Σιχαίνεσαι τα φρούτα;Μάθε με ποιους άλλους τρόπους μπορείς να τα βάλεις στη διατροφή σου

Διάλεξε ποιοι από τους τρόπους σου ταιριάζει περισσότερο και υιοθέτησέ τον!

 Μπορεί τα λαχανικά και τα φρούτα να αποτελούν τις βασικές τροφές που πρέπει να καταναλώνουμε καθημερινά, όμως πολλοί είναι οι άνθρωποι εκείνοι που δεν... «τρελαίνονται» στην ιδέα πως θα πρέπει να τραφούν με φρουτοσαλάτες ή φυσικούς χυμούς. Αν είσαι και εσύ ένας από αυτούς, δες τους παρακάτω τρόπους και πρόσθεσε στη διατροφή σου καθημερινά κάποια φρούτα, με πιο διασκεδαστικούς και έμμεσους τρόπους, προκειμένου να μην σου φαίνεται η διαδικασία τόσο... βασανιστική.


-Εμπλούτισε το πρωινό σου με φρέσκα φρούτα όπως μπανάνες και ροδάκινα. Βάλε μικρά κομμάτια φρούτων στα δημητριακά σου, πάνω στις τηγανίτες σου ή μέσα στο γιαούρτι σου.


-Τα γεύματά σου μπορούν εύκολα να περιέχουν μια μικρή ποσότητα φρούτων, καθώς είναι μεγάλη η ποικιλία αυτών που μπορείς να προσθέσεις στις σαλάτες ή ακόμα και στις σούπες σου. Ενδεικτικά μπορείς να βάλεις ανανά, ρόδι, φράουλες ή μήλα.


-Τα πιάτα με βάση το κρέας μπορούν πολύ εύκολα να ενσωματώσουν κάποια φρούτα, όπως τα βερίκοκα, τα δαμάσκηνα ή το μάνγκο. Βρες τις πιο διαφορετικές συνταγές με κοτόπουλο ή μοσχάρι και δοκίμασέ τες!


-Για επιδόρπιο, μπορείς να αντικαταστήσεις το γλυκό που συνηθίζεις να τρως με φρούτα στη... γλυκιά εκδοχή τους. Ψήσε μήλα ή αχλάδια και συνόδευσέ τα με καρύδια, κανέλα, ζάχαρη ή ό,τι άλλο φανταστείς.


-Τα αποξηραμένα φρούτα αποτελούν μια πολύ υγιεινή επιλογή για σνακ, εμπλουτίζοντας τον οργανισμό σου με βιταμίνες. Επειδή είναι αποξηραμένα, ¼ φλιτζανιού από αυτά ισοδυναμεί με ½ φλιτζανιού από φρέσκα φρούτα.


-Φτιάξε τις δικές σου σπιτικές γρανίτες με φυσικούς χυμούς φρούτων, που αποτελούν υγιεινές εναλλακτικές λύσεις και αντικαθιστούν με επάξιο τρόπο τα φρέσκα φρούτα.


-Πολλά φρούτα αποκτούν τέλεια γεύση συνοδευόμενα από κάποιο ντιπ ή σάλτσα. Δοκίμασε γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή σως σοκολάτας ως ντιπ για φρούτα όπως οι φράουλες και τα πεπόνια.


-Φτιάξε τα δικά σου smoothies ή milkshakes φρούτων, αναμειγνύοντας γιαούρτι ή γάλα με φρέσκα ή κατεψυγμένα φρούτα. Δοκίμασε τις μπανάνες, τα ροδάκινα, τις φράουλες ή και διάφορα φρούτα μαζί για μια πιο ανάμεικτη γεύση.


-Φτιάξε «σουβλάκια» από φρούτα και αλλαντικά ή τυριά χαμηλών λιπαρών. Κάποιο καπνιστό τυρί, κοτόπουλο ή γαλοπούλα μπορούν να συνδυαστούν άψογα με φρούτα όπως οι φράουλες, το πεπόνι ή τα σταφύλια.

 

Διαβάστε ακόμη:

Μάθε τα πάντα για τις θερμίδες και τις συνήθειες που σε παχαίνουν!

Κοιλιακό λίπος και πρήξιμο; 5 τροφές που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ