Κοιμήσου σαν… πουλάκι! 5 ιδανικοί συνδυασμοί σνακ πριν τον ύπνο

Προτίμησε αυτούς τους τροφικούς συνδυασμούς και κάνε το σώμα σου να χαλαρώσει άμεσα

 Ήρθε η ώρα να κοιμηθείς και για ακόμα μια φορά βρίσκεσαι σε υπερένταση και δεν μπορείς να ηρεμήσεις; Για το αποτέλεσμα αυτό σίγουρα μπορεί να ευθύνεται ένας μεγάλος αριθμός αιτιών, ωστόσο ανάμεσα σε αυτούς είναι σίγουρα και η διατροφή σου, οι ώρες και οι ποσότητες των γευμάτων σου, αλλά κυρίως και το είδος των τροφών που επιλέγεις να καταναλώσεις. Γιατί φυσικά, αν επιλέξεις να γεμίσεις το στομάχι σου με ένα βαρύ και λιπαρό γεύμα, είναι σχεδόν βέβαιο πως δεν θα καταφέρεις να... κλείσεις μάτι όλη νύχτα.


 Για το λόγο αυτό, προτίμησε ελαφριές και υγιεινές τροφές ως τελευταίο γεύμα της μέρας σου, ενώ παράλληλα θυμήσου πως ο κατάλληλος συνδυασμός τους μπορεί να επιφέρει ακόμα πιο γρήγορα αποτελέσματα και να κάνει το σώμα σου και το πνεύμα σου να ηρεμήσουν στο... άψε σβήσε. Παρακάτω ακολουθούν 5 από αυτούς τους συνδυασμούς, που μπορείς να προτιμάς τα βράδια, προτού ξαπλώσεις στο κρεβάτι σου.


1.Γάλα με Δημητρακά
Μία από τις πιο θρεπτικές και υγιεινές επιλογές, τα δημητριακά με γάλα αποτελούν ένα ελαφρύ γεύμα που δεν θα βαρύνει το στομάχι σου, αλλά και θα σε χαλαρώσει λίγη ώρα πριν τον ύπνο. Ενώ οι υδατάνθρακες που περιέχουν τα δημητριακά θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις, ο συνδυασμός τους με το γάλα, που επίσης έχει την ίδια ιδιότητα, λόγω του ασβεστίου αλλά και του μαγνησίου που περιέχει, θα είναι θαυματουργός. Προτίμησε λοιπόν από κανονικό γεύμα, να καταναλώσεις μισό φλιτζάνι δημητριακών χωρίς ζάχαρη, με μισό φλιτζάνι άπαχο γάλα και η επιλογή δεν θα σε διαψεύσει.


2.Γιαούρτι με πεπόνι
Η έλλειψη επαρκούς ποσότητας νερού από τον οργανισμό σου, είναι γνωστό πως μπορεί να δημιουργήσει διάφορα προβλήματα, ένα από τα οποία είναι και η αϋπνία, αλλά και η δυσκολία να χαλαρώσεις. Για το λόγο αυτό, είναι προτιμότερο να καταναλώσεις το βράδυ ένα φρούτο με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, όπως είναι το πεπόνι, τα πορτοκάλια ή τα αχλάδια. Συνδυάζοντάς το με την πρωτεΐνη που περιέχει το άπαχο γιαούρτι θα έχεις έναν ιδανικό συνδυασμό σνακ για να καταναλώσεις λίγο πριν κοιμηθείς.


3.Κράκερς με τυρί
Η άπαχη πρωτεΐνη από τα γαλακτοκομικά με τα τραγανά κράκερς αποτελεί έναν τέλειο συνδυασμό, πλούσιο σε ασβέστιο, μαγνήσιο και τρυπτοφάνη, συστατικά απαραίτητα για να χαλαρώσει ο οργανισμός σου και τελικά να αποκοιμηθείς. Διάλεξε ένα άπαχο τυρί, αφού τα λιπαρά μπορούν να σε εμποδίσουν στο στόχο σου, και πρόσθεσε λίγα κράκερς, ολικής αλέσεως πάντα.


4.Χαμομήλι με κράκερ
Αν αντιμετωπίζεις συχνές διαταραχές στον ύπνο σου, το χαμομήλι είναι βέβαιο πως θα βοηθήσει αρκετά. Δεν είναι μόνο ενυδατικό, αλλά βοηθά το σώμα σου να χαλαρώσει και ηρεμεί τα νεύρα σου, προϋποθέσεις απαραίτητες για έναν ήσυχο ύπνο. Συμπλήρωσε το σνακ σου με ένα κράκερ και λίγο φιστικοβούτυρο. Έτσι, ο οργανισμός σου θα εμπλουτιστεί με μια μικρή ποσότητα από όλα όσα χρειάζεται για να χαλαρώσει γρηγορότερα.


5.Κεράσια με φιστίκια
Δροσιστικά, ελαφριά και πλούσια σε μελατονίνη, συστατικό του οργανισμού μας που παίζει σημαντικό ρόλο στην διατήρηση του σωστού ρυθμού ύπνου, τα κεράσια αποτελούν ιδανική τροφή για τις βραδινές ώρες. Από την άλλη, τα φιστίκια περιέχουν τον ιδανικό συνδυασμό πρωτεΐνης, βιταμίνης Β6 και μαγνησίου, πράγμα που τα καθιστά κατάλληλη βραδινή τροφή. Ο συνδυασμός τους; Γευστικός, θρεπτικός και κατάλληλος να σε αποκοιμίσει!

 

Διαβάστε ακόμη:

Πεινάσατε; Βάλτε STOP στις λιγούρες με τα παρακάτω tips

Ημερολόγιο γευμάτων: Οι 5 λόγοι που σε βοηθά στην απώλεια βάρους

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
DPG NETWORK
Ερντογάν: «Σπέρνει ανέμους, θα θερίσει θύελλες» - Το τέλος του πλησιάζει

Ερντογάν: «Σπέρνει ανέμους, θα θερίσει θύελλες» - Το τέλος του πλησιάζει

Εικόνα ντοκουμέντο: Το Oruc Reis ορατό με γυμνό μάτι από τη Ρόδο - Γέμισε πολεμικά πλοία η περιοχή

Εικόνα ντοκουμέντο: Το Oruc Reis ορατό με γυμνό μάτι από τη Ρόδο - Γέμισε πολεμικά πλοία η περιοχή

Κορονοϊός: Ο κυβερνητικός συναγερμός για τη Θεσσαλονίκη και το «φράγμα» των 1.000 κρουσμάτων

Κορονοϊός: Ο κυβερνητικός συναγερμός για τη Θεσσαλονίκη και το «φράγμα» των 1.000 κρουσμάτων

Ξέφυγε ο Ερντογάν: Κακομαθημένη η Ελλάδα - Ο Μακρόν χρειάζεται ψυχοθεραπεία

Ξέφυγε ο Ερντογάν: Κακομαθημένη η Ελλάδα - Ο Μακρόν χρειάζεται ψυχοθεραπεία

Πόλεμος Ελλάδας Τουρκίας: Νέο παραλήρημα Χουλουσί Ακάρ - «Θα πεθάνουμε σαν ήρωες»

Πόλεμος Ελλάδας Τουρκίας: Νέο παραλήρημα Χουλουσί Ακάρ - «Θα πεθάνουμε σαν ήρωες»

Κορονοϊός: «Βράζουν» Αττική και Θεσσαλονίκη - Ψυχρολουσία από τα 935 νέα κρούσματα

Κορονοϊός: «Βράζουν» Αττική και Θεσσαλονίκη - Ψυχρολουσία από τα 935 νέα κρούσματα

Αγία Σοφία τέσσερις μήνες μετά : Πώς μετέτρεψαν οι Τούρκοι το θαυμαστό σύμβολο της Ορθοδοξίας

Αγία Σοφία τέσσερις μήνες μετά : Πώς μετέτρεψαν οι Τούρκοι το θαυμαστό σύμβολο της Ορθοδοξίας

Καιρός: Βροχές και καταιγίδες την Κυριακή (25/10) - Σε ποιες περιοχές αναμένονται

Καιρός: Βροχές και καταιγίδες την Κυριακή (25/10) - Σε ποιες περιοχές αναμένονται

Super League: Το χειρότερο ξεκίνημα του Παναθηναϊκού – Highlights, βαθμολογία και πρόγραμμα

Super League: Το χειρότερο ξεκίνημα του Παναθηναϊκού – Highlights, βαθμολογία και πρόγραμμα

Κορονοϊός - Εφιαλτική πρόβλεψη: Ελλάδα όπως Ιταλία με 4.000 κρούσματα την ημέρα

Κορονοϊός - Εφιαλτική πρόβλεψη: Ελλάδα όπως Ιταλία με 4.000 κρούσματα την ημέρα

Ο επιθανάτιος ρόγχος της Χρυσής Αυγής: Τα πρόσωπα της ιστορικής έδρας

Ο επιθανάτιος ρόγχος της Χρυσής Αυγής: Τα πρόσωπα της ιστορικής έδρας

Κορονοϊός - Συναγερμός στις Σέρρες: Έκτακτη σύσκεψη υπό τον Χαρδαλιά για τα νέα κρούσματα

Κορονοϊός - Συναγερμός στις Σέρρες: Έκτακτη σύσκεψη υπό τον Χαρδαλιά για τα νέα κρούσματα