Praktiker Hellas: Γιόρτασε για 6η χρονιά την εξυπηρέτηση, μοιράζοντας χαμόγελα

1 SHARE

98,75% ο Μέσος Όρος Ικανοποίησης Πελατών και

200.000 επισκέψεις την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

H Praktiker Hellas, συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία για 6η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ) υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), μαζί με περίπου 90 εταιρίες στην Ελλάδα. Από τις 07 έως τις 12 Οκτωβρίου 2019, γιόρτασε την εξυπηρέτηση και τη δέσμευσή της να παρέχει υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών της, μοιράζοντας χαμόγελα σ΄ όλα τα καταστήματα του Δικτύου της, αλλά και μέσω του praktiker.gr. Με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές και τους ανθρώπους της μοναδικές εμπειρίες διοργάνωσε πληθώρα ξεχωριστών δράσεων.  

Σε όλη τη διάρκεια της ΕΕΕΠ, εκατοντάδες καταναλωτές όλων των ηλικιών συμμετείχαν στα καθιερωμένα – διοργανώνονται σταθερά κάθε 2ο Σάββατο του μήνα - δημιουργικά Workshops της Praktiker, πήραν μέρος σε διαγωνισμούς, εμπνεύστηκαν από τους ειδικούς για το σπίτι τους και απήλαυσαν μοναδικές εκπτώσεις σε όλα τα καταστήματα και το praktiker.gr. Επιπλέον, για τους εγγεγραμμένους στο Πρόγραμμα Πιστότητας ‘myPraktiker’ έτρεξαν καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας ειδικές προσφορές.

Παράλληλα, στον θεσμό «Διαγωνισμός Αξιολόγησης Εξυπηρέτησης» (“Great Service Store”), που διοργανώνεται στο πλαίσιο του «ευ αγωνίζεσθαι», χιλιάδες ήταν οι καταναλωτές απάντησαν σε Ερωτηματολόγια και στην Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών για το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν τα καταστήματα. Τα τρία νικητήρια καταστήματα, αναδείχθηκαν με διαφορά ελάχιστων βαθμών, ενώ ο πανελλαδικός Μέσος Όρος Ικανοποίησης Πελατών που συγκέντρωσε η Praktiker Hellas αυτή την εβδομάδα είναι 98,75%, ποσοστό υψηλότερο από το αντίστοιχο του 2018.

Αναφορικά με τους ανθρώπους της εταιρίας, η ΕΕΕΠ αποτέλεσε και για αυτούς μία μεγάλη γιορτή με ιδιαίτερες εκπλήξεις, ξεχωριστές εμπειρίες και δράσεις σχεδιασμένες αποκλειστικά για εκείνους. Φέτος, με αφορμή την ΕΕΕΠ εγκαινιάστηκε η νέα παροχή της εταιρίας προς τους εργαζομένους της και τους πρώτου βαθμού συγγενείς τους, που αφορά σε Γραμμή διατροφικής συμβουλευτικής καθώς και 24ωρη γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης.

Μεταξύ των δράσεων, ιδιαίτερη σημασία έχουν οι ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας που θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 20 Οκτωβρίου. Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι μαζί με τις οικογένειές τους θα αναλάβουν δομές  σε ολόκληρη τη χώρα, με σκοπό να υποστηρίξουν παιδιά αλλά και τους τετράποδους φίλους μας που βρίσκονται σε ανάγκη.

Αναλυτικότερα:

  • Στην Αττική, τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, την Πάτρα και το Ηράκλειο Κρήτης θα φροντίσουν τις ανάγκες που υπάρχουν σε Σπίτια, Κέντρα Στήριξης και Δημιουργικά Εργαστήρια του Χαμόγελου του Παιδιού.
  • Στην Ξάνθη θα αναλάβουν να αναδιαμορφώσουν το «Πάρκο του Ιδρύματος Σταύρου Χαλιωρή»
  • Στην Αλεξανδρούπολη και στην Καλαμάτα θα αναλάβουν δράση στα Παιδικά Χωριά SOS
  • Στη Ρόδο θα βοηθήσουν τοπική Φιλοζωική Οργάνωση
  • Στα Ιωάννινα θα αναλάβουν ανάγκες του Οικοτροφείου - Ι.Μ. Ντουραχάνη και στον Βόλο το Ορφανοτροφείο του Βόλου

Επιπλέον, τον θεσμό της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών της Praktiker Hellas υποστήριξαν για άλλη μία χρονιά με την παρουσία τους οι πολύτιμοι συνεργάτες της, οι προμηθευτές της εταιρίας, οι οποίοι έδωσαν το παρόν με δωρεάν σεμινάρια, επιδείξεις, παρουσιάσεις και πλούσια δώρα.

Ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού της Praktiker Hellas, δήλωσε με αφορμή την ολοκλήρωση της ΕΕΕΠ: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που η συμμετοχή μας στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2019 ολοκληρώθηκε και φέτος με μεγάλη επιτυχία. Η εξυπηρέτηση έχει πρωταρχική σημασία για εμάς, καθώς από εκεί ξεκινά η ποιότητα και οι κορυφαίες αγοραστικές εμπειρίες που προσφέρουμε. Εργαζόμαστε καθημερινά με μεράκι και πάθος με στόχο να παρέχουμε σε όλους όσους μας εμπιστεύονται τις καλύτερες υπηρεσίες. Επιπλέον, νοιαζόμαστε για τους ανθρώπους μας και φροντίζουμε να τους εξελίσσουμε και να τους επιβραβεύουμε διαρκώς. Για ακόμη μία χρονιά, λοιπόν, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, καταφέραμε να γιορτάσουμε με πολλές και ουσιαστικές πρωτοβουλίες και δράσεις για τους καταναλωτές και τους εργαζομένους μας, δίνοντάς τους την ευκαιρία να μάθουν, να διασκεδάσουν και να ζήσουν ξεχωριστές εμπειρίες. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους συνεργάτες και τους προμηθευτές μας, που μας στηρίζουν σταθερά, τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν και τους εργαζόμενούς μας που συμβάλλουν καθοριστικά στην επιτυχία μας. Συνεχίζουμε ακόμα πιο δυναμικά να δημιουργούμε μία μοναδική εμπειρία Praktiker!».

Στην Praktiker Hellas, χτίΖΟΥΜΕ σχέσεις εμπιστοσύνης και δέσμευσης με τους πελάτες μας και συνεχίΖΟΥΜΕ δυναμικά να τους προσφέρουμε ολοκληρωμένη και ποιοτική εξυπηρέτηση!

Praktiker: Αλλάζει το σπίτι!

 

Λίγα λόγια για την Praktiker Hellas

Η Praktiker Hellas, μετρώντας 28 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο DIY & Home Improvement, εκπαιδεύοντας τους καταναλωτές γύρω από τη φιλοσοφία «Φτιάξ’ το μόνος σου» (Do-it-Yourself). Διαθέτοντας 16 καταστήματα συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ένα δυναμικό e-shop και πρώτο b2b Center αποκλειστικά για επαγγελματίες, προσφέρει ετησίως σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες αγοραστικές εμπειρίες κορυφής, για κάθε μικρή ή μεγάλη αλλαγή. Παράλληλα, αποτελεί one-stop-shop για κάθε ανάγκη του σπιτιού και του κήπου, παρέχοντας καθημερινά 50.000 προϊόντα και ολοκληρωμένες υπηρεσίες.

 

Από τον Απρίλιο του 2014, η εταιρία, έχει ενσωματωθεί στον κορυφαίο καναδικό ομίλου Fairfax Financial Holdings Limited, γνωστό για το σημαντικό ιστορικό επιτυχημένων επενδύσεων σε διεθνείς εταιρίες με ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης, καθώς και για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη εταιρικών αξιών από το 1985. Επιπλέον, η Praktiker Hellas δίνοντας έμφαση στη διαρκή της ανάπτυξη και εξέλιξη, βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης επενδυτικού πλάνου που περιλαμβάνει την αναβάθμιση των συστημάτων της, την ανακαίνιση των υπαρχόντων καταστημάτων της καθώς και την επέκταση του δικτύου της με νέα, στην Αττική και την περιφέρεια.

 

Με  μια καταρτισμένη ομάδα 1.600 επαγγελματιών και με προτεραιότητα τις ξεχωριστές ανάγκες των πελατών της, η εταιρία προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση, ενώ με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην Κοινωνία & το Περιβάλλον, υλοποιεί ολοκληρωμένα προγράμματα και πρωτοβουλίες Εταιρικής Υπευθυνότητας.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ