«Career shower»: Είναι εξίσου σημαντικό όσο ένα «baby shower» και εξηγούμε τον λόγο

Γεωργία Βλαχοπούλου

Η νέα τάση που έχει αρχίσει να κυριαρχεί το τελευταίο διάστημα και που προβάλλεται μέσα από το social media είναι το «career shower» και εδώ θα δεις αναλυτικά πώς μπορείς να οργανώσεις το δικό σου.

Τα τελευταία χρόνια τα «baby showers», τα «gender reveals» και οι ανακοινώσεις γάμων και εγκυμοσύνης, κατακλύζουν την αρχική μας σελίδα στα social media. Σίγουρα αυτές οι εκδηλώσεις γεμάτη αγάπη αξίζουν κάθε θετικό σχόλιο που λαμβάνουν.

Career Girl: Πώς θα διαπρέψεις σε μία online συνέντευξη εργασίας

Παρ΄όλα αυτά πολύ συχνά, τα επιτεύγματα εκείνων που δεν βρίσκονται σε αυτή τη φάση της ζωής τους παραβλέπονται. Σκέψου για παράδειγμα έναν φίλο σου που δεν έχει κάποιον αρραβωνιαστικό, τι γίνεται αν καταφέρει να πάρει μια προαγωγή στην δουλειά του ή αν κατάφερε να βρει επιτέλους την δουλειά των ονείρων του; Θα βγειτε να το γιορτάσετε κάπου πιο ιδιαίτερα ή θα αρκεστείς μόνο στην λέξη «Συγχαρητήτρια»;

Δεδομένης της δύσκολης κατάστασης που βιώνουν όλοι τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας στον εργασιακό τομέα, τέτοια κατορθώματα δεν θα έπρεπε να περνούν απαρατήρητα. Για τον λόγο αυτό, έχει ξεκινήσει να γίνεται όλο και μεγαλύτερη τάση το να διοργανώνεις για κάποιον ένα «career shower». Διοργανώνεται όπως ένα "baby shower", αλλά αντί να φέρετε δώρα κατάλληλα για το πολυαναμενόμενο βρέφος, τιμάτε την «κατάκτηση» μιας νέας καλύτερης δουλειάς.

Πώς να διοργανώσεις το δικό σου «career shower»

Αν και για ένα «baby shower» οι «κανόνες» για τους καλεσμένους όσον αφορά την παρουσία τους είναι άτυποι μεν αλλά προκαθορισμένοι δε - αφού τα δώρα θα πρέπει να συμφωνούν με το φύλο του μωρού όπως και η διακόσμηση και τα φαγητά ενώ υπάρχει και η διαδικασία του ανοίγματος των δώρων - ένα «career shower» διοργανώνεται πολύ πιο εύκολα.

Μπορεί να είναι τόσο απλό όσο να προσκαλέσετε τον φίλο σας προχώρησε με την καριέρα του για να ψήσετε μαζί ή πιο ιδιαίτερο όπως το να νοικιάσετε έναν χώρο, να προσλάβετε catering και να απαιτήσετε από τους επισκέπτες να φορούν επίσημα ρούχα για να τιμήσουν τη μεγάλη αλλαγή στην καριέρα του φίλου σας.

Παράλληλα σαν δώρα μπορείτε να κάνετε είτε κάποια αξεσουάρ για το καινούργιο του γραφείο που θα του φανούν χρήσιμα ή κάποια τούρτα έστω που να γράφει επάνω «Συγχαρητήρια».

Το «career shower» είναι εξίσου σημαντικό

Τα «career shower» είναι εξίσου σημαντικά όπως όλες οι εκδηλώσεις που προαναφέρθηκαν στην αρχή σαν τα «baby shower» αφού δεν επιθυμούν όλοι να κάνουν παιδιά ή δεν μπορούν να κάνουν παιδιά ή δεν επιθυμούν καν να παντρευτούν με κάποιον αλλά αντ' αυτού έχουν επικεντρωθεί στην επαγγελματική τους εξέλιξη και αυτό είναι «οκ».

Ταυτόχρονα, αν κάποιος από τους φίλους σας δεν μπορεί να αναγνωρίσει την αξία του για όσα καταφέρει ή αισθάνεται άγχος πως οι ικανότητές του δεν επαρκούν για την νέα θέση που ίσως βρήκε, ένα «career shower» είναι το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσατε να διοργανώσετε για να ανακτήσει την αυτοπεποίηθησή του.

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης