλλαγή, με άμεσο αντίκτυπο στις ζωές αμέτρητων οικογενειών και μωρών σε όλο τον κόσμο. Με αφορμή αυτή την τόσο σπουδαία επέτειο που αποτελεί ορόσημο για εμάς, θα θέλαμε πραγματικά να ευχαριστήσουμε όλους όσοι αγόρασαν σε οποιαδήποτε στιγμή ένα πακέτο Pampers με το λογότυπο της UNICEF: η δική σας συνεισφορά ήταν αυτή που μας επέτρεψε να στηρίξουμε ένα τόσο ζωτικό έργο με τον πιο άμεσο τρόπο, βοηθώντας στην εξάλειψη της νόσου ΜΝΤ και συμμετέχοντας αποφασιστικά στο ταξίδι προς τη βελτίωση του κόσμου για όλα τα μωρά. Μαζί, έχουμε αλλάξει τη ζωή των μητέρων και των μωρών του σήμερα αλλά και των επόμενων γενεών».

Από την πλευρά της η Carla Haddad Mardini, Διευθύντρια του τμήματος ιδιωτικών εράνων και εταιρικών σχέσεων της UNICEF σχολίασε σχετικά:

«Η συνεργασία μας με τα Pampers για πάνω από 15 χρόνια συνέβαλε στη διάσωση σχεδόν 1 εκατομμυρίου νεογέννητων ζωών από έναν σιωπηλό δολοφόνο – τον μητρικό και νεογνικό τέτανο. Αγοράσαμε περισσότερα από 300 εκατομμύρια εμβόλια που έχουν αξιοποιηθεί για την προφύλαξη 100 εκατομμυρίων γυναικών και των μωρών τους. Με την υποστήριξη των Pampers και άλλων συνεργατών, ο αριθμός των νεογέννητων θανάτων από τέτανο ετησίως μειώθηκε κατά περισσότερο από 60%. Αυτή η υποστήριξη έγινε ακόμη πιο σημαντική όταν ήρθε η πανδημία COVID-19, απειλώντας να διαταράξει την παροχή υπηρεσιών ανοσοποίησης ενάντια στην MNT, αντιστρέφοντας την πρόοδο που με σκληρό κόπο είχαμε επιτύχει ώστε να έχουμε πρόσβαση στα παιδία που μας έχουν ανάγκη. Η συνεργασία με μάρκες όπως τα Pampers και μέσω μακροχρόνιων συμπράξεων είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς η UNICEF, με το να δουλεύει σε απόλυτη αρμονία με τον ιδιωτικό τομέα, μπορεί να προσεγγίσει με επιτυχία τους πιο ευάλωτους, διασφαλίζοντας ότι κάθε παιδί όχι μόνο επιβιώνει, αλλά και ευδοκιμεί».

Για περισσότερα από 60 χρόνια, τα Pampers έχουν δεσμευτεί να κάνουν τον κόσμο κάθε μωρού καλύτερο. Η συνεργασία των Pampers και της UNICEF για τη σωτηρία των νεογέννητων και των μαμάδων τους, αποτελεί γνήσιο παράδειγμα για το πώς μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα για τα μωρά και τις οικογένειές τους σε κάθε γωνιά του κόσμου, στηρίζοντας οικογένειες και παρέχοντας πρόσβαση σε αγαθά που κάθε μωρό δικαιούται σε αυτήν αλλά και στις επόμενες γενιές.

Στην Ελλάδα, τα Pampers παραμένουν έως και σήμερα πιστοί υποστηρικτές στην πορεία των «μικρών μαχητών» και των οικογενειών τους στην προωρότητα. Με την σταθερή υποστήριξη των Pampers τα 2 τελευταία χρόνια, η οργάνωση «Ηλιτόμηνον», με στόχο την επίλυση των ιατρικών, κοινωνικών και οικονομικών προκλήσεων των οικογενειών με πρόωρα νεογνά, έχει προχωρήσει στην δωρεά τριών θερμοκοιτίδων στις μονάδες εντατικής νοσηλείας νεογνών σε μαιευτήρια σε πόλεις της Ελλάδας, εκπληρώνοντας τη δέσμευση της μάρκας για την ενίσχυση των νεογνών και των οικογενειών τους απέναντι στην προωρότητα.

Οι έκτακτες, πρωτοφανείς συνθήκες του 2020 ανέδειξαν συνολικά την ευθύνη που έχουν οι μάρκες να αγωνίζονται συνεχώς προκειμένου να κάνουν τον κόσμο καλύτερο, υπενθυμίζοντας μας το χρέος τους έναντι της κοινωνίας και του κόσμου εντός του οποίου δρουν, για να μπορεί να διασφαλιστεί ένα καλύτερο αύριο για όλους. Η σύμπραξη Pampers και UNICEF καθώς και οι πρωτοβουλίες σε τοπικό επίπεδο αποτελούν ζωτικά κομμάτια της διαρκούς δέσμευσης της P&G για την βελτίωση της ζωής στις κοινότητες εντός των οποίων η εταιρεία δραστηριοποιείται και αλληλοεπιδρά.


1 * Μελέτη «Ένας καλύτερος κόσμος για τα μωρά» από τα Pampers, Φεβρουάριος 2020.

Τα Pampers διεξήγαγαν έρευνα σε 3.575 γονείς παιδιών ηλικίας τεσσάρων ετών και κάτω σε 7 αγορές: 500+ γονείς στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Πολωνία, τη Ρουμανία, τη Ρωσία, την Τουρκία και το Ηνωμένο Βασίλειο.