Ο κρυφός ηθοποιός στους Μαύρους Πίνακες και το dna: Όλο το Χ έψαχνε τον γαλανομάτη δολοφόνο

Κατερίνα Μπούσιου
Ο κρυφός ηθοποιός στους Μαύρους Πίνακες και το dna: Όλο το Χ έψαχνε τον γαλανομάτη δολοφόνο

Η σειρά του Μάριου Ιορδάνου και της Σοφίας Καζαντζιάν, πρέπει να πάει στο Netflix, δίχως άλλη καθυστέρηση. Οι Μαύροι Πίνακες είναι το μεγάλο αουτσάιντερ της σεζόν. 

Θα έχεις παρατηρήσει ότι υπάρχουν παραστάσεις στο θέατρο που διαφημίζονται ελάχιστα, αλλά το κοινό διαδίδει την αξία τους και γίνονται sold out επιτυχίες. Έτσι συνέβη με τη σειρά Μαύροι Πίνακες. Το κοινό μέσω των social που αγαπά τις καλές σειρές μυστηρίου, διέδωσε και βοήθησε να αγαπηθεί η σειρά. Και εκτός social, όποιος είχε δει τα επεισόδια, έσπευσε να μεταφέρει τον ενθουσιασμό του σε φίλους και γνωστούς.

Στο Χ κατά τη χθεσινή βραδιά επικράτησε ένας μικρός πανικός. Το μεγάλο μυστικό του Νίκου, του Μηνά και του Φάνη που από κοινού συμμετείχαν στη δολοφονία της κόρης του ιερέα 20 χρόνια πριν, ήρθε στο φως, όπως και το βλέμμα του δολοφόνου.

Με το επόμενο τρέιλερ να «κόβει» την ανάσα. Δολοφονείται τελικά ο Ιωάννης Παπαζήσης; Θα βρει ο πανέξυπνος Αντίνοος Αλμπάνης τον ένοχο; Η απάντηση είναι «ναι» και στα δύο.

Όλα δείχνουν το «τέλος» Παπαληγούρα - Παπαζήση στους Μαύρους Πίνακες και στο Χ βρήκαν τον ένοχο

Ο ένοχος εγγονός του ιερέα, το dna και ο ηθοποιός που έμεινε κρυφός

Αυτό που η σεναριογράφος της σειράς Μαύροι Πίνακες, Σοφία Καζαντζιάν είχε παρατηρήσει τις προηγούμενες μέρες στο Twitter/X, γράφοντας ότι όλοι ψάχνουν στοιχεία για τον ζωγράφο Γκόγια για να ανακαλύψουν ποιος είναι ο δολοφόνος, συνέβη και χθες.

Οι περισσότεροι (εμού συμπεριλαμβανομένης) θα βγάλουμε διδακτορικό σε λίγο στον Γκόγια, μέχρι να ανακαλύψουμε τον δολοφόνο. Που αριστοτεχνικά έχουν κρύψει προς το παρόν η Σοφία και ο Μάριος Ιορδάνου. Και λέω έχουν κρύψει, γιατί κάποιοι στο Χ ανακάλυψαν πως υπάρχει ένας ηθοποιός, ο Γιάννης Παπαδόπουλος ο οποίος αναφέρεται στα credits της σειράς, αλλά δεν τον έχουμε δει ακόμη.

Κάποιοι άρχισαν να συγκρίνουν το καρέ από το βλέμμα που είδαμε στην οθόνη με μία φωτογραφία του, άλλοι άρχισαν να αναλύουν τη φωτογραφία του ηθοποιού, ενώ κάποιοι αρχίσαμε να ψάχνουμε το μη προφανές για να βρούμε τον δολοφόνο.

Θα σου πω παρακάτω τι πιστεύω, αλλά και ποια spoiler έδωσαν οι σεναριογράφοι, αλλά δες και μερικά σχόλια από τα χιλιάδες που υπήρξαν χθες.

Ο ένας εκ των δύο σεναριογράφων, ο Μάριος Ιορδάνου, δήλωσε πρόσφατα σε συνέντευξή του στο TV24 πως: «Ο δολοφόνος δε συνδέεται με τον Γκόγια μόνο μέσω της ζωγραφικής. Είναι η πρώτη φορά που το λέω, δεν μπορώ όμως να αποκαλύψω κάτι παραπάνω. Αυτό που μπορώ να πω, είναι ότι στο τέλος το κοινό θα υποστεί ένα μεγάλο σοκ».

https://www.instagram.com/reel/DBntUAco4A4/

Από την άλλη πλευρά και η Σοφία χθες, έδωσε με ένα tweet μία πάρα πολύ καλή οδηγία και ένα σημαντικό στοιχείο για το φινάλε.

«Ο δολοφόνος έρχεται στο 9. Όσοι εμείς ψάχνουμε ποιος είναι, εκείνος έδειξε ποιοι είναι οι άλλοι. Τώρα θα αποδείξει την αληθινή του ταυτότητα. Και αν νομίζετε ότι ο δήμαρχος είναι ο τελευταίος που θέλει να εκδικηθεί, ο τελευταίος Μαύρος Πίνακας, θα σας σοκάρει».

1732922256679-319495724-pinakesmavroi.jpg

Καταλαβαίνεις λοιπόν πόσο σημαντικό είναι το φινάλε. Και πόσο σημαντική είναι αυτή η σειρά. Αν μάλιστα οι Μαύροι Πίνακες, είχαν φέτος ουσιαστική διαφημιστική προβολή, όπως ο Άγιος Έρωτας, το Grand Hotel, η Διάφανη Αγάπη, ο Τιμωρός, θα είχε κερδίσει πολύ μα πολύ μεγαλύτερη τηλεθέαση. Ας πούμε κάποια στιγμή αλήθειες.

Πρέπει να βοηθάμε με άλλους τρόπους, τέτοιες αξιόλογες παραγωγές που προέρχονται από Έλληνες σεναριογράφους. Με τόσο σπουδαίους ηθοποιούς στο καστ. Τους οποίους είδαμε και ελάχιστα με συνεντεύξεις τους.

Και όπως συμβαίνει με όλες τις εκπομπές σε όλα τα κανάλια, οι παρουσιαστές όταν μιλούν για τις σειρές, δεν έχουν πραγματικά ιδέα, φαίνεται ότι το κάνουν αγγαρεία, φέρνοντας σε αμηχανία ακόμη και τους ηθοποιούς όταν τους καλούν. Πώς λοιπόν θα βοηθήσουμε την ελληνική μυθοπλασία;

Πώς θα σταματήσουμε να μιλάμε για κάθοδο στα νούμερα τηλεθέασης, αν οι εκ των έσω στα κανάλια δεν αξιολογήσουν σωστά, δεν αγαπήσουν, δεν σχεδιάσουν βήμα - βήμα την προσέλκυση του κοινού; Αν δεν κάνουν εμάς τους δημοσιογράφους να αγαπήσουμε το περιεχόμενο, να το παρακολουθήσουμε, να το επαναξιολογήσουμε, να κοιτάξουμε τις λεπτομέρειες;

Δεν υπάρχει απάντηση σε όλα αυτά. Ένα μεγάλο αδιέξοδο υπάρχει φέτος στην τηλεόραση.