Apivita: Ένα brand που μυρίζει μέλι, Ελλάδα και… αγάπη

Χριστίνα Αναστασία Χρόνη

Η ιστορία της Apivita ξεκινά το 1972 και δεν είναι μία απλή ιστορία επιτυχίας. Είναι μία ιστορία αγάπης που πρέπει να διαβάσεις.

H ιστορία της Apivita ξεκινά στις αρχές δεκαετίας του 70 περίπου, όταν η 19χρονη τότε Νίκη, επισκέπτεται το φαρμακείο του Νίκου Κουτσιανά για να κάνει την πρακτική της ως πρωτοετής, και τον ερωτεύεται. «Όταν ερωτεύεσαι, όλα είναι μαγικά, και εγώ ερωτεύτηκα τον Νίκο», είπε σε συνέντευξή της στο BBC. Η Νίκη ωστόσο, ερωτεύτηκε και τα μελίσσια της οικογένειας, αγάπησε τη μέλισσα. «Συνειδητοποίησε τι μπορούσαμε να κάνουμε με τη δύναμη της φύσης και των φυτών, και τη δύναμη των προϊόντων της μέλισσας» συμπληρώνει ο Νίκος Κουτσιανάς στην ίδια συνέντευξη.

Το βασικό συστατικό για τα πρώτα προϊόντα της Apivita ήταν η Πρόπολη. Ο Νίκος Κουτσιανάς συνδύαζες την Πρόπολη με βότανα και δημιουργούσε φυσικά προϊόντα για όλο το σώμα, όμως δεν είχε σκεφτεί ποτέ την εμπορική δυνατότητα που παρουσιαζόταν ολοκάθαρα μπροστά του.

«Αν δεν ήταν η Νίκη, η σύζυγός μου, δεν θα προχωρούσα ποτέ στη δημιουργία και την ίδρυση μιας επιχείρησης» εξηγεί. Η Νίκη Κουτσιανά άλλωστε, ήταν εκείνη που σκέφτηκε και πίεσε για τη δημιουργία του πρώτου προϊόντος της Apivita, ένα μαύρο αντιβακτηριδιακό σαπούνι με πρόπολη και θυμάρι. Η Νίκη ήταν και εκείνη που ξεκίνησε να επισκέπτεται τα φαρμακεία πόρτα-πόρτα, με ένα ξύλινο κουτί γεμάτο σαπούνια Apivita. Τα πράγματα δεν ήταν εύκολα.

Τη δεκαετία του 70, το κοινό «διψούσε» για ξένα Brands και πολυτέλεια, και τα φυσικά προϊόντα ήταν ανήκουστα. Η επιμονή όμως του ζευγαριού και η υπομονή, οι πρωτοποριακές φόρμουλα, τα αποτελεσματικά προϊόντα και ο σεβασμός προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον, απέδωσαν. Η Apivita ιδρύεται το 1979 και τα υπόλοιπα –όπως λέμε- είναι ιστορία. Το 1980 δημιουργείται η θρυλική σειρά θεραπευτικών σαμπουάν της εταιρίας. Στα χρόνια που ακολουθούν η οικογένεια μεγαλώνει με τη δημιουργία της best selling σειράς Queen Bee, μεταφέρεται στο πιο προηγμένο οικολογικό κτίριο στην Ελλάδα και το 2013 ανοίγει το Apivita Experience Store. Οι καινοτομίες διαδέχονται η μία την άλλη και κλείνονται σε φόρμουλα και σειρές που γίνονται ανάρπαστες.

Σήμερα, η Apivita μετρά πάνω από 40 χρόνια ζωής και βρίσκεται σε 15 χώρες σε Ευρώπη και Ασία (Ισπανία, Ιαπωνία, Χονγκ Κονγκ, ΗΠΑ, Κύπρος, Ουκρανία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Βέλγιο και Ολλανδία κ.λπ. ). Έμπνευση για το brand εξακολουθεί να είναι η κοινωνία των μελισσών, η βιοποικιλότητα της ελληνικής φύσης και η ολιστική προσέγγιση του Ιπποκράτη στην υγεία, την ομορφιά και την ευεξία. Το όνομα της Apivita μάλιστα, προέρχεται από τις λατινικές λέξεις Apis (μέλισσα) και Vita (ζωή) και σημαίνει «ζωή της μέλισσας. Ομοίως, το λογότυπο της Apivita είναι εμπνευσμένο από τις «Μέλισσες των Μαλίων», ένα σπάνιο μινωικό κόσμημα της Μέσης Εποχής του Χαλκού (περίπου 1.700 π.Χ.) που αντιπροσωπεύει τη γονιμότητα και την αρμονία.

Ποιο ήταν το μυστικό για την επιτυχία της; Η σκληρή δουλειά, η πίστη στη δύναμη της Ελληνικής φύσης και.. η αγάπη. Η αγάπη που κινεί τα πάντα και κάνει τα πάντα ομορφότερα. H Apivita βλέπεις ξεκίνησε με ένα love story και εξελίχθηκε μέσα από την αγάπη για τη φύση και τη μέλισσα.

Δες εδώ ολόκληρο το αφιέρωμα του Queen.gr

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης