Discover Your AURA: Το Ploom μας πήγε σε μια βραδιά που έμοιαζε με όνειρο

Ευαγγελία Αλπίδου
Discover Your AURA: Το Ploom μας πήγε σε μια βραδιά που έμοιαζε με όνειρο

Το ΚΠΙΣΝ όπως δεν το είχα ξαναδεί: Mια νύχτα που μόνο το Ploom θα μπορούσε να σκηνοθετήσει!

Το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος μεταμορφώθηκε την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου σε ένα τοπίο σχεδόν ονειρικό. Κι ενώ πλησίαζα το Delta Restaurant, έπιασα τον εαυτό μου να σταματά χωρίς δεύτερη σκέψη. Το σκηνικό δεν ήταν απλώς όμορφο: 'Ηταν καθηλωτικό.

Ένας ολόκληρος χώρος είχε μετατραπεί σε έναν ανθισμένο, φανταστικό κήπο. Ροζ, λιλά, μέντα και απαλό κρεμ δημιουργούσαν μια ατμόσφαιρα που θύμιζε περισσότερο καλλιτεχνική εγκατάσταση παρά event. Και, όπως πάντα, το Ploom κατάφερε να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα: Να δημιουργήσει ένα περιβάλλον όπου η αισθητική συναντά την εμπειρία. Ένα brand στο οποίο έχω μάθει να εμπιστεύομαι τη δημιουργικότητα, μετά και το ταξίδι μας στην Ίμπιζα το καλοκαίρι, μια εμπειρία που μου έμεινε αξέχαστη.

ploomarticle1.jpg

Ένα περιβάλλον που σε αγκάλιαζε πριν καν μπεις

Ο φωτισμός ήταν από μόνος του αφήγηση. Μπλε αποχρώσεις απλώνονταν στους τοίχους, στα λουλούδια, στις εγκαταστάσεις, ακόμη και στα πρόσωπα των καλεσμένων.
Το μπλε, το χρώμα ηρεμίας, βάθους και καθαρής ενέργειας, έκανε τα πάντα να μοιάζουν πιο αργά, πιο ήσυχα, πιο συνειδητά. Σαν ο χρόνος να άνοιγε λίγο χώρο για να απολαύσουμε κάθε λεπτομέρεια.

Γύρω μου, ηθοποιοί, δημιουργοί περιεχομένου, καλλιτέχνες, άνθρωποι των media, όλοι κοιτούσαν με την ίδια περιέργεια τον χώρο. Ένιωθες ότι όλοι ζούσαμε το ίδιο ερώτημα:

«Τι κρύβεται τελικά πίσω από το concept Discover Your AURA;»

ploomarticle8.jpg

Cocktails σαν μικρά έργα τέχνης

Σε κάθε γωνία, bartenders δημιουργούσαν cocktails που έμοιαζαν περισσότερο με διαυγείς, ατμοσφαιρικές δροσοσταλίδες παρά με ποτά. Λεπτές αποχρώσεις, παστέλ λεπτομέρειες, μικρές σταγόνες στην επιφάνεια του πάγου — σαν κάθε ποτήρι να είχε σκηνοθετηθεί.

Το Ploom συνεχίζει να σχεδιάζει εμπειρίες, όχι απλά events

ploomarticle4.jpg

Μετά το καλοκαιρινό μας ταξίδι στην Ίμπιζα, όπου ζήσαμε μια τριήμερη απόδραση αφιερωμένη στη δημιουργικότητα και την ελευθερία έκφρασης, το event στο Σταύρος Νιάρχος έμοιαζε σαν φυσική συνέχεια αυτής της φιλοσοφίας.
Το Ploom δεν «παρουσιάζει» απλώς προϊόντα, καταφέρνει να δημιουργεί ολοκληρωμένες, πολυαισθητηριακές εμπειρίες. Και αυτό είναι κάτι που πραγματικά εκτιμώ.

Το αντικείμενο της βραδιάς: Design σαν κόσμημα

Στο κέντρο της αίθουσας, ένας γυάλινος κύβος αποκάλυπτε τον πρωταγωνιστή.
Μια νέα συσκευή, παρουσιασμένη όχι σαν gadget, αλλά σαν design piece.

Καθαρές γραμμές, μινιμαλιστική αισθητική, απαλές καμπύλες, ένα φινίρισμα σχεδόν κοσμηματικό. Ήταν από εκείνα τα αντικείμενα που δεν χρειάζονται φωνές αλλά μιλούν με την παρουσία τους.

Ένα ταξίδι σε όλες τις αισθήσεις

Καθώς περιπλανιόμουν στον χώρο, ανακάλυπτα installations που ενεργοποιούσαν κάθε αίσθηση. Ήχοι νερού και αέρα δημιουργούσαν μια zen διάθεση. Φωτισμοί αντιδρούσαν στην κίνηση, σαν ο χώρος να «ένιωθε» κάθε βήμα.

Η μουσική, με live εμφανίσεις, ένωνε φως, ήχο και χρώμα σε ένα σχεδόν κινηματογραφικό περιβάλλον. Τίποτα δεν ήταν φτιαγμένο για εντυπωσιασμό. Όλα ήταν σχεδιασμένα για να σε βάλουν μέσα σε μια εμπειρία που εξελίσσεται σταδιακά, σαν κύμα που μεγαλώνει σιωπηλά.

Η στιγμή της εξόδου και της ολοκλήρωσης

Καθώς έφευγα αργά, το SNFCC (ΚΠΙΣΝ) συνέχιζε να λάμπει μέσα σε μπλε αποχρώσεις που αιωρούνταν πάνω από το νερό.

Ένιωθα γεμάτη, σαν να είχα επιστρέψει από ένα μικρό ταξίδι στις αισθήσεις. Το «AURA» της βραδιάς δεν ήταν απλά μια λέξη. Ήταν αυτό που έμενε μέσα σου: Xρώματα, υφές, ήχοι, φως, σχεδιασμός.

Μια ιστορία που ξεκίνησε στην Ίμπιζα και συνεχίστηκε στο Σταύρος Νιάρχος, πάντα με την ίδια υπογραφή: Tην αισθητική, τη δημιουργικότητα και το σεβασμό στο design που χαρακτηρίζουν το Ploom.

Για ακόμη μία φορά και από καρδιάς, ευχαριστώ Ploom.
Για την εμπειρία, την έμπνευση και το ότι κάθε φορά μου θυμίζει γιατί αυτό το brand είναι από εκείνα που πραγματικά εμπιστεύομαι.

Αυτό το προϊόν απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες καπνιστές.

DPG Network