"I DO HILFIGER": Δείτε τη νέα διαφημιστική καμπάνια του αγαπημένου Αμερικανού σχεδιαστή!
Για την Άνοιξη 2015
Σε μία περίοδο γάμου εντάσσεται η παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια για την Άνοιξη 2015 "I DO HILFIGER" η οποία εμπνέεται από την γιορτή ενός οικογενειακού γάμου των "The Hilfigers" σε μία χαλαρή, rock n' roll διάθεση.
Η εικονική οικογένεια "Hilfigers" συγκεντρώνεται στην Sonoma της Καλιφόρνιας για να γιορτάσει τον επερχόμενο γάμο. Βασικό πρόσωπο της καμπάνιας το supermodel Behati Prinsloo ως σύγχρονη, εμπνευσμένη νύφη.
Η αντισυμβατική χαλαρότητα κυριαρχεί την μεγάλη αυτή μέρα όπως η υψηλή ραπτική συνατά την διασκέδαση και τις φαρδιές τουαλέτες και όλοι κατά την διάρκεια του γαμήλιου πάρτυ παίρνουν μία γεύση αναμεμειγμένη απο denim, δέρμα, ρίγες και πούλιες. Το βασικό στυλ είναι το ανάποδο ντύσιμο. Είναι ένα μεγάλο υπαίθριο πάρτι, όπου η μπάντα βρίσκεται στο γρασίδι και ο καθένας μπορεί να έχει θέση στην σκηνή. Αυτος είναι ο τρόπος που ροκάρουμε την αγάπη, αυτό είναι το Hilfiger στυλ.
"Αυτή την περίοδο, οι The Hilfigers γιορτάζουν έναν οικογενειακό γάμο με το δικό τους μοναδικό twist," δήλωσε ο Tommy Hilfiger. "Εμπνευσμένο από την ίδια μου την οικογένεια και το πνεύμα του brand Tommy Hilfiger, η καμπάνια αποτυπώνει ένα μοναδικό, επιλεκτικό μείγμα συμπεριφορών και στυλ. Για την Άνοιξη 2015, η συλλογή μας συνδυάζει μία χαλαρή rock n' roll διάθεση με την σφραγίδα της χαλαρής διάθεσης της Ανατολικής Ακτής που είναι και το σήμα κατατεθέν μας. Οι The Hilfigers ενσωματώνουν με ελεύθερο πνεύμα την ερμηνεία της διασκέδασης και της αυθάδους συμπεριφοράς που είναι άλλωστε και στην καρδιά της μάρκας μας."
Την καμπάνια I DO HILFIGER φωτογράφησε ο Craig McDean, επιμελήθηκε ο Karl Templer και σκηνοθετήθηκε δημιουργικά από τον Trey Laird της εταιρείας Laird + Partners.
"Η διαφημιστική καμπάνια των The Hilfigers είναι η απόλυτη αντανάκλαση του μοναδικού πνεύματος του brand," δήλωσε ο Avery Baker, Global Chief Brand Officer της Tommy Hilfiger. "Η αυθάδης συμπεριφορά που εσωκλείεται απευθύνεται στους καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο και η χαρακτηρική εικονική ταυτότητα της καμπάνιας έχει αναπτυχθεί για να πετύχει τεράστιο επίπεδο αναγνώρισης. Την Άνοιξη 2015 θα επενδύσουμε ξανά στην ψηφιακή επικοινωνία και θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε τα marketing εργαλεία της έντυπης, υπαίθριας και άμεσης διαφήμισης καθώς επιδιώκουμε την μεγιστοποίηση του δεσμού του κοινού με την μάρκα. "
Με την φωτογράφηση να πραγματοποιείται στην Sonoma της Καλιφόρνιας, η καμπάνια παρουσιάζει ένα ομοιόμορφο κάστ ιδιαίτερων χαρακτήρων από αντίστοιχες του παρελθόνοτος: Arthur Kulkov, Julia Hafstrom, Bernard Fouquet, RJ King, RJ Rogenski, Jourdan Dunn and Chloe Blackshire, with new additions Ronja Furrer and Behati Prinsloo. Τα μαλλιά επιμελήθηκε ο James Pecis του D+V Agency και το make up ο Mark Carasquillo του Art Partner.