Πώς να προσφέρεις στο σώμα σου την πρωτεΐνη που χρειάζεται

Ποιες τροφές πρέπει να προσθέσεις στο διατροφολόγιό σου;

Νηστεύετε από όλα τα προϊόντα ζωικής προέλευσης ή απλώς θα σταματήσετε να τρώτε κρέας την Μεγάλη εβδομάδα; Ο κύριος λόγος ύπαρξης αυτού του διλήμματος στο μυαλό μας, είναι οι πρωτεΐνες. Γιατί αυτές, ούσες το βασικό δομικό συστατικό του οργανισμού μας, μας προσφέρουν ενέργεια, δύναμη και ανθεκτικότητα, και παράγουν αντισώματα.

Παρόλο που οι περισσότεροι συνδέουμε τις πρωτεΐνες με τροφές ζωικής προέλευσης, όπως το κόκκινο κρέας, το κοτόπουλο, το ψάρι, το αυγό και τα γαλακτοκομικά, υπάρχουν πολλοί ακόμη τρόποι να τις λάβουμε. Υπάρχουν λοιπόν, συγκεκριμένες κατηγορίες τροφίμων φυτικής προέλευσης, που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες, ενώ ταυτόχρονα εξαιρετικά θρεπτικές.

H συνέχεια στο sarakosti.gr

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ