«Λίγη Τάνια ακόμα»: Κορυφαίο trend στο Twitter η Τάνια Τσανακλίδου για όλους τους σωστούς λόγους

«Λίγη Τάνια ακόμα»: Κορυφαίο trend στο Twitter η Τάνια Τσανακλίδου για όλους τους σωστούς λόγους
Instagram @TaniaTsanaklidou

Η ερμηνεύτρια του «Μαμά γερνάω» εμφανίστηκε στο «Μουσικό Κουτί» και ήταν μια όαση μέσα σε όλη τη μαυρίλα της επικαιρότητας. 

Αν υπάρχει μία μουσική εκπομπή που παράγει ποιοτικό περιεχόμενο και δημιουργεί όμορφα συναισθήματα μέσα στο χάος της καθημερινότητας -και των εξελίξεων στην επικαιρότητα που σοκάρουν, τότε αυτή είναι σίγουρα το «Μουσικό Κουτί» το οποίο και αποτελεί μια όαση διαφυγής.

Η εβδομαδιαία ψυχαγωγική εκπομπή, η οποία προβάλλεται από τον τηλεοπτικό σταθμό ΕΡΤ1 από το 2020 μέχρι και σήμερα, με παρουσιαστές τους Νίκο Πορτοκάλογλου και Ρένα Μόρφη, κάθε φορά έχει καλεσμένους τους καλλιτέχνες που αγαπάμε όχι μόνο για τη φωνή και τη μουσική πορεία τους αλλά και για όλα αυτά που πρεσβεύουν τα όποια και έχουν ως άξονα την άφιλτρη αλήθεια.

Στο επεισόδιο που προβλήθηκε την Τετάρτη 8 Μαρτίου ή αλλιώς τη μέρα που τιμάται η Γυναίκα, το δίδυμο των παρουσιαστών υποδέχθηκε την Τάνια Τσανακλίδου και τον Φώτη Σιώτα.

Η μαγική φωνή της κορυφαίας τραγουδίστριας μάς ταξίδεψε μουσικά με θρυλικά και διαχρονικά αριστουργήματα που συνέθεσαν οι Γιάννης Σπανός, Σταμάτης Κραουνάκης, Μάνος Λοΐζος και Νικόλας Άσιμος.

https://www.instagram.com/p/CpE5LWhI136

Στη μουσική συνάντηση ακούσαμε το ιστορικό «Φίλε», 40 χρόνια από την πρώτη μεγάλη και ολοκληρωμένη συνεργασία της με τον Γιάννη Σπανό, το συγκλονιστικό «Μαμά γερνάω», από τον δίσκο-σταθμό που έκανε το 1988, με το «αχτύπητο δίδυμο» Κραουνάκη-Νικολακοπούλου, και το αξεπέραστο «Πάτωμα».

«Μ’ αρέσουν τα λάθη στη ζωή. Αυτή η μανία με την τελειότητα σε αποστεώνει και σε κάνει να μην είσαι ευτυχισμένος. Έτσι και αλλιώς δεν είμαστε τέλειοι και δεν πρόκειται να γίνουμε ποτέ» εξομολογήθηκε ανάμεσα σε άλλα η Τάνια Τσανακλίδου, που μαζί με τον Φώτη Σιώτα αφηγήθηκαν τις ιστορίες που τους ενώνουν.

Όπως ήταν λογικό, η Τάνια Τσανακλίδου έγινε κορυφαίο trend στο Twitter, για όλους τους σωστούς λόγους. Οι χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας, εκθείασαν τη φωνή και την ποιότητά της. Υποκλίθηκαν στο ταλέντο της και στο γεγονός πως η μαγική φωνή της συγχρονίζεται απόλυτα με την ψυχή της.

Η Τάνια, κατάφερε να συγκινήσει με την ερμηνεία της το κοινό, και ήταν από τα καλύτερα ραντεβού που δόθηκαν στη τηλεόραση αυτές τις ημέρες που η Ελλάδα θρηνεί τα παιδιά της.

«Λίγη Τάνια» ακόμα, είπαν μεταξύ άλλων, στο Twitter για την καθηλωτική της εμφάνιση

Η Ελένη Μενεγάκη δεν έκρυψε την αγάπη της για το Μουσικό Κουτί και την Τάνια Τσανακλίδου

Εκτός από τους χρήστες του Twitter, όμως, και η Ελένη Μενεγάκη πήρε θέση για την εκπομπή «Μουσικό Κουτί» και την εν λόγω εμφάνιση της Τάνια Τσανακλίδου την Ημέρα της Γυναίκας.

«Και ξέρεις γιατί μου αρέσει αυτή η εκπομπή; Γιατί μαθαίνω για τραγούδια που μπορεί να μη τα ξέρω καν», είπε αρχικά για το project που παρουσιάζουν οι Νίκος Πορτοκάλογλου και Ρένα Μόρφη.

«Πέτυχα χθες την εκπομπή με την Τάνια Τσανακλίδου και κάθισε και την είδα. Τα τελευταία χρόνια δεν την έχω δει στην τηλεόραση. Και το χάρηκα. Την άκουσα να τραγουδάει να μιλάει. Για αυτό μού αρέσει αυτή η εκπομπή», συμπλήρωσε στη συνέχεια η Ελένη.

Στη συνέχεια, η εκπομπή αποκάλυψε πως -κόντρα στα όσα ακούγονται αναφορικά με αποχώρηση του Νίκου Πορτοκάλογλου από το «Κουτί», η εκπομπή θα συνεχίσει και του χρόνου. Πρόκειται για ένα project που η ΕΡΤ πιστεύει και που θέλει να υπάρχει στο πρόγραμμά της.

Η συνέντευξη της Τάνιας Τσανακλίδου πριν από λίγο καιρό

Τον Ιανουάριο του 2023, η Τάνια Τσανακλίδου βρέθηκε καλεσμένη στο Στούντιο 4 της ΕΡΤ1 μιλώντας, ανάμεσα σε άλλα, για τον έρωτα.

«Έχω κάνει κι εγώ τις σαχλαμάρες μου, παραδίνομαι άνευ όρων. Έχω περάσει για ένα διάστημα από διάφορες καφετζούδες. Όταν ήμουν στο Γυμνάσιο είχα μία φίλη που μας είπε πήγα σε μία καφετζού και της λέγαμε "Δεν ντρέπεσαι;". Τα λούστηκα κι εγώ αργότερα. Το θεωρούσα σαν ένα είδος ψυχοθεραπείας και το λέω αστειευόμενη, γιατί είναι καλό να αδειάζουμε την ψυχή μας. Αλλά τα βάσανά μας δεν λύνονται με αυτόν τον τρόπο, λύνονται με μία κατευθείαν αντιμετώπιση. Κι αν νιώθεις ότι παραπαίεις τότε να έχεις τη συμβουλή του κατάλληλου επιστήμονα».

Όσο για το αν έχει κάνει τρέλες; «Ό,τι τρέλα μπορούσα να κάνω, την έκανα. Κατ΄εμέ αξίζει να κάνεις τα πάντα για το έρωτα. Εγώ έχω γίνει ρεζίλι στα μάτια μου και δεν το μετανιώνω, έχω υπάρξει και κατινάρα. Δεν μετανοιώνω καθόλου», παραδέχτηκε και συμπλήρωσε πως «Η αγάπη πάντα σε ελευθερώνει, ποτέ δεν σε πάει πίσω, αλλά μιλάμε για ανιδιοτελή αγάπη».

Στην ίδια εκπομπή, έδωσε στους παρουσιαστές τον δικό της ορισμό για την ευτυχία.

«Η ευτυχία δεν είναι τραλαλά και τραλαλό, αυτό είναι χαζομάρα. Η ευτυχία έχει βάθη και ύψη. Δεν ανέβεις ποτέ, είναι σαν τραμπολίνο. Όσο πιο βαθιά πας το τραμπολίνο, τόσο πιο πολύ ανυψώνεσαι. Αυτό είναι η ζωή μας, έχει μάχες, στην ουσία είμαστε πολεμιστές. Αν μου έλεγες "τι είναι η ζωή;" θα σου έλεγα ότι είμαι μία συνεχής εκστρατεία ενός πολεμιστή. Χάνουμε μερικές μάχες, κερδίζουμε κάποιες άλλες και είναι πολύ ωραίο που συνεχίζουμε να είμαστε πολεμιστές και δεν λέμε "τώρα παραδίνομαι"».

Λίγα λόγια για την Τάνια Τσανακλίδου

Η Τάνια Τσανακλίδου, γεννήθηκε στη Δράμα και σε μικρή ηλικία μετακόμισε με την οικογένειά της στη Θεσσαλονίκη.

Σε ηλικία 8 ετών ακούει για μια θεατρική σκηνή που λειτουργεί στην πόλη και από παιδική περιέργεια διεκδικεί ένα ρόλο στο παιδικό θέατρο της Μαίρης Σοΐδου (1962), ενώ την επόμενη χρονιά έπαιξε στο «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε» του θιάσου Μυράτ - Ζουμπουλάκη. Έχοντας αποφασίσει από πολύ μικρή τι θέλει να σπουδάσει, γράφεται στη δραματική σχολή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, ταυτόχρονα σπουδάζει αρχαιολογία ενώ ασχολείται και με τον χορό. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της συμμετείχε σε πολλές παραστάσεις, κυρίως αρχαίου δράματος του Κ.Θ.Β.Ε.

Σε ηλικία 21 χρονών κατέβηκε στην Αθήνα, όπου έπαιζε στον Μορμόλη, ενώ το βράδυ τραγουδούσε στη μπουάτ «Λήδρα» μαζί με τον Γιάννη Μαρκόπουλο, ενώ συμμετείχε και στον δίσκο του «Θητεία». Το 1974 έπαιξε στην τηλεοπτική σειρά «Ανήσυχα νιάτα», και το 1975 εργάστηκε στο Θέατρο Τέχνης «Κάρολος Κουν» με τον Κάρολο Κουν στις «Τρεις αδελφές» του Τσέχωφ. Το 1976 τραγούδησε μαζί με τον Νίκο Ξυλούρη στο δίσκο Ερωτόκριτος. Το 1978 συμμετείχε στη σειρά «Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια», εκπροσώπησε την Ελλάδα στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision που έγινε στο Παρίσι και τραγούδησε στην απονομή των βραβείων του φεστιβάλ των Καννών με τα «Παιδιά του Πειραιά». Μέχρι το 1979 είχε συμμετάσχει σε 9 δίσκους, είτε δικούς της, είτε ερμηνεύοντας τραγούδια του δίσκου. Το 1980 απέσπασε βραβείο ερμηνείας στο γαλλικό «Rose d'or».

Το 1981 έπαιξε τον ρόλο της Εντίτ Πιάφ στο Αθηναϊκό Κηποθέατρο, όπου απέσπασε υμνητικές κριτικές. Η ίδια θεωρεί την Πιάφ σαν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της καριέρας της, ενώ της έχει αφιερώσει δίσκο όπου διασκεύασε τραγούδια της, ήταν ο δίσκος «Piaf» (1981). Στα μέσα της δεκαετίας ξεκινά μια συνεργασία με τον Γιάννη Σπανό με τους δισκους «Φίλε» (1982) και «Της βροχής και της νύχτας» (1984). Το 1987 στο δίσκο Ρινγκ, των Τάκη Μπουγά και Κώστα Τριπολίτη (Κώστας Άλλος), τραγουδάει 5 τραγούδια. Το 1988 γνωρίζει και συνεργάζεται με τον Σταμάτη Κραουνάκη και τη Λίνα Νικολακοπούλου όπου μαζί δημιουργούν τον δίσκο «Μαμά γερνάω», έναν από τους καλύτερους δίσκους της, όπου εμπεριέχονται μερικά από τα πλέον κλασικά και διαχρονικά τραγούδια της. Σε όλη τη διάρκεια της δεκαετίας του '80 έκανε μεγάλες συναυλίες στο εξωτερικό.

Το 1990 κυκλοφορεί τον δίσκο «Αλλιώτικη μέρα» που κάνει αίσθηση. Ο δίσκος περιέχει εννέα τραγούδια του Τάκη Μπουγά και τέσσερα του ηθοποιού Χρήστου Ευθυμίου ενώ σε δύο τραγούδια του Τάκη Μπουγά (Αλλιώτικη μέρα, Για να σου μάθω μοναξιά) συμμετέχει στις κιθάρες ο Νότης Μαυρουδής. Διάφορα προβλήματα με τη δισκογραφική της εταιρεία αλλά και προσωπικές αναζητήσεις, την κρατούν μακριά από τη δισκογραφία, όχι όμως κι από το τραγούδι. Επιστρέφει το 1995 με τον δίσκο «Τραγούδια του παράξενου κόσμου» σε συνεργασία με το συνθέτη Γιώργο Ανδρέου, όμως εξακολουθεί να απέχει απο τη δισκογραφία αν δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικό να πει.

Το 1996 δημιούργησε με τον πιανίστα Τάκη Φαραζή «Το μαγικό κουτί», μία μουσικοθεατρική παράσταση που βασίστηκε στο ποίημα της Κικής Δημουλά «Ο πληθυντικός αριθμός», καθώς και σε αποσπάσματα από το «Άσμα ασμάτων» του Σολομώντα, τον «Ματωμένο γάμο» του Λόρκα και τη «Μήδεια» του Ευριπίδη. Οι μουσικές συνθέσεις ήταν του Μάνου Χατζιδάκι, του Μίκη Θεοδωράκη, της Ελένης Καραΐνδρου, του Γιάννη Σπανού, του Σταμάτη Κραουνάκη και άλλων συνθετών. Συμμετείχε και σε μουσική παράσταση του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου Πάτρας με θέμα τη ζωή του Μίκη Θεοδωράκη, ερμηνεύοντας τραγούδια του Έλληνα συνθέτη με τους Κώστα Μακεδόνα και Γιάννη Μπέζο.

Το 2001 συνεργάζεται με τον Μιχάλη Δέλτα στον δίσκο «Το χρώμα της μέρας» όπου παρουσιάζει ένα άλλο της πρόσωπο ερμηνεύοντας δικά της κομμάτια με έντονη ηλεκτρονική μουσική. Κλασικό θα μείνει το τραγούδι «Μια αγάπη μικρή». Στη συνέχεια εμφανίζεται στο «Μετρό» με τεράστια επιτυχία για αρκετές σεζόν, ενώ κυκλοφορεί έναν διπλό επετειακό δίσκο με ζωντανές ηχογραφήσεις και επενεκτελέσεις αγαπημένων της τραγουδιών. Τον Μάρτιο του 2008 αποφασίζει να επιστρέψει στο θέατρο με το έργο «Ο ήχος του όπλου». Τον Νοέμβριο του 2009 κυκλοφόρησε τον δίσκο «Προσωπογραφία».

Η νέα δεκαετία τη βρίσκει να εμφανίζεται στο Μετρό το χειμώνα 2010-11. Οι κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις την ταράζουν και μετά από κάποιες συναυλίες το καλοκαίρι του 2011 αποφασίζει να αποσυρθεί στις Μηλιές Πηλίου φτιάχνοντας την δική της γωνιά "Το ρόδο και το αηδόνι". Τον Οκτώβρη του 2013 εμφανίζεται στην παράσταση Cabaret στο ρόλο της Φρόιλαιν Σνάιντερ σε σκηνοθεσια Κωνστανίνου Ρήγου. Αμέσως μετά τον Φεβρουάριο του 2014 ξεκίνα μια σειρά εμφανίσεων με την Χαρούλα Αλεξίου.