Βικτώρια Δέλλα: Σπουδές Ιατρικής στην Κύπρο & η νέα αρχή μετά την απώλεια της μαμάς της Γωγώς
Βικτώρια Δέλλα: Φεύγει για σπουδές στην Ιατρική στην Κύπρο λίγες εβδομάδες μετά την απώλεια της μητέρας της Γωγώς Μαστροκώστα;
Η ζωή συνεχίζεται, ακόμη κι όταν η απώλεια μοιάζει αβάσταχτη. Λίγες εβδομάδες μετά τον θάνατο της Γωγώς Μαστροκώστα, η 18χρονη κόρη της, Βικτώρια Δέλλα, φέρεται να ετοιμάζεται να κάνει το πρώτο μεγάλο βήμα προς το μέλλον, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο μακριά από την Ελλάδα.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα της Espresso και όπως αναφέρει ο Φιλελεύθερος Κύπρου, η 18χρονη θα μετακομίσει στην Κύπρο, όπου αναμένεται να ξεκινήσει τις πανεπιστημιακές της σπουδές. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει επιλέξει να ακολουθήσει την Ιατρική, ένα όνειρο που φέρεται να είχε από μικρή ηλικία.
Η επιλογή της μόνο τυχαία δεν είναι. Η Ιατρική στην Κύπρο αποτελεί τα τελευταία χρόνια έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για Έλληνες φοιτητές, καθώς πανεπιστήμια του νησιού προσφέρουν αναγνωρισμένα προγράμματα σπουδών και δέχονται υποψηφίους είτε μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων, είτε μέσω των δικών τους διαδικασιών εισδοχής.
Σε αυτή τη νέα διαδρομή, στο πλευρό της βρίσκεται σταθερά ο πατέρας της, Τραϊανός Δέλλας. Ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής και προπονητής αποτελεί το μεγαλύτερο στήριγμά της μετά την απώλεια της μητέρας της και, σύμφωνα με πληροφορίες της Espresso, εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να μεταφέρει μέρος των επαγγελματικών δραστηριοτήτων του στην Κύπρο, ώστε να βρίσκεται πιο κοντά στην κόρη του.
Άλλωστε, οι δεσμοί της οικογένειας με το νησί είναι ήδη ισχυροί. Συμπαραστάτρια της Βικτώριας είναι η γνωστή Κύπρια σχεδιάστρια μόδας Στάλω Ηλία, με την οποία η οικογένεια διατηρεί στενή σχέση εδώ και χρόνια.
Τα συγκινητικά λόγια στην κηδεία της Γωγώς Μαστροκώστα
Η Βικτώρια βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τις ημέρες που ακολούθησαν τον θάνατο της μητέρας της, συγκινώντας με τη δύναμη και την αξιοπρέπεια που επέδειξε σε μια τόσο δύσκολη στιγμή.
Στην κηδεία της Γωγώς Μαστροκώστα, η νεαρή κοπέλα αποχαιρέτησε τη μητέρα της με λόγια που ράγισαν καρδιές.
«Μαμά, σε αγαπώ πολύ. Θα είσαι για πάντα μέσα στην καρδιά μου. Να προσέχεις εκεί ψηλά και να μας βλέπεις», είπε, σε μία από τις πιο φορτισμένες στιγμές της τελετής.
Ταυτόχρονα μέσα από ανάρτησή της στα social media, μετά τον θάνατο της μητέρας της, απευθύνθηκε σε εκείνη γράφοντας: «Σήμερα έφυγε ο αγαπημένος μου άνθρωπος. Η πιο καλή ψυχή, η κολλητή μου, η καλύτερη γυναίκα που ήμουν τόσο τυχερή να αποκαλώ μαμά.
Η μαμά μου ήταν μια μαχήτρια, ένας βράχος που δεν λύγισε ποτέ. Δεν διαμαρτυρήθηκε, δεν αναστέναξε. Πέρασε πολλά στη ζωή της, αλλά τα αντιμετώπισε με δύναμη και αξιοπρέπεια.
Μαμά, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να είμαι περήφανη για σένα και να σε θαυμάζω. Στη ζωή μου ελπίζω να σου μοιάσω έστω και λίγο. Θα είσαι για πάντα το αιώνιο πρότυπό μου.
Και τώρα ξέρω πως θα έχω πάντα τον φύλακα άγγελό μου να με προσέχει. Σ’ αγαπάω πολυ», δείχνοντας πως ο δεσμός τους παραμένει ζωντανός παρά την απουσία.
Μαστροκώστα: Τι ζήτησε η Βικτώρια Δέλλα να ακουστεί για τον καρκίνο & την απώλεια της μητέρας της

