«Lilo & Stitch» θα πει ohana για κάθε millenial! Πώς η ταινία της Disney έκανε ρεκόρ εισπράξεων

«Lilo & Stitch» θα πει ohana για κάθε millenial! Πώς η ταινία της Disney έκανε ρεκόρ εισπράξεων

Η επιλογή του Memorial Weekend στις ΗΠΑ ήταν αρκετή για να εκτοξεύσει τις πωλήσεις εισιτηρίων της live action εκδοχής της ταινία «Lilo & Stitch» της Disney.

Μετά το βατερλώ που αποδείχτηκε για τη Disney η live action εκδοχή της Χιονάτης, ήρθε η Lilo και ο Stitch για να φέρουν πίσω τη χαμένη μαγεία σε μικρούς και μεγάλους.

«Lilo & Stitch» των ρεκόρ

Η ταινία «Lilo & Stitch» της Disney κατέκτησε τα ταμεία σε όλον τον κόσμο το Σαββατοκύριακο (Memorial weekend) στις ΗΠΑ με ρεκόρ εισπράξεων 183 εκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ και 341 εκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως, χάρη στον ισχυρό συνδυασμό νοσταλγίας και της έννοιας της ohana - οικογένειας.

Το 7ο θεματικό πάρκο της Disney είναι στο Άμπου Ντάμπι κι έχει προκαλέσει «βροχή» από σχόλια

Τι θα δεις σήμερα; Κορυφαίες σειρές και ταινίες στο Disney+.

LA Premiere of

Οι πωλήσεις εισιτηρίων ξεπέρασαν το «Top Gun: Maverick» του 2022 (126 εκατομμύρια δολάρια το Σαββατοκύριακο και 160 εκατομμύρια δολάρια σε τέσσερις ημέρες) ως το μεγαλύτερο ντεμπούτο του Σαββατοκύριακου της memorial weekend στην ιστορία και η ταινία «Lilo & Stitch» εξασφάλισε τη δεύτερη μεγαλύτερη πρεμιέρα σε οποιοδήποτε τετραήμερο σε Σαββατοκύριακο, με μόνη ταινία να προηγείται ever το «Black Panther» του 2018, η οποία συγκέντρωσε 242 εκατομμύρια δολάρια

Η ταινία «Lilo & Stitch» επιβεβαιώνει επίσης ότι η Disney πρέπει απλώς να είναι πιο επιλεκτική όσον αφορά τις αναδημιουργίες ταινιών live action.

Νωρίτερα φέτος, η νέα έκδοση της ταινίας «Snow White» απέτυχε τόσο στα εισιτήρια με 204 εκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιο επίπεδο, έναντι του προϋπολογισμού 250 εκατομμυρίων δολαρίων και προκάλεσε πλήγμα μιας και δεν κατάφερε να συγκινήσει ούτε τους μικρούς αλλά ούτε και τους μεγάλους κάτι που σίγουρα δεν ισχύει για την ταινία «Lilo & Stitch», με προϋπολογισμό 100 εκατομμυρίων δολαρίων, που είναι διασκευή της ταινίας κινουμένων σχεδίων του 2002 που κατάφερε και κέρδισε περισσότερα δολάρια σε τέσσερις ημέρες από ό,τι η «Snow White» σε όλη τη διάρκεια της προβολής της.

Στην Ελλάδα, η ταινία έφτασε τα 54.173 (σε 213 αίθουσες), ξεπερνώντας κατά πολύ την Επικίνδυνη Αποστολή: Η Έσχατη Τιμωρία του Tom Cruise που έφτασε τα 34.116 εισιτήρια.

https://www.instagram.com/reel/DKIE2F7Pc7i/

Πώς η ταινία «Lilo & Stitch» έσπασε τα ρεκόρ του box office το πρώτο Σαββατοκύριακο προβολής της:

https://www.instagram.com/reel/DJmYOwSJw7k/


Το «Lilo & Stitch», αυτή η ξεχωριστή κωμωδία με πρωταγωνιστή τον χαοτικό εξωγήινο Stitch που προσγειώνεται στη Χαβάη αφού έχει εξοριστεί από τον πλανήτη του και υιοθετείται από ένα μικρό κορίτσι και την μεγαλύτερη αδελφή της.

Έχει περάσει αρκετός χρόνος από το μακρινό 2002, τότε που οι millennials είδαν για πρώτη φορά τον Stitch στις οθόνες τους και το διάστημα που έχει μεσολαβήσει είναι ιδανικό για να ανακαλέσουμε με νοσταλγία τον Stitch.

23 χρόνια χρόνια είναι αρκετός καιρός για να εργοποιηθεί ξανά η γοητεία της πρώτης ταινίας και ας μην ξεχνάμε πως η Lilo και ο Stitch σε αυτές τις δύο δεκακετίες δεν έχασαν ποτέ τη δημοτικότητά τους χωρίς να αποτελούν ποτέ ένα από τα πρωτοκλασάτα brnds της Disney.

«Το «Lilo & Stitch» είναι μια ακόμη απόδειξη ότι η νοσταλγία για την αλλαγή του αιώνα βρίσκεται σε άνθηση», είπε επί του θέματος ο Shawn Robbins, διευθυντής ανάλυσης ταινιών της Fandango και τόνισε:

«Το κοινό της γενιάς των millennials και της gen Z προσήλθε σε μεγάλους αριθμούς γ' αυτό που είναι πλέον ένα κλασικό έργο της γενιάς του».

Η Disney ανακοίνωσε πρόσφατα πως ετοιμάζεται ήδη το live action του «Tangled» - τα δικά μας «Μαλλιά Κουβάρια» του 2010, η οποία ίσως είναι πολύ νωρίς για να επαναληφθεί ενώ το καλοκαίρι του 2026, θα δούμε και την live action εκδοχή της Βαϊανα, σχεδόν έναν χρόνο μετά την συνέχεια της αρχικής ταινίας του 2016.

ENT--Film Review-Lilo & Stitch

Ο Stitch είναι προφανώς ένα brand από μόνο του.

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το «Lilo & Stitch» δεν έχει χάσει ποτέ τη δημοτικότητά του στα ράφια των καταστημάτων παιχνιδιών. Τα λούτρινα ζωάκια, οι πιτζάμες, οι υπνόσακοι ακόμα και τα παγούρια με τον μπλε εξωγήινο έχουν βοηθήσει το franchise να γίνει ένα από τα 10 best-sellers της Disney, με λιανικές πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο το 2024.

Ο Stitch έχει γίνει μια σύγχρονη μασκότ και πιθανώς πιο αναγνωρίσιμος και οικείος στις σημερινές νέες οικογένειες από τους κλασικούς χαρακτήρες του στούντιο, ακόμα και σε σχέση με τον Μίκι Μάους.

Άλλωστε με την ύπαρξη του Disney+, η ταινία έχει συγκεντρώσει πάνω από μισό δισεκατομμύριο ώρες streaming.

Και αυτό που είναι το πιο ωραίο είναι πως η ταινία «Lilo & Stitch» αντέχει στον ανταγωνισμό του box office.

Το 2002, η ταινία κινουμένων σχεδίων «Lilo & Stitch» έκανε πρεμιέρα στη δεύτερη θέση, πίσω από το «Minority Report» με τον Tom Cruise και αυτή τη φορά, το «Lilo & Stitch» κατέλαβε την πρώτη θέση μπροστά από το «Mission: Impossible – The Final Reckoning», την όγδοη και τελευταία ταινία της σειράς και πάλι με τον Tom.

Στην περίπτωση των «Lilo» και «Mission», αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν το καλύτερο Σαββατοκύριακο στις ΗΠΑ, με έσοδα που φτάνουν τα 322 εκατομμύρια δολάρια για όλες τις ταινίες. Έχει περάσει πάνω από μια δεκαετία από τότε που τόσος κόσμος πήγε στο σινεμά κατά τη διάρκεια του memorial weekend. Το προηγούμενο ρεκόρ είχε καταγραφεί το 2013 με 314 εκατομμύρια δολάρια, με τις ταινίες «Fast & Furious 6», «The Hangover 3» και «Star Trek Into Darkness».

Η Disney ανακτά τη μαγεία της

Η Disney αντιμετώπισε δυσκολίες, εν μέρει επειδή η εταιρεία εστίασε υπερβολικά στην ποσότητα και όχι αρκετά στην ποιότητα. Από την επιστροφή του Bob Iger, ως CEO στα τέλη του 2022, έχει δοθεί προτεραιότητα στην παραγωγή καλύτερων ταινιών ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα είναι λιγότερες.

Οι ταινίες «Deadpool & Wolverine», «Inside Out 2», «Moana 2» και «Mufasa: The Lion King» ήταν τέσσερις από τις μεγαλύτερες κυκλοφορίες του περασμένου έτους, ενώ οι ταινίες «Avatar 3» και «Zootopia 2» αναμένεται να κατακτήσουν την κορυφή των ταμείων τους επόμενους μήνες.

Φυσικά, οι αποτυχίες είναι αναπόφευκτες. Το «Captain America: Brave New World» του Φεβρουαρίου και το «Thunderbolts» του Μαΐου θα δυσκολευτούν να αποφέρουν κέρδη στα ταμεία, με προϋπολογισμό 180 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα και το στούντιο έχει δύσκολο έργο μπροστά του με την καλοκαιρινή περιπέτεια της Pixar «Elio», η οποία είναι εντελώς νέα για το κοινό.

Ohana σημαίνει οικογένεια και οικογένεια σημαίνει ότι κανείς δεν μένει πίσω. Aυτό μας είπε η Lilo το 2002 και αυτό συνεχίζει να χτυπάει στο κεφάλι μας ως το 2025! Go Stitch.