Καριέρα και ύπνος πάνε μαζί;

Όταν η καριέρα είναι πρώτη προτεραιότητα ο ύπνος μπαίνει σε δεύτερη μοίρα.

Σύμφωνα με πρόσφατες στατιστικές έρευνες, πολύ λιγότερο από το 50% των κατοίκων του δυτικού πολιτισμού καταφέρνουν να απολαμβάνουν κάθε ή σχεδόν κάθε βράδυ ποιοτικό ύπνο, με τους περισσότερους να παραπονιούνται μέχρι και για εφιάλτες τις ημέρες που η δουλειά στο γραφείο είναι πολύ μεγάλη και πιεστική.

Μάλιστα, για δύο βράδια συνήθως την εβδομάδα οι περισσότεροι φέρνουν δουλειά και στο κρεβάτι με αποτέλεσμα να το μετατρέπουν από χώρο ξεκούρασης σε γραφείο. Αυτό, όμως, απαιτεί η καριέρα;

Οι περισσότεροι γιατροί προτείνουν να κρατάτε μακριά από το κρεβάτι σας τη δουλειά, ώστε να μειώσετε το άγχος, όπως και να ασκήστε 2-3 φορές την εβδομάδα και όχι βραδινές ώρες έτσι ώστε να εκτονώνετε την πίεση του γραφείου. Μπορείτε επίσης να κόψετε εντελώς την καφεΐνη, να τρώτε περισσότερο υγιεινά και τέλος να επαναπροσδιορίσετε τη σχέση σας με την δουλειά σας. Αξίζει να χάνετε τον ύπνο σας;

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ