To 2001 η Winona Ryder είχε κλέψει ένα πουλόβερ Marc Jacobs, τώρα είναι το πρόσωπο της καμπάνιας του

Ναταλία Κατσακιώρη

Σε περίπτωση που αμφισβητείς το απόλυτο comeback των 90s. 

Δεν είναι λίγοι οι σχεδιαστές που επιστρατεύουν τους καλύτερους τους φίλους, όταν πρόκειται να κάνουν μία νέα καμπάνια. Δες τη Donatella Versace και τη Lady Gaga, το Alessandro Michelle και τη Lana Del Rey και τώρα το Marc Jacobs με τη Winona Ryder. Το πώς βέβαια αυτοί οι δύο έγιναν κολλητοί κρύβει από πίσω του αρκετό δράμα. Το 2001 η τότε ενζενί πιάστηκε να κλέβει ένα κασμιρένιο πουλόβερ Marc Jacobs από το πολυκατάστημα Saks Fifth Avenue της Νέας Υόρκης. Το κομμάτι άξιζε σχεδόν 700 Ευρώ και δεν ήταν το μόνο που είχε «βάλει στο καλάθι της» η μετέπειτα πρωταγωνίστρια του Stranger Things. O καιρός πέρασε, η Winona συμμορφώθηκε -ή τουλάχιστον δεν την κατηγόρησε ποτέ ξανά κανείς για κλεπτομανία- και αυτοί οι δύο καλλιτέχνες ήρθαν κοντά στις «παρυφές του nightlife» του Μεγάλου Μήλου.

Οι δύο besties αποφάσισαν, λοιπόν, αυτή τη φορά να συμπράξουν και δημιουργικά, με τη Winona Ryder να μας συστήνει τη νέα J bag, σε μία σειρά από απολαυστικές λήψεις μπροστά σε ένα λευκό φόντο, με τη Winona να μας θυμίζει την 90s εκδοχή της πιο πολύ από ποτέ. Με το signature κοντό μαύρο hair style της με τις έντονες μύτες γύρω από το πρόσωπο, smoking eyes και σκούρο κραγιόν, θυμίζοντας μας τα χρόνια της αθωότητας, την πιο nostalgic δεκαετία που έχει γίνει το νούμερο ένα trend.

Αν και στο παρελθόν έχει ξαναποζάρει για τον καλό της φίλο Marc Jacobs για την SS03 συλλογή του, αυτή τη φορά βρέθηκε στο Los Angeles και πόζαρε μπροστά στο φακό της Harley Weir, που είναι γνωστή για τη νεανική αισθητική των εικόνων της και την προβολή της οικειότητας της γυναικείας σιλουέτας.

Winona for ever!

Το styling ανέλαβε η Emma Wyman από το περιοδικό Dazed και το όλο concept θύμισε μία new age goth mum, με δερμάτινες Kiki boots, μαύρα φορέματα με corset ντεκολτέ, laced tops και μία μαύρη, maxi, tutu φούστα από το αρχείο του Marc Jacobs. Η νέα τσάντα της συλλογής κάνει προφανώς τη διαφορά, με τα funky χρώματα της, αφού κυκλοφορεί σε λαμπερό πορτοκαλί, κίτρινο και φούξια.

Ο Marc Jacobs έχει ήδη αλλάξει και προσανατολίσει τη νεά του στρατηγική, όπως και τα μεγαλύτερα luxury brands, προς τη νεοαφιχθείσα Gen Z, επιλέγοντας τη Winona Rider και άλλα pop icons των 90s και 00s, για τις νέες του καμπάνιες. Όπως και να έχει η Winona ήταν για ακόμη μια φορά υπέροχη, σκοτεινή και αυθεντική, το απόλυτο είδωλο των ημερών της.

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης