Πόσα βγάζουν οι σχεδιαστές από τις συνεργασίες τους;
Όπως πιθανώς γνωρίζετε, το ενδιαφέρον των μέσων ενημέρωσης για την κολεξιόν Versace for H&M ήταν εντυπωσιακό και ολοένα αυξανόταν μέσα στις τελευταίες εβδομάδες. Απ' ότι φαίνεται, τελικά, είναι αυτό κυρίως το ενδιαφέρον, και όχι τόσο οι πωλήσεις, που απασχολούν περισσότερο πολυκαταστήματα και εταιρείες όπως η H&M όταν επιλέγουν να συνεργαστούν με ένα συγκεκριμένο οίκο ή σχεδιαστή.
Στους σημερινούς Times υπάρχει ένα άρθρο το οποίο αναλύει σε βάθος ποια ακριβώς είναι τα ωφέλη που αποκομίζουν τόσο οι σχεδιαστές όσο και τα πολυκαταστήματα από αυτές τις διάσημες συνεργασίες. Θεωρητικά, όπως θέλει να δείξει το άρθρο, οι συγκεκριμένες κολεξιόν είναι αμοιβαία επωφελείς. Ο σχεδιαστής παίρνει ένα καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό αλλά και αυξημένη δημοσιότητα, ενώ τα πολυκαταστήματα κερδίζουν διαφήμιση, οικονομικά ωφέλη και -κυρίως- ανεβάζουν τον cool συντελεστή τους, όταν συνδέουν το όνομά τους με designers όπως οι Rodarte ή οι Proenza Schouler.
Ιδού μερικά στοιχεία:
• Τα ποσά που πληρώνονται οι σχεδιαστές γι' αυτές τις συνεργασίες έχουν διπλασιαστεί μέσα στα τελευταία πέντε χρόνια.
• Ο Karl Lagerfeld και η Stella McCartney λέγεται ότι πήραν από 1 εκατομμύριο δολάρια για τις κολεξιόν τους για την H&M το 2005.
• Δύο χρόνια μετά, το 2007, η Madonna πληρώθηκε 4 εκατομμύρια δολάρια για τη σειρά της για την H&M.
• Τα πολυκαταστήματα δεν βγάζουν τόσα πολλά χρήματα από αυτές τις συνεργασίες, άσχετα απ' ότι μπορεί να νομίζουμε. Η επιτυχία των συλλογών μετριέται από την προσοχή που έδωσαν τα media και από τις αναρτήσεις που έχουν σχετικά με την...
Διαβάστε περισσότερα στο fashionlove.gr