Φεγγάρι μου, η Νατάσσα Θεοδωρίδου έχει δίκιο: Πώς το αγαπημένο τραγούδι της Μενεγάκη χαντακώθηκε

Φεγγάρι μου, η Νατάσσα Θεοδωρίδου έχει δίκιο: Πώς το αγαπημένο τραγούδι της Μενεγάκη χαντακώθηκε

«Φεγγάρι εδώ θα ψήσω τον αμνό, γιατί οι vegans με ‘διωξαν απ’ τη Γη μου», τραγούδησε ο Τάσος Μπουγάς στη νέα διαφήμιση του Jumbo και το τραγούδι που αγαπήσαμε από τη Νατάσσα Θεοδωρίδου δεν θα είναι ποτέ πια το ίδιο.

Πριν 21 χρόνια ολόκληρα χρόνια, η Νατάσσα Θεοδωρίδου συνεργάζεται με τον Γιώργο Θεοφάνους στο άλμπουμ «Τόση Αγάπη Πώς Να Χαθεί» και ανάμεσα στα υπόλοιπα σουξέ της συνεργασίας αυτής, είναι και το Φεγγάρι μου να ψάξεις. Το τραγούδι έπαιζε σε κάθε ραδιόφωνο και σε κάθε σπίτι και έγινε ύμνος του έρωτα για τους απανταχού ερωτοχτυπημένους.

Το φεγγάρι αποτελεί από τα σπάργανά του αγαπημένο- ίσως το πιο αγαπημένο τραγούδι και της κουμπάρας της Νατάσσας, Ελένης Μενεγάκη.

Με αυτό έκανε η Θεοδωρίδου την Ελένη να δακρύσει στην τελευταία εκείνη εκπομπή στον Alpha, αυτό της τραγουδάει και στα μεταξύ τους τηλεφωνήματα όταν η Ελένη δεν νιώθει καλά.

Κι αν βλέποντας -και ακούγοντας- τη διαφήμιση του Jumbo νιώθουμε εμείς ένα σφίξιμο και λέμε «κρίμα», η Θεοδωρίδου που έχει συνδέσει τη φωνή της με αυτό, καλά κάνει και νιώθει στεναχώρια.

Η επίμαχη διαφήμιση του Jumbo

«Φεγγάρι εδώ θα ψήσω τον αμνό, γιατί οι vegans με ‘διωξαν απ’ τη Γη μου. Ελάτε κόσμε μου εγώ κερνώ, γιατί είμαι φύλακας και άγγελος του εθίμου. Moon-dance. Γι’ αυτούς η τσίκνα είναι ντεμοντέ, για μένα eau de cologne πολυτελείας. Ελάτε ψήστες μου, καμάρια του λαού μες το ντουμάνι να πνιγεί ο γαλαξίας» είναι στίχοι που τραγουδά στο διάστημα ο Τάσος Μπουγάς ψήνοντας το αμνοερίφιο του.

Ο Μπουγάς, ο οποίος τις τελευταίες ημέρες αναγκάστηκε να λογοδοτήσει για τη διαφήμιση είπε το αυτονόητο: πως δεν ένιωσε την ανάγκη να μιλήσει με τη Νατάσσα και πως τον ίδιο έβαλε στη συγκεκριμένη δουλειά η εταιρία του.

«Με φώναξε η εταιρία που κάνει τη διαφήμιση και μου είπε ότι πρέπει να πω αυτό το τραγούδι. Και από το τραγούδι που είπε η κα Θεοδωρίδου πήρανε μόνο μία λέξη, το Φεγγάρι. Το είπα. Διασκευή δεν έγινε, τα λόγια άλλαξαν. Δεν με πείραξε εμένα. Αυτό το τραγούδι ήθελε η εταιρία που κάνει τη διαφήμιση. Είναι χιούμορ αυτό που κάνω. Γιατί να μιλήσω με τη Νατάσα Θεοδωρίδου».

https://www.instagram.com/p/CqA_D18oFgM

Ο Κώστας Τσουρός, ο οποίος διατηρεί φιλικές σχέσεις με τη Νατάσα Θεοδωρίδου μετέφερε στο Mega Καλημέρα, ότι η δημοφιλής τραγουδίστρια είναι στενοχωρημένη με το όλο θέμα.

«Είναι στενοχωρημένη με αυτό που έχει συμβεί. Είναι και θυμωμένη. Απλά κι αυτή θέλει να καταστήσει σαφές ότι δεν έχει καμία συμμετοχή σε όλο αυτό. Το τραγούδι μπορεί να το έχουμε ακούσει από τη φωνή της αλλά έχει γραφτεί από τον Γιώργο Θεοφάνους.

Όταν λοιπόν ένας δημιουργός δίνει τα δικαιώματα για να γίνει το ο,τιδήποτε με ένα τραγούδι, δεν έχει ανάμειξη ο τραγουδιστής. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα είναι και οι στίχοι και η μουσική του Γιώργου Θεοφάνους, οπότε επέλεξε να δώσει τα δικαιώματα αυτού του κομματιού στη διαφήμιση.

Η Νατάσα Θεοδωρίδου απλά στενοχωριέται γιατί σε αυτό το τραγούδι έχει δώσει τη ψυχή της και αυτή τη στιγμή πρωταγωνιστεί σε μία διαφήμιση παρωδία. Και θέλει να γίνει ξεκάθαρο ότι εκείνη δεν συμμετέχει σε καμία περίπτωση με την παραχώρηση του τραγουδιού της», είπε ο Τσουρός στην Πρωινή Μελέτη.

Η κόντρα Θεοφάνους - Θεοδωρίδου:

Η πραγματικότητα είναι πως η επιλογή του συνθέτη, στην περίπτωσή μας του Γιώργου Θεοφάνους, να διαθέσει το τραγούδι του στις υπηρεσίες της εταιρίας παιχνιδιών είναι αυτή που έχει σημασία να τύχει κριτικής και όχι η αντίδραση του Μπουγά ή της Θεοδωρίδου.

Θεοφάνους και Θεοδωρίδου έχουν τα τελευταία χρόνια έτσι κι αλλιώς τη δική τους κόντρα, εξαιτίας της άρνησης της Νατάσσας να πάει στην εκπομπή του Γιώργου στο Open και της ατάκας εκείνου επί καραντίνας για τα Live της Θεοδωρίδου στο Instagram:

«Η Θεοδωρίδου είναι στους ΚΑΔ που παραμένουν υποχρεωτικά ανοιχτοί, όπως τα σούπερ μάρκετ και τα φαρμακεία. Δεν εξηγείται κάθε μέρα live», είχε πει το 2020 ο Θεοφάνους και είχε παραδεχτεί:

«Ναι, είχε θυμώσει τότε μαζί μου. Έκανα repost ένα σχόλιο που διάβασα κάπου και μου φάνηκε ευφυές. Η Νατάσα έχει πολύ χιούμορ και το ξέρω γιατί όταν είχαμε κάνει περιοδεία με τους One στην Αμερική δεν είχαμε σταματήσει να γελάμε. Το ίδιο ισχύει και με τη συνεργασία μας το 2015 στο Φως, μετά στη Θεσσαλονίκη και πάλι περιοδεία.

Δεν θα έπρεπε να παρεξηγηθεί. Δεν αισθάνομαι ότι την προσέβαλε αυτός που έγραψε το συγκεκριμένο σχόλιο, πόσο μάλλον εγώ. Παρ’ όλα αυτά, της έστειλα ένα μήνυμα και της είπα ότι δεν θα έπρεπε να το παρεξηγήσει. Οπότε, τώρα που το λες, μάλλον εγώ κάνω το πρώτο βήμα», είπε για την ατάκα εκείνη ο Θεοφάνους.

Στα social πάντως, η διαφήμιση έχει δεχτεί τη δική της κριτική από τους χρήστες: