«Χτύπα σαν άνδρας»: Οι πρώτες μας σκέψεις για το πασχαλινό σποτάκι με την Άντζελα

Άλλο ένα αριστούργημα από τη γνωστή αλυσίδα παιχνιδιών έγινε viral

Το πασχαλινό σποτάκι της γνωστής αλυσίδας παιχνιδιών με την Άντζελα Δημητρίου στον πρωταγωνιστικό ρόλο είναι γεγονός και, είναι ήδη, viral. Τα κορίτσια του Queen αποφασίσαμε, λοιπόν, να μοιραστούμε τις πρώτες σκέψεις μας για την πολυσυζητημένη διαφήμιση μαζί σας:

 

Δήμητρα
Εντάξει, τα λόγια είναι περιττά για αυτή τη διαφήμιση. Από πού να την πιάσεις; Από το τραβηγμένο πρόσωπο της Άντζελας; Από τα ρούχα υπερπαραγωγή; Από τα άτομα στα μπαλκόνια που την χαζεύουν λες και είναι η απόλυτη star του Hollywood; Οκ, Λαίδη είναι αυτή θα μου πείτε, αλλά... αλλά (τα αλλά είναι πολλά!). Το ότι αναρωτιέται πάντως αν αξίζει μια... πετσούλα από το αρνί με ξεπερνά προσωπικά. Αυτό που ήθελε να πετύχει η συγκεκριμένη διαφήμιση (δηλαδή να σχολιαστεί και να γίνει viral) το πέτυχε. Τελεία και παύλα! Το κατά πόσο είναι αστεία ή απλώς αντιαισθητική είναι στην κρίση του καθένα...

 

Γωγώ
Πείτε ό, τι θέλετε, το Πάσχα είναι ελληνική γιορτή σε αντίθεση με τα X-mas ή Χριστούγεννα ή όπως αλλιώς τα λένε. Η εικόνα του αρνιού στη σούβλα με την πεινασμένη οικογένεια να παρακαλάει για πετσούλα, φανερά εξαντλημένη από τη νηστεία -ποια νηστεία;- είναι από μόνη της... λαική (και το λέω εντελώς με την καλή έννοια). Ε, είναι δυνατόν έτσι όπως τρως δίχως αύριο, να ακούς παράλληλα George Michael; Δεν είναι. Και ποια γυναίκα στη χώρα τούτη έχει συνοδεύσει τον πόνο, τη χαρά και τη γιορτή του κάθε Έλληνα εκεί έξω; Φυσικά η Άντζελα η Δημητρίου η οποία εμφανίζεται απαστράπτουσα, εντυπωσιακή και άρτια συνδυασμένη με το πασχαλινό σκηνικό. Ένα κομμάτι λαϊκό, πονεμένο που μιλάει κατευθείαν στην ψυχούλα και σε προετοιμάζει για το πιο... βαρύ κι ασήκωτο Πάσχα της ζωής σου! Ζήτω η trash-ίλα, κάτω η δηθενιά!

 

Βιβή
Είναι η άβολη στιγμή που νομίζεις πως τα έχεις δει όλα (σε αυτή τη ζωή και στην ελληνική tv) αλλά, αλλά όχι (ΟΧΙ), υπάρχει και κάτι ακόμη που μπορεί να κρατήσει τα βλέφαρά σου ορθάνοιχτα, το βλέμμα σου κολλημένο στην οθόνη για μερικά λεπτά και αυτό δεν είναι διαφήμιση με σουβλάκι (που ένα δέος το νιώθεις όπως και να είναι). Είναι μια ιστορία, ένα σκηνικό υπερπαραγωγή, ένα δαχτυλίδι, ένα πρόσωπο, ένα αβγό, μια λαίδη και ένας αλήτης μέσα σε ένα άκρως αναστάσιμο σκηνικό, γιατί να σου θυμίσω- αν παρασύρθηκες προς στιγμήν- Πάσχα έρχεται και πρέπει να πάρεις λαμπάδα από τη γνωστή αλυσίδα παιχνιδιών. Μετά το «Πετσούλα Κατερινάκι», το «Χτύπα, Χτύπα σαν άντρας » της Άντζελας εισάγεται στο λεξιλόγιό μας και θα γίνει το hit που θα ακουστεί όσο κανένα άλλο στο φετινό πασχαλινό τραπέζι (και πριν θιχτείς, όχι απαραιτήτως από εσένα)! Είναι το hit που θα μας κάνει να ξεχάσουμε λίγο αυτό που ζούμε (όποιο κι αν είναι αυτό) και θα μας «χαρίσει» ρυτίδες έκφρασης (ανάλογα με τα συναισθήματα που προκαλούνται στον καθένα).

12966157 1055051664566870 1555259888 n 9e301

 

Ερμιόνη
Η διαφήμιση αυτή ήρθε μία μέρα δύσκολη στη ζωή μου, μία μέρα που ήθελα να τα παρατήσω όλα και να γίνω πριγκίπισσα. Η «Λαίδη» με έκανε να γελάσω να σκεφτώ «Πόσο πιο χαμηλά θα πέσουμε»; Άντζελα, τι άντρας είναι αυτός που δέχθηκε να του βάψει τα αβγά με τη συνταγή που της έμαθες;

 

Ελίνα
Εντάξει, ακόμη πιο αστείο θα ήταν αν μαζί με τη «Λαίδη» Άντζελα, έπαιζε στη διαφήμιση και κάποιος «αλήτης» (ονόματα δε λέμε - οικογένειες δε θίγουμε, αλλά εντάξει, όλοι το έχουμε δει το meme από χθες στο ίντερνετ). Βασικά τη διαφήμιση την είδα και βράδυ και να σας πω την αλήθεια σκιάχτηκα λιγάκι. Ρε συ Άντζι, είπαμε, κάνε botox, αλλά όχι κι έτσι βρε κορίτσι μου - έφερνε πιο πολύ σε Morticia Addams, παρά σε Lady Angela. Κατά τ' άλλα, η ατάκα με την πετσούλα και το αρνάκι, μεγάλη έμπνευση.

12935303 701898246617691 1412713157 n 6d737

 

Νάνσυ
Η νέα διαφήμιση της συγκεκριμένης αλυσίδας για την πασχαλινή περίοδο ήταν πραγματικά το τελευταίο πράγμα που ήθελα να δω. Την είδα και βράδυ και μια τρομάρα ομολογουμένως την πήρα. Επειδή όμως προβλέπω, πως θα δεινοπαθήσουμε μέχρι το Πάσχα και καθώς είμαι και λίγο του έντεχνου θα προτιμούσα μια version της αγαπημένης μου Νατάσσας Μποφίλιου με το «η καρδιά πονάει όταν ψηλώνει» σε «Η νονά πονάει όταν πληρώνει». Όπως και να το κάνουμε, θα την έβλεπες πιο ευχάριστα με τη Νατάσσα πρωταγωνίστρια!

 

Ζωή
Εκεί έχουμε φτάσει: Να καταλαβαίνουμε ότι πλησιάζει το Πάσχα από τις διαφημίσεις των Jumbo. Κανένας «Ιησούς από τη Ναζαρέτ», κανένας Πέτρος Γαϊτάνος. Μόνο Jumbo. Ας είμαστε ειλικρινείς, λοιπόν: Το ότι όλοι ασχολούνται με αυτή τη διαφήμιση από χθες, το ότι σε λίγα λεπτά από την πρώτη προβολή της έγινε viral, το ότι εμείς τώρα, σε αυτό το site, γράφουμε αυτό το post, είναι επιτυχία. Οπότε, όσο κι αν αισθητικά διαφωνούμε -φαντάζομαι- με το σποτ, πρέπει να παραδεχθούμε ότι πέτυχε τον σκοπό του. Προσωπικά, έχω φτάσει να βρίσκω ιδιοφυές το πόσο τα Jumbo αυτοτρολάρονται και θεαματικό το πώς καταφέρνουν, με κάθε διαφήμιση, να βάζουν τον πήχη που οι ίδιοι έχουν θέσει ψηλά, ακόμα ψηλότερα. Ή χαμηλότερα - όπως τo πάρει κανείς. Και του χρόνου, παιδιά.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ