Γάμος υπερπαραγωγή για Λάλο - Λαμπροπούλου στο Μία νύχτα μόνο: Το βίντεο που δείχνει το φινάλε
H Μαρία Ζορμπά κάνει το θαύμα της για την Αρετή και τον Οδυσσέα, στο Μία νύχτα μόνο και στο φινάλε του επεισοδίου της Πέμπτης 25 Ιουνίου. Δεν θα έχουμε όμως μόνο happy end στο τέλος της σειράς.
Μέχρι και στο παρά πέντε, δηλαδή μέχρι να φτάσουμε στο επεισόδιο της Πέμπτης που είναι το τελευταίο για το Μία νύχτα μόνο, θα έχουμε αγωνία για το αν ο Δημήτρης Λάλος και η Μαριλίτα Λαμπροπούλου θα έχουν ευχάριστο τέλος.
Το Mega ωστόσο αποφάσισε να μας δώσει την απάντηση με ένα πολύ συγκινητικό βίντεο το οποίο πρακτικά, είναι η τελευταία σκηνή του μεγάλου φινάλε.
Μέχρι να φτάσουμε όμως μέχρι εκεί, θα γίνουν τόσα πολλά που θα μοιάζουν με καταστροφή και άτυχο τέλος για το ζευγάρι και για όλους τους άλλους γύρω τους.
H Demy ντύνεται νύφη στο Μία νύχτα μόνο αλλά ο γάμος της καταλήγει σε θρίλερ
Η Μαρία Ζορμπά κάνει το θαύμα της για τον Οδυσσέα και την Αρετή
Κυριολεκτικά από τύχη γλιτώνει τη ζωή της η Αρετή - Μαριλίτα Λαμπροπούλου και η Σάντυ Χατζηιωάννου, η αδίστακτη Αλεξάνδρα ετοιμάζει το plan b για την εξόντωσή της.
Μόνο που δεν έχει υπολογίσει δύο γυναίκες. Αφενός την Ελένη που κινητοποιεί τον αστυνόμο Λυμπέρη για την Αλεξάνδρα, αφετέρου τη Μαρίκα την πρώην πεθερά της Αρετής που υποδύεται η Μαρία Ζορμπά.
Η δεύτερη που φιλοξενεί τον γιο της Αρετής στο σπίτι της και εγγονό της, θα τη βοηθήσει να αναθεωρήσει στην απόφασή της να φύγει μακριά και κρυφά απ' όλους με το παιδί της. Για να γλιτώσει από τις απειλές της εχθρού της.
Η Μαρίκα την καθυστερεί και ειδοποιεί ταχύτατα τον Οδυσσέα, ο οποίος θα την προλάβει κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.
Μέχρι τότε, ο Οδυσσέας θα έχει ειδοποιηθεί και από τον αστυνόμο για την Αλεξάνδρα, την παγιδεύουν με τη βοήθεια του Σταύρου και τελικά η Σάντυ Χατζηιωάννου θα καταλήξει στη φυλακή. Όλα αυτά συμβαίνουν παράλληλα και ως κοινό θα νιώσουμε αυτή την αγωνία για το αν θα είναι ή δεν θα είναι μαζί Αρετή και Οδυσσέας.
Με καλεσμένους όλους τους φίλους τους, η τελευταία σκηνή τους δείχνει να παντρεύονται σε έναν γάμο υπερπαραγωγή όπως θα δεις. Αφού είναι και ευκατάστατος ο γαμπρός μόνο κάτι τέτοιο θα συνέβαινε.
To Mega μας "χάρισε" απλόχερα τις σκηνές τους.
Φυσικά μερικοί φανς της σειράς αλλά και του ζευγαριού που το έχουμε δει να παντρεύεται ξανά στον Σασμό, αλλά εκείνη τη φορά με πιο παραδοσιακό τρόπο, με κρητικές λύρες και μαντινάδες, τους ευχήθηκαν να κάνουν τον γάμο τους και στην κανονική τους ζωή, αφού είναι οι δύο ηθοποιοί είναι σύντροφοι από την εποχή της πρώτης τους τηλεοπτικής συνεργασίας.
Γιατί όχι;

