Τα 2 top στοιχεία που προσέχει κάποιος μόλις μας γνωρίζει & πώς να κάνεις μία άριστη πρώτη εντύπωση

Pexels

Περισσότεροι από το ένα τρίτο των ενηλίκων αισθάνονται ότι η πρώτη εντύπωση είναι το κλειδί όταν πρόκειται για τη δημιουργία νέων κοινωνικών σχέσεων –και ο ίδιος αριθμός θεωρεί πως είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει την αρχική εντύπωση που έχει σχηματίσει για έναν άνθρωπο. 

Τα δύο top στοιχεία που παρατηρούν οι άνθρωποι όταν γνωρίζουν νέα άτομα είναι το χαμόγελό τους (23%) και τα μάτια τους (13%), σύμφωνα με μια μελέτη –με την τυπική πρώτη εντύπωση να σχηματίζεται σε μόλις 27 δευτερόλεπτα.

Περισσότερο από το ένα τρίτο των ενηλίκων (35%) αισθάνονται ότι η πρώτη εντύπωση είναι το κλειδί για τη δημιουργία νέων κοινωνικών σχέσεων –και ο ίδιος αριθμός φαίνεται πως είναι δύσκολο να αλλάξει αυτές τις αρχικές αντιλήψεις αφού δημιουργηθούν.

Ως αποτέλεσμα, η δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε στη Βρετανία σε 2.000 ανθρώπους διαπίστωσε ότι τέσσερις στους δέκα αισθάνονται συνήθως νευρικοί και το 35% αισθάνεται άγχος όταν συναντά κάποιο νέο άτομο για πρώτη φορά. Αλλά σχεδόν το ένα τέταρτο (23%) παραμένει ήρεμο –με το 82% να λέει ότι το χαμόγελο τους κάνει να νιώθουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κατά τη διάρκεια μιας γνωριμίας.

85χρονη μελέτη του Χάρβαρντ βρήκε το Νο. 1 πράγμα που μας κάνει ευτυχισμένους (+ δεν είναι τα λεφτά)

Πράγματι, οι μισοί από τους ερωτηθέντες (51%) πιστεύουν ότι ένα φιλικό χαμόγελο είναι ο καλύτερος τρόπος για να αφήσει κάποιος το στίγμα μου –και ακολουθούν οι καλοί τρόποι (43%) και η επαφή με τα μάτια (35%). Τα αποτελέσματα περιελάμβαναν επίσης την έγκαιρη άφιξη (29%), τον ποιοτικό διάλογο (23%) και το ντύσιμο (15%).

Η έρευνα κατέληξε επίσης στο γεγονός πως οι άνθρωποι επιθυμούν περισσότερο να εντυπωσιάσουν σε τρία βασικά σκέλη με αυτή τη σειρά: 1) σε μια συνέντευξη για δουλειά (68%), 2) σε ένα ραντεβού (52%) και 3) σε μια συνάντηση με τους γονείς του συντρόφου (38%).

Η coach σχέσεων, Charlene Douglas, η οποία έχει συνεργαστεί με τη Listerine, η οποία ανέθεσε την έρευνα, είπε: «Σχηματίζουμε τις πρώτες εντυπώσεις υποσυνείδητα σχεδόν κάθε μέρα. Αυτό που φοράει κάποιος, πώς κουβαλάει τον εαυτό του και πόσο συχνά χαμογελάει, μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στο πώς διαμορφώνουμε απόψεις για τα άτομα που συναντάμε. Η έρευνα δείχνει ότι ένα φιλικό χαμόγελο μπορεί να βοηθήσει πολύ –επομένως είναι εξίσου σημαντικό να φροντίζετε τη στοματική σας υγεία, καθώς και το ντύσιμό σας, για να διασφαλίσετε ότι έχετε την αυτοπεποίθηση να κάνετε μια αξέχαστη πρώτη εντύπωση».

Μήπως ξυπνάς την ίδια ώρα κάθε βράδυ; Να τι πρέπει να προσέξεις

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι, όταν συναντά κάποιον σημαντικό για πρώτη φορά, το 43% προσπαθεί να συμπεριφέρεται φιλόξενα και φιλικά. Πάνω από τα τρία τέταρτα (83%) συμφώνησαν ότι η εμπιστοσύνη είναι κομβικής σημασίας για τη δημιουργία μιας καλής πρώτης εντύπωσης και το 63% πιστεύει ότι τέτοιες εντυπώσεις διαρκούν μια ζωή.

Ένας καλός βραδινός ύπνος (44%), η δροσερή αναπνοή (44%) και το να φοράνε καινούργια ρούχα (29%) είναι μεταξύ των παραγόντων που τους βοηθούν να αισθάνονται πιο σίγουροι όταν συναντούν κάποιον νέο. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός πως όσοι ερωτήθηκαν, μέσω του OnePoll, πιστεύουν ότι κάνουν καλή πρώτη εντύπωση- στο 45% των περιπτώσεων.

Πάνω από τα δύο τρίτα (68%) αισθάνονται ότι έχουν καλό ένστικτο να καταλαβαίνουν τον άλλον, με το ένα τρίτο να αποφασίζει σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα –και το 54% να πιστεύει ότι οι αρχικές του απόψεις για τους άλλους συνήθως αποδεικνύονται αληθινές.

Κορυφαίες συμβουλές της Charlene Douglas για να κάνεις μία καλή πρώτη εντύπωση:

Δείξε ενδιαφέρον για όσα μοιράζεται μαζί σου το άτομο που μιλάς ο κουνώντας καταφατικά το κεφάλι. Αυτό δίνει στον συνομιλητή σου αυτό το πολύ σημαντικό σημάδι ότι είσαι πλήρως αφοσιωμένη σε αυτό που λέει. Η διατήρηση της οπτικής επαφής και η γλώσσα του σώματος όπως το νεύμα και/ή η υποβολή ερωτήσεων όπου χρειάζεται, μπορεί να δείξουν ότι συμμετέχεις πλήρως στη συζήτηση.

Ένα υπέροχο χαμόγελο και ένα γέλιο κάνουν τα πάντα πιο όμορφα. Το να χαμογελάς μπορεί να βοηθήσει τους άλλους να αισθάνονται άνετα μαζί σου και βοηθά επίσης να αναδείξεις τη διασκεδαστική σου προσωπικότητα. Όταν κάποιος χαμογελάει ή γελάει, αυτές οι ισχυρές μη λεκτικές ενδείξεις δείχνουν ένα άτομο με αυτοπεποίθηση και ανοιχτό πνεύμα.

My glorious moments σημαίνει να μετατρέπεις τα λάθη σου στις καλύτερες στιγμές σου

Κάνε ερωτήσεις όταν χρειάζεται για να κατανοήσεις καλύτερα τι λέει ο συνομιλητής σου. Αυτό θα βοηθήσει τον άνθρωπο που μιλάς να νιώσει ότι αυτά που λες είναι σημαντικά και λαμβάνονται σοβαρά υπόψη. Οι άνθρωποι θέλουν να αισθάνονται ότι ακούγονται όταν επικοινωνούν με κάποιον. Η διασφάλιση ότι δεν αποσπάται η προσοχή σου από ειδοποιήσεις στο τηλέφωνό σου είναι επιτακτική ανάγκη, για να δείξεις στο άτομο που έχεις απέναντί σου ότι είσαι πλήρως αφοσιωμένη και ενδιαφέρεσαι για αυτά που έχουν να πουν. Η συμμετοχή και η αναφορά σε αυτά που σου είπε κάποιος είναι ένας ισχυρός τρόπος για να δείξεις ότι έχουν ακουστεί. Αυτό μπορεί τελικά να δημιουργήσει μια καλύτερη σύνδεση μεταξύ δύο ανθρώπων.

Να είσαι ακριβής. Αυτό δείχνει την ακεραιότητά σου και βοηθά τον συνομιλητή σου να σε εμπιστευτεί και να θεωρήσει ότι μπορεί να βασιστεί σε εσένα. Μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να ενισχύσεις την πίστη σου στην υπόσχεση ενός συντρόφου να είναι δίπλα σου, όταν τον χρειάζεσαι περισσότερο.

Να είσαι θετική. Όταν συναντάς για πρώτη φορά κάποιον, μετράνε οι πρώτες εντυπώσεις. Φρόντισε να χρησιμοποιείς θετική γλώσσα που δείχνει ενθουσιασμό και θετικά vibes όπου χρειάζεται. Είναι επίσης σημαντικό να είσαι αυθεντική στην επιλογή της θετικής γλώσσας. Μπορεί να θέλεις να μοιραστείς μια παρόμοια εμπειρία που είχες, για να δείξεις ότι ταυτίζεσαι με την ιστορία τους. Θυμήσου, ωστόσο, να τους αφήσεις τον χώρο να μοιραστούν την ιστορία τους, καθώς είναι σημαντικό το άτομο να αισθάνεται ότι ακούγεται. Ένας θετικός και φιλικός τόνος βοηθά τους άλλους να σχηματίσουν μια καλή πρώτη εντύπωση για εσένα.

Να είσαι ο εαυτός σου: Η απλή συμβουλή που μπορεί να σε οδηγήσει στις πιο αξέχαστες στιγμές

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης