Δώσε τον δικό σου ρυθμό στο στυλ σου και «trendαρε» άφοβα
Αν υπάρχει κάτι που δεν σταματάει ποτέ να αλλάζει και να μας εκπλήσσει ευχάριστα, αυτό είναι σίγουρα οι τάσεις της μόδας. Με τη μία να διαδέχεται την άλλη, κάθε σεζόν μοιάζει σαν ένα νέο fashion «παιχνίδι», όπου όλα είναι επιτρεπτά.
Θέλεις να φορέσεις glam outfit με chunky sneakers; Μπορείς, girl. Θέλεις να συνδυάσεις satin slip dress με oversized denim jacket; Totally trending. Και ποιος σε εμποδίζει από το να πας για καφέ με φόρμα και ballet flats; Μόνο ο ίδιος σου ο εαυτός, θα πούμε εμείς.
Βλέπεις, η ελληνική fashion σκηνή ζει μία από τις πιο απελευθερωτικές φάσεις της και αν κάτι «trendάρει» πολύ, φέτος, αυτό είναι το να δίνεις τον δικό σου ρυθμό, μέσα από τα looks και τη μοναδική προσωπικότητά σου. Οι τάσεις, άλλωστε, δεν είναι «κανόνες», είναι mood.
Και εμείς επιλέγουμε κάθε μέρα το δικό μας, όπως ακριβώς και η Έλενα Παπαρίζου στην διαφημιστική καμπάνια του Trendyol στην Ελλάδα.
«ΜΠΕΣ ΣΤΟ TREND» κι εσύ
Αν έχεις δει την καμπάνια του, θα έχεις παρασυρθεί και εσύ από τη ζωντάνια, την ενέργεια και την pop αισθητική της. Βέβαια, δεδομένου ότι πρωταγωνιστεί ένα αγαπημένο pop icon που ερμηνεύει παιχνιδιάρικα το εμβληματικό «Mambo» (ποια δεν το έχει τραγουδήσει και χορέψει;) με νέους στίχους εμπνευσμένους από τον κόσμο του Trendyol, και να ήθελες, δεν θα μπορούσες να κάνεις αλλιώς.
Πάντως, είναι δύσκολο να μην έχεις πετύχει κάπου την καμπάνια, από τη στιγμή που υποστηρίζεται από ένα εκτεταμένο 360° πλάνο επικοινωνίας σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και outdoor. Έτσι, η καμπάνια δημιουργεί μια ενιαία και δυναμική παρουσία, σηματοδοτεί μια νέα εποχή για το online shopping στη χώρα και φέρνει τα trends πιο κοντά από ποτέ στους καταναλωτές.
Shopping is a game
Δεν είναι παιχνιδιάρικη, όμως, μόνο η ερμηνεία της Έλενας Παπαρίζου. Παιχνιδιάρικη είναι και η τοποθέτηση του Trendyol ως ένας φρέσκος και συναρπαστικός προορισμός online αγορών. Πώς; Μα, παίζοντας με τη λέξη «trend»!
Και έτσι, χωρίς να το καταλάβεις, βρίσκεις τον εαυτό σου να μπαίνει στην πλατφόρμα και να αρχίζει να περιηγείται σε μια μεγάλη ποικιλία από τις πιο φρέσκες τάσεις, σε πολλές κατηγορίες προϊόντων: Ρούχα, παπούτσια, επώνυμα προϊόντα, είδη ομορφιάς, είδη σπιτιού, παιδικά προϊόντα και παιχνίδια. Και όλα τα βρίσκεις σε προσιτές τιμές, με εύκολη πλοήγηση και ευέλικτους τρόπους πληρωμής.
Το μήνυμα «ΜΠΕΣ ΣΤΟ TREND» (δυνατό, πώς να το αγνοήσεις;) σε παρακινεί να κατεβάσεις την εφαρμογή του Trendyol και να αξιοποιήσεις την προσφορά καλωσορίσματος: 30% έκπτωση στην πρώτη σου παραγγελία. Δες το σαν ένα μικρό δώρο γνωριμίας προς όλους τους νέους χρήστες.
Τι πιο ανανεωτικό από το να μπορείς να πειραματιστείς με το στυλ σου;
Η ανανέωση του στυλ μάς αναζωογονεί όλες σε έναν βαθμό. Αν έχουμε και την ελευθερία να πειραματιστούμε ελεύθερα, τότε μιλάμε για φουλ ανανέωση. Αυτό ακριβώς μας θυμίζει η καμπάνια του Trendyol στην Ελλάδα.
Με τα λόγια της ίδιας της πρωταγωνίστριας, της Έλενας Παπαρίζου, «η συνεργασία μου με το Trendyol ήταν πραγματικά απολαυστική! Δώσαμε στο “Mambo” μια φρέσκια και διασκεδαστική πινελιά για την καμπάνια και μου αρέσει που μαζί ενθαρρύνουμε όλο τον κόσμο στην Ελλάδα να πειραματιστεί με τη μόδα, να δοκιμάσει νέες τάσεις και να εκφραστεί δημιουργικά».
Για πες, εσύ μπήκες στο TREND;