Δίαιτα αποτοξίνωσης: Πείτε ναι... ακολουθώντας τα σωστά βήματα

Προσοχή στις υπερβολές

Τον τελευταίο καιρό το έχετε παρακάνει με τη διατροφή σας και αισθάνεστε τις τοξίνες να κάνουν «πάρτι» μέσα σας. Ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται συχνά ξεκούραση, γι΄ αυτό ίσως ήρθε η ώρα να κάνετε μία ολιγοήμερη αποτοξίνωση. Πώς θα τα καταφέρετε; Πολύ εύκολα, αρκεί να είσαστε προσεκτικές και να μην φτάνετε στα άκρα.


-Εστιάστε σε φρούτα και λαχανικά: Για 3 ημέρες, προσπαθήστε να καταναλώνετε φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, φασόλια και σπανάκι. Όλα αυτά θα καταφέρουν λόγω της αντιοξειδωτικής τους δράσης, να βγάλουν «νοκ-άουτ» τις τοξίνες.

-Αφεθείτε στη γεύση του σκόρδου και του κρεμμυδιού: Μπορεί η μυρωδιά τους να μη σας είναι και πολύ ευχάριστη, αλλά θα σας βοηθήσουν να παράγετε τα δικά σας αντιοξειδωτικά, όπως είναι η γλουταθειόνη. Όπως καταλαβαίνετε μπορεί γι΄ αυτές τις ημέρες η αναπνοή σας να μην είναι και τόσο καθαρή, αλλά είναι για το καλό του οργανισμού σας.

-Πίνετε άφθονο νερό: Η κατανάλωση νερού αποτελεί το νούμερο ένα κανόνα της αποτοξίνωσης. Πίνοντας 8-12 ποτήρια καθημερινά και ο οργανισμός σας θα καθαρίσει και η επιδερμίδα σας θα λάμψει. Διπλό το καλό! Μπορείτε να δοκιμάσετε και ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι με φρέσκο χυμό λεμονιού. Έτσι για να εναλλάσσετε τις γεύσεις!

-Μην αποφεύγετε τα ενδιάμεσα γεύματα: Το ότι θέλετε να διώξετε τις τοξίνες από το σώμα σας, δε σημαίνει πως πρέπει να λιμοκτονείτε κιόλας. Προς Θεού! Λίγοι ξηροί καρποί ή ένα βιολογικό φρούτο, θα σας τονώσουν. Αν προτιμάτε μία σαλάτα, εμπλουτίστε την με λίγο κοτόπουλο ή σολομό και σάλτσα φρέσκου λεμονιού.

 

Προσοχή όμως:


-Μη διακόψετε ποτέ κάποια φαρμακευτική σας θεραπεία για να ξεκινήσετε τη δίαιτα. Η υγεία σας προέχει. Μία τέτοιου είδους δίαιτα απαιτεί υγιή οργανισμό.

-Μην παραμελήσετε κανένα από τα 4-5 γεύματα της ημέρας με σκοπό να έχετε καλύτερα αποτελέσματα: Η κακή διατροφή μπορεί να έχει αντίκτυπο (και μάλιστα αρνητικό) στο μεταβολισμό σας. Το θέλετε; Δεν το θέλετε!

-Μην το παρακάνετε με τη διάρκεια. Η δίαιτα αποτοξίνωσης δεν έχει ως μοναδικό της σκοπό μόνο να σας κάνει να φαίνεστε πιο αδύνατη, αλλά και να σας αναζωογονήσει. Δύο με τρεις ημέρες είναι αρκετές.

 

Διαβάστε ακόμα:

Ξεκινήστε διατροφή με αυτό το χορταστικό μενού 6 ημερών

Ασυνήθεις... ύποπτοι: Τα 5 χειρότερα ροφήματα για τη σιλουέτα σου

 

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies