Μία ακόμα κούκλα βιτρίνας που προκαλεί αντιδράσεις- Γιατί όμως;

Οι καταγγελίες στα social media

Μία ακόμα μεγάλη εταιρεία χρησιμοποίησε, για τις βιτρίνες της, κούκλες που προβάλλουν ένα διαφορετικό διατροφικό πρότυπο, το οποίο μόνο υγιές δεν μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε. Ο λόγος για τα -πασίγνωστα- Primark, τα οποία δεν δίστασαν να διακοσμήσουν τα παράθυρά τους, με κούκλες, των οποίων τα κόκαλα στα πλευρά ήταν εμφανέστατα.

 

maneken

 

Το γεγονός πήρε μεγαλύτερες διαστάσεις όταν μία αγανακτισμένη πελάτισσα ανέβασε στον λογαριασμό της στο Twitter μία φωτογραφία μίας από τις εν λόγω κούκλες, σχολιάζοντας: «Αγαπητά Primark, είναι απαραίτητο αυτές οι κούκλες να έχουν πλευρά που προεξέχουν;».

Τα Primark αφαίρεσαν από τις βιτρίνες τους τις κούκλες, αλλά, για μία ακόμα φορά, εγείρονται ερωτήματα σε σχέση με τα διατροφικά πρότυπα που προάγει, ο κόσμος της μόδας, στα νεαρά κορίτσια και τις γυναίκες. Για ποιο λόγο παράγονται, εξ αρχής, οι συγκεκριμένες κούκλες; Γιατί, οι ίδιες οι εταιρείες ρούχων, θέλουν να παρουσιάζουν το εμπόρευμά τους σε τόσο λεπτά σωματικά πρότυπα; Με δεδομένο, μάλιστα, ότι τα Primark, αν και δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, είναι ένας από τους μεγαλύτερους retailers παγκοσμίως, το γεγονός παίρνει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις.

Το ζήτημα δεν είναι πρωτοφανές- πριν λίγο καιρό μία μπουτίκ La Perla χρησιμοποίησε μία παρόμοια κούκλα, η οποία επίσης προκάλεσε αντιδράσεις.

Διαβάστε ακόμα:
Η κούκλα στη βιτρίνα της boutique La Perla που προκάλεσε αντιδράσεις (photo)

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ