Το γυναικείο κοινό προτιμά την Κατερίνα Καινούργιου: Η νέα πρωτιά στην τηλεθέαση και η ανανέωση
Δύο εβδομάδες στην πρώτη θέση των πρωινών προγραμμάτων μετά τις 10.00 το πρωί για την Κατερίνα Καινούργιου. Η αύξηση στα γυναικεία κοινά και η έκπληξη της Παρασκευής.
Η τηλεθέαση των 2 πρώτων εβδομάδων για όλες τις πρωινές εκπομπές, ενημερωτικές και infotainment, έδωσε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα για τη συνέχεια.
Κάποιοι και κάποιες παρουσιάστριες δεν έκαναν την εκκίνηση που περίμεναν, ενώ η Κατερίνα Καινούργιου έχει μία απόσταση ασφαλείας από την πρώτη θέση που της επιτρέπει να έχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για τη συνέχεια.
Τα μονοψήφια της τηλεθέασης στα πρωινά, η πρωτιά της Καινούργιου και ο εκκωφαντικός Λιάγκας
Η προτίμηση των γυναικών και η ανανέωση που της ταίριαξε
Η Κατερίνα Καινούργιου ανανέωσε τη δημοσιογραφική της ομάδα, μπροστά και πίσω από τις κάμερες και κυρίως ανανεώθηκε η ίδια στον τρόπο που αντιμετωπίζει τον εαυτό της ως κεντρική παρουσιάστρια.
Δεν έχει το άγχος της επικράτησης του παρελθόντος και με το νέο της πάνελ συζητά, ανταλλάσσει πληροφορίες και δεν χρειάζεται να έχει εντάσεις ή να αναλώνεται σε ατελείωτες διαμάχες που δεν πρόσφερουν τηλεθέαση και κυρίως κουράζουν το κοινό.
Κάποτε θεωρούσαν οι αρχισυντάκτες ότι η ένταση φέρνει τηλεθέαση. Αυτό δε συμβαίνει πια.
Προς το παρόν η ομάδα της δείχνει πως έχει χημεία και δεν υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός. Που είναι το μείζον πρόβλημα σε αρκετές εκπομπές, δυστυχώς.
Την Παρασκευή η Super Κατερίνα τερμάτισε πρώτη με 17,5% στο δυναμικό κοινό και δεύτερη στο γενικό σύνολο με 13,7% και 0.5% διαφορά από τους πρώτους Αταίριαστους.
Όμως σε επιμέρους κοινά, η εκπομπή δεν έχει αντίπαλο.
Από την αρχή της σεζόν, 15 έως και 26 Σεπτεμβρίου η Super Κατερίνα σημειώνει πρωτιά στις γυναίκες ηλικίας 18-54 με ποσοστό 21%, στις γυναίκες ηλικίας 15-24 ποσοστό 28,5% και στο γυναικείο κοινό ηλικίας 25-44 ποσοστό 21,1%.
Και αυτή η επίδοση είναι σημαντική γιατί γυναικείο είναι κυρίως το πρωϊνό κοινό και οι εμπορικές τοποθετήσεις της κάθε εκπομπής σε αυτό στοχεύουν.
