Tips για να ξεφουσκώσεις μετά την... πασχαλινή κραιπάλη!

Και να νιώσεις αμέσως καλύτερα

Τις ημέρες αυτές του έδωσες και κατάλαβε. Απήλαυσες και με το παραπάνω κάθε πιθανή λιχουδιά και άφησες τις... τύψεις στην άκρη (και καλά έκανες). Από σήμερα βέβαια πρέπει και πάλι να μπεις στους ρυθμούς σου και να ακολουθήσεις ξανά μια υγιεινή διατροφή.

 

Μέχρι εδώ όλα καλά. Τι γίνεται όμως με το ενοχλητικό πρήξιμο στην κοιλιά που δε λέει με τίποτα να σε αφήσει να... ηρεμήσεις; Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τρόποι για να ανακουφιστείς και μάλιστα πολύ άμεσα. Πάμε να δούμε πώς:

 

5236fcbbfd910feb66ff608ddea951df bd13e

 

- Μείωσε την ποσότητα αλατιού στο φαγητό σου, καθώς προκαλεί εντονότερο πρήξιμο και κατακράτηση υγρών. Αντικατάστησέ το με μπαχαρικά και θα μας θυμηθείς.
- Κατανάλωνε πάνω από δύο λίτρα νερό την ημέρα και φυσικά απόφυγε το αλκοόλ και τους έτοιμους χυμούς.
- Απόφυγε για λίγες ημέρες τις τροφές που προκαλούν έντονο πρήξιμο, όπως για παράδειγμα τα όσπρια, τις αγγινάρες, το λάχανο, το μπρόκολο, το κρεμμύδι κ.α
- Πρόσθεσε στη σαλάτα σου μηλόξιδο και πολύ σύντομα θα νιώσεις ανακουφισμένη.
- Το νερό με λεμόνι, ένα ρόφημα από aloe vera ή ένα τσάι από χαμομήλι θα αποδειχθούν οι καλύτεροι σύμμαχοί σου, καθώς θα σε βοηθήσουν να ξεπρηστείς.
- Μη μένεις νηστική για πολλές ώρες και μην πέφτεις με τα μούτρα στο φαγητό. Μην ξεχνάς να μασάς αρκετές φορές την τροφή σου πριν την καταπιείς.
- Απόφυγε να μασήσεις τσίχλα και να πιεις κάτι με καλαμάκι.

 

Διάβασε ακόμα

Το ένα και μόνο κόλπο που πρέπει να ακολουθήσεις αν θέλεις να αδυνατίσεις!

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ