6 πράγματα που συμβαίνουν στα εστιατόρια και δεν πρέπει να γνωρίζεις

Νάνσυ Μητσοστέργιου
6 πράγματα που συμβαίνουν στα εστιατόρια και δεν πρέπει να γνωρίζεις

Όταν πηγαίνεις σε ένα εστιατόριο για φαγητό, υπάρχουν πολλά πράγματα που συμβαίνουν στα «παρασκήνια» και τα οποία οι πελάτες δεν γνωρίζουν, αλλά ούτε και πρόκειται να μάθουν ποτέ. Πράγματα που είναι τα μυστικά της εκάστοτε επιχείρησης και που μόνο τα μέλη αυτής γνωρίζουν και σε καμία περίπτωση δεν θέλουν να μάθεις.

Χάρη όμως σε πρώην σερβιτόρους και σερβιτόρες, ιδιοκτήτες εστιατορίων και εμπειρογνώμονες φιλοξενίας, πέφτει φως στα μυστικά της βιομηχανίας υπηρεσιών εστίασης. Παρακάτω θα διαβάσεις 6 πράγματα που συμβαίνουν συνήθως και που σίγουρα δεν θα μάθαινες ποτέ.

#1. Η σπεσιαλιτέ της ημέρας είναι πιθανότατα ένα πιάτο που πρόκειται να χαλάσει (λήξει)
Τα πιάτα ημέρας είναι συχνά αυτά που έχουν σχεδόν λήξει ή αυτά που τους έχει γίνει πολύ κακής προώθηση», δήλωσε διευθυντής εστιατορίων. Βέβαια από την άλλη πλευρά, οι σπεσιαλιτέ είναι συχνά τα αγαπημένα πιάτα του σεφ.

«Πρέπει να δίνεις μεγάλη προσοχή κάθε φορά που ο σερβιτόρος ανακοινώνει το πιάτο ημέρας. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που γνωρίζουν ακριβώς τι είναι αυτό που θέλουν να φάνε, αλλά πρέπει να δίνεις ιδιαίτερη προσοχή όταν σου διαβάζουν τις σπεσιαλιτέ, γιατί αυτό σημαίνει πως είναι 100% εποχιακή και είναι κάτι που ο σεφ ετοίμασε μόνος του.

#2. Οι σερβιτόροι σου προτείνουν ένα πιάτο λόγω τιμής και όχι λόγω προτίμησης
Οι σερβιτόροι συνήθως θα σου πουλήσουν ένα ακριβό πιάτο, παρά ένα πιάτο που είναι πιο νόστιμο γευστικά, εκτός και αν επιμείνεις να μάθεις στην προσωπική τους άποψη. Το σίγουρο είναι πως θέλουν να σου προσφέρουν μία υπέροχη γευστική εμπειρία, αλλά και να βγάλουν λεφτά.

#3. Τα ψάρια μπορεί να μην είναι πάντα φρέσκα
Αυτό ίσως και να το γνωρίζεις από μόνη σου, αλλά πολλές φορές το φρέσκο ψάρι ημέρας, μπορεί και να μην είναι τόσο φρέσκο, όσο πιστεύεις.

#4. Η αλλαγή πιάτου είναι πιο επώδυνη απ’ όσο φαντάζεσαι
Αυτές οι μικρές μετατροπές που μπορεί να ζητήσεις σε ένα πιάτο που σερβίρεται με συγκεκριμένο τρόπο είναι πιο επώδυνες απ’ όσο φαντάζεσαι. Τόσο για σένα όσο και για το προσωπικό, αφού θα του πάρει λίγο χρόνο παραπάνω για να το φτιάξει όπως το ζήτησες. Καταλαβαίνεις λοιπόν, πως η ευθύνη αν αυτό καθυστερήσει να φτάσει σε σένα είναι εξ’ ολοκλήρου δική σου.

#5. Είναι καλό όταν ένα εστιατόριο ξεμένει από υλικά
Εντάξει μπορεί εκείνη τη στιγμή που πεινάς να μη σου φανεί και πολύ καλή ιδέα, όταν όμως ένα εστιατόριο ξεμένει από υλικά είναι καλό, γιατί αυτό σημαίνει πως φτιάχνει τα πιάτα του με φρέσκα πράγματα.

#6. Η σωστή συμπεριφορά στον σερβιτόρο, μπορεί να σε ανταμείψει
«Εάν είσαι σωστός και ευγενικός μαζί μας, θα βρούμε τον τρόπο κι εμείς να κάνουμε όμορφα πράγματα για σένα», αναφέρει μία σερβιτόρα. Αυτό μπορεί να σημαίνει κερασμένα αναψυκτικά, ποτά, ορεκτικά ή και γλυκά.