Oge: Το αγόρι της Κλαυδίας αποκάλυψε τα δύο «όπλα» της Αστερομάτας στην Eurovision 2025

Oge: Το αγόρι της Κλαυδίας αποκάλυψε τα δύο «όπλα» της Αστερομάτας στην Eurovision 2025

Μπορεί στα στοιχήματα η Κλαυδία μετά την πρώτη πρόβα να μην έχει τα αναμενόμενα ανοδικά αποτελέσματα, όμως αν κάτι έχουν να παραδεχτούν όλοι -και το αγόρι της- είναι πως η φωνή της είναι αυτή που σε κερδίζει.

Λίγες ώρες πριν την δεύτερη πρόβα της Κλαυδίας στη σκηνή της Eurovision και ο σύντροφός της, ο Oge ή αλλιώς Γιώργος Σωπασής όπως είναι το όνομά του, μιλώντας στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου μάς έκανε να πιστέψουμε ακόμη περισσότερο στις δυνάμεις της 22χρονης τραγουδίστριας.

Η πρώτη πρόβα της Κλαυδίας για την Eurovision πρόδωσε το μαύρο φόρεμα & το κοινό απαιτεί ΜΙΑ αλλαγή

H τρυφερή ανάρτησή του Oge

Η σχέση τους μπορεί να μετράει μόλις 7 μήνες, όμως ο Oge, ο οποίος ασχολείται και ο ίδιος με τη μουσική και όχι μόνο σαν τραγουδιστής, έχει ξεχωρίσει κάποια πολύ όμορφα χαρακτηριστικά στην Κλαυδία.

Να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο πως ο Oge ήταν ανάμεσα στους δημιουργούς του ZARI της Μαρίνας Σάττι, που κατέλαβε την 11η θέση στην περσινή Eurovision.

«Με τη Μαρίνα Σάττι έχουμε συνεργαστεί σε πολλά τραγούδια. Κάναμε τον καινούργιο δίσκο, τη Eurovision πέρσι, το ZARI, πιο παλιά τραγούδια όπως το “Πόνος Κρυφός”. Η Μαρίνα μας τα κρατάει έκπληξη, τα κρατάει και μας τα παρουσιάζει», είπε αρχικά ο ίδιος μιλώντας για τη συνεργασία τους, ενώ για την Κλαυδία ανέφερε:

Όσο για τα δύο «όπλα» της που μπορεί να ανατρέψουν μετά τις πρόβες τα προγνωστικά ο Oge είπε χαρακτηριστικά:

Και πράγματι η φωνή της Κλαυδίας είναι αυτή που σίγουρα κερδίζει τον καθένα. Αυτό συνέβη και με όσους είδαν το καραόκε της «Αστερομάτας» στα πλαίσια των ποστ των καλλιτεχνών που έχει ετοιμάσει ο επίσημος λογιαριασμός της Eurovision στα social media για να προωθήσει τον διαγωνισμό.

Eurovision 2025: Για πρώτη φορά χωρίς συνεντεύξεις τύπου και με αρκετούς περιορισμούς

Το καραόκε της «Αστερομάτας» ενθουσίασε και όλοι απορούν με την 22η θέση στα στοιχήματα

Με κόκκινες φόρμες και τα μαλλιά της πιασμένα πίσω, όπως θα είναι και την βραδιά του ημιτελικού αν κρίνουμε από την πρώτη πρόβα, η Κλαυδία τραγούδησε ένα κομμάτι της «Αστερομάτας» και μάλιστα την είδαμε για πρώτη φορά να κινείται και να μην είναι στατική.

Τα σχόλια στο βίντεο ήταν άκρως θετικά, ενώ πολλοί ήταν αυτοί που τόνισαν πως δεν εξηγείται η 22η θέση στα προγνωστικά με βάση την τόσο καλή φωνή της.

Βέβαια, ακόμη δεν έχουμε δει το κλιπ από την 2η πρόβα, που ίσως δώσει περισσότερους πόντους στην Κλαυδία.

https://www.instagram.com/p/DJTk5Xgxk6H/

Από την άλλη κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι θα συμβεί την βραδιά του ημιτελικού, αφού αφενώς δεν έχουμε δει το πώς θα παρουσιαστούν οι υπόλοιπες χώρες, αφετέρου είναι σημαντικό οι καλλιτέχνες να αποδώσουν εκείνα τα 3 λεπτά τα μέγιστα. Έχουμε δει στο παρελθόν το άγχος να επηρεάζει το live αρκετών εκπροσώπων και φωνητικά.

Τα προγνωστικά μέχρι αυτή την ώρα:

Screenshot-(1872).jpg

To λάθος με την φωτογραφία από την πρόβα

Στο Breakfast@Star σχολιάστηκε πάντως, πως ίσως οι φωτογραφίες που επιλέχθηκαν από την ελληνική αποστολή της πρώτης πρόβας για να δοθούν στη δημοσιότητα, ήταν λάθος και γι' αυτό δεν υπήρξε η άνοδος που περιμέναμε.

Yπό την έννοια ότι ναι μεν επιλέχθηκε η στιγμή του αποχωρισμού, αλλά χωρίς να φαίνεται ο αποχωρισμός για τον οποίο μιλά το τραγούδι, αφού η χορεύτρια είχε «κοπεί» από την εικόνα που είδαμε στα social media της Eurovision.