Η L'Oréal εγκαινιάζει το Παγκόσμιο Ερευνητικό Κέντρο για τα Μαλλιά

Το Ερευνητικό Κέντρο της L'Oréal στο Saint-Ouen είναι το προεξάρχον κέντρο ενός δικτύου περιφερειακών κέντρων σε όλον τον κόσμο.

Τα προγράμματα Έρευνας & Καινοτομίας του Παγκόσμιου Ερευνητικού Κέντρου για τα Μαλλιά που βρίσκεται στο Παρίσι είναι αφιερωμένα αποκλειστικά στην επαγγελματική φροντίδα μαλλιών και περιλαμβάνουν τη βαφή, τη φροντίδα μαλλιών (σαμπουάν, conditioners), το χτένισμα (σπρέι, τζελ, κεριά) καθώς και τις τεχνικές μπουκλαρίσματος ή λείανσης.

Το νέο Κέντρο χρησιμοποιεί εργαλεία αυτοματοποίησης και μοντελοποίησης τελευταίας τεχνολογίας χάρη σε ένα σύνολο από συνεργαζόμενες πλατφόρμες που συμβάλλουν στην καινοτομία. Ο κ. Jean-Paul Agon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της L'Oréal, δήλωσε ότι «Το ερευνητικό κέντρο του Saint Ouen αποτελεί παράδειγμα της στρατηγικής μας που στοχεύει στο να καταστεί η ομορφιά παγκόσμια με βάση τη βαθιά κατανόηση των αναγκών και προσδοκιών των καταναλωτών ώστε να προσφέρουμε προϊόντα που ανταποκρίνονται στη διαφορετική νοοτροπία, τις συνήθειες ομορφιάς και την αγοραστική δύναμη των ανδρών και γυναικών.»

Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις στην ιστορία Έρευνας & Καινοτομίας της L'Oréal, -μια επένδυση 100 εκατομμυρίων ευρώ- το Κέντρο των 25.000m² φιλοξενεί 500 εργαζόμενους, στους οποίους περιλαμβάνονται χημικοί, φυσικοχημικοί, οπτικοί, επιστήμονες υλικών, μετρολόγοι, ειδικοί στη μηχανική των ρευστών, ειδικοί στην πληροφορική και τους υπολογιστές καθώς και στατιστικολόγοι.

Με αρχιτεκτονική και εγκαταστάσεις που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να καλλιεργούν τη δημιουργία χώρων συνεργασίας και να ενθαρρύνουν την ανταλλαγή και μεταφορά τεχνογνωσίας και εμπειρίας, το Ερευνητικό Κέντρο προσφέρει σε αυτούς τους ειδικούς μεθόδους και εργαλεία του μέλλοντος σε ένα ευχάριστο και υψηλής ποιότητας περιβάλλον.

Για την υποστήριξη της καινοτομίας, φιλόδοξα και αποτελεσματικά εργαλεία επιτρέπουν στους ερευνητές να ερευνούν σε εξαιρετικά μεγάλο εύρος τις άπειρες δυνατότητες που προσφέρει η επιστήμη της μορφοποίησης και αξιολόγησης. Για παράδειγμα, ρομπότ μιμούνται εφαρμογές προϊόντων στα μαλλιά ή ετοιμάζουν συνθέσεις που εξοικονομούν χρόνο. Έτσι, το αυτόματο ρομπότ ζύγισης έχει ζυγίσει μέχρι σήμερα σχεδόν ένα εκατομμύριο δειγμάτων βαφής για περίπου 100.000 συνθέσεις που απαιτούν δοκιμή. Πρωτότυπα ψηφιακά εργαλεία μοντελοποίησης που χρησιμοποιούν στοιχεία τα οποία έχουν ήδη ληφθεί αξιολογούν δυνητικές συνθέσεις έτσι ώστε να αναπτύσσονται μόνο αυτές που έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να ικανοποιήσουν ανάγκες των καταναλωτών.

Πέρα από την επιστημονικά αποδεδειγμένη τεχνική αποτελεσματικότητά τους, τα προϊόντα προκαλούν και συναισθήματα. Για τη μέτρηση των συναισθηματικών παραμέτρων των αποτελεσμάτων των προϊόντων, το Ερευνητικό Κέντρο αναπτύσσει τεχνογνωσία οργανοληπτικής αξιολόγησης χάρη σε πενήντα ειδικευμένους τεχνικούς και καθιερωμένες διαδικασίες που παρακολουθούν τις ενέργειες των καταναλωτών και καταγράφουν τα συναισθήματά τους.

Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται με τον τρόπο αυτόν στο Παγκόσμιο αυτό Κέντρο και τα έξι περιφερειακά κέντρα τροφοδοτούν τις διαδικασίες καινοτομίας στον τομέα των μαλλιών. Το Ερευνητικό Κέντρο Saint Ouen είναι το κορυφαίο ενός παγκόσμιου δικτύου έξι περιφερειακών κέντρων Έρευνας & Καινοτομίας καθώς και η έδρα των Διεθνών Τμημάτων βαφής μαλλιών και χτενίσματος. Οι επικεφαλής των τμημάτων αυτών καθορίζουν τη στρατηγική καινοτομίας για κάθε είδος προϊόντων περιποίησης μαλλιών σε όλον τον κόσμο και διαχειρίζονται το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο καινοτομίας. Τα έξι περιφερειακά κέντρα Έρευνας & Καινοτομίας βρίσκονται στην Ιαπωνία, την Κίνα, την Ινδία, τις ΗΠΑ, τη Βραζιλία και το Saint-Ouen για την Ευρώπη.

Τα έξι περιφερειακά ερευνητικά κέντρα για τα μαλλιά έχουν διττή αποστολή και συγκεκριμένα να μεταφράζουν τις στρατηγικές καινοτομίας που ορίζει το Ερευνητικό Κέντρο Saint Ouen και να τις προσαρμόζουν στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των αγορών τους καθώς και να επινοούν νέα προϊόντα που ικανοποιούν τις ανάγκες των τοπικών καταναλωτών. Οι τοπικές αυτές καινοτομίες μπορεί επίσης να διεθνοποιηθούν χάρη σε μια διαδικασία ανάπτυξης «αντίστροφης καινοτομίας».

Το Ερευνητικό αυτό Κέντρο καθώς και τα έξι περιφερειακά κέντρα συμβάλλουν στην εξεύρεση νέων πηγών ανάπτυξης και κατά συνέπεια στον στρατηγικό στόχο του Ομίλου για την κατάκτηση ενός δισεκατομμυρίου νέων καταναλωτών.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ