Γιατί τα DM που στέλνεις λαϊβ είναι, τελικά, τα καλύτερα
Ίσως να ακουστεί κλισέ, αλλά όντως η τεχνολογία έχει αλλάξει τη ζωή μας με τρόπους που ούτε φανταζόμασταν πριν από λίγα χρόνια.
Και ποιο είναι το πιο δυναμικό κομμάτι αυτής της τεχνολογικής εξέλιξης; Τα social media, φυσικά. Καινούργιες γνώσεις, νέες δυνατότητες, endless προοπτικές. Βάλε τώρα στην εξίσωση και τις λέξεις -Follow, Share, Like- που στην πραγματική ζωή έχουν άλλη ουσία. Κάνουμε «Follow», πατάμε «Share», στέλνουμε DMs. Αλλά, αλήθεια, πόσο συχνά… στέλνουμε ένα Direct Message, λαϊβ, πρόσωπο με πρόσωπο, για να πούμε όσα μας «καίνε», όσα θέλουμε να βγάλουμε από μέσα μας «εδώ και τώρα»;
Μάλλον όχι πολύ συχνά. Όμως, το «ΖΗΣΕ ΤΟ ΛΑΪΒ» είναι το νέο mantra και, αν δεν το ακολουθήσεις, θα χάσεις τη μισή μαγεία. Πάρε, λοιπόν, έναν χυμό Amita Motion στο χέρι -να νιώσεις λίγη θετική ενέργεια- και κάτσε να στα πω.
DM in real life
Οκ, ας μην κοροϊδευόμαστε, όλοι έχουμε στείλει -τουλάχιστον- ένα DM σήμερα. Και συνήθως, η διαδικασία είναι πάνω-κάτω η ίδια: Βρίσκεις κάτι cool, το στέλνεις και περιμένεις reaction. Και όταν έρχεται εκείνη η απάντηση -συνήθως δεν το «ζεις» πραγματικά. Σκέψου, όμως, πόσο διαφορετικό θα ήταν να έστελνες εκείνο το DM που σκέφτεσαι καιρό, λαϊβ, και να έλεγες, πρόσωπο με πρόσωπο, όσα θέλεις να βγάλεις από μέσα σου;
Θα ήταν πολύ διαφορετικό, αν μας ρωτάς. Και μιλάμε από προσωπική εμπειρία. Διότι από τη στιγμή που είδαμε τη νέα καμπάνια της Amita Motion, «ΖΗΣΕ ΤΟ ΛΑΪΒ», τολμήσαμε να φωνάξουμε, λαϊβ, όσα διστάζαμε καιρό. Ξεκινήσαμε να ζούμε το «Follow», το «Share», το «Reaction», το «View», το «Live» -θα καταλάβεις σύντομα τι εννοούμε. Γιατί, τελικά, μας αρέσει η αμεσότητα και η συγκεκριμένη καμπάνια ήταν αυτή που μας έκανε να το καταλάβουμε.
Η σύνδεση που μας λείπει
Αλήθεια, εσύ πώς θα ερμήνευες το μήνυμα της καμπάνιας «ΖΗΣΕ ΤΟ ΛΑΪΒ», της Amita Motion; Ναι, ξέρουμε οι πρώτες σκέψεις που σου ήρθαν στο μυαλό είναι fun stories από την αγαπημένη σου συναυλία, new followers που μοιραστήκατε το ίδιο vibe εκεί και πολλά reactions από τις κολλητές -και ελπίζουμε- από το πρόσωπο.
Έχεις σκεφτεί, όμως, ποτέ το πραγματικό νόημα των λέξεων που χρησιμοποιήσαμε -και χρησιμοποιείς καθημερινά- στην παραπάνω πρόταση; Ακόμα και αν η απάντηση είναι αρνητική, ο αγαπημένος χυμός των νέων, η Amita Motion, σε καλεί να κάνεις ακριβώς αυτό: Να θυμηθείς πως οι λέξεις που κυκλοφορούν καθημερινά στο feed σου, έχουν άλλο νόημα, όταν τις ζεις πραγματικά.
Ενώ, λοιπόν, εσύ ακούς «Follow» και το μυαλό σου πηγαίνει απευθείας στο Instagram, η Amita σε παροτρύνει να ακολουθήσεις την παρέα σου από Κυψέλη-Παγκράτι-Κυψέλη, έτσι, for no reason. Να ζήσεις το «View» open air, στο αγαπημένο σου spot, όχι fullscreen και να κάνεις «Like» και «Reaction» από κοντά, ρίχνοντας ένα βλέμμα, ένα χαμόγελο, ή κάνοντας μια πρόταση του στυλ «Πάμε πάρκο;» από το πουθενά.
Και όλα αυτά, κάνοντας «Share» το αγαπημένο σου τραγούδι, όχι στη fy page σου, αλλά στην παρέα, στο εν δυνάμει αμόρε -κατάλαβες- και στέλνοντας DM in real life, για να πεις όσα ήθελες καιρό, κοιτώντας τον άλλον στα μάτια.
Ήρθε η ώρα να κάνεις το «ΖΗΣΕ ΤΟ ΛΑΪΒ» μότο σου και να δώσεις στις λέξεις που βλέπεις καθημερινά στο feed σου, αληθινό νόημα. Γιατί η πραγματική δύναμη κρύβεται στις αυθόρμητες, αληθινές στιγμές, όχι σε μια οθόνη. Όσο και αν αγαπάς το scroll, λοιπόν, τίποτα δεν συγκρίνεται με το να ζεις την εμπειρία από κοντά, με φίλους, με αληθινά θετική ενέργεια. Και πολλές φορές, αρκεί ένας χυμός Amita Motion για να το θυμηθείς.
Μπορείς να παρακολουθήσεις τη νέα τηλεοπτική καμπάνια εδώ αλλά και στη σελίδα της Amita Motion στο Instagram: https://www.instagram.com/amitamotion/