Η υψηλή ραπτική συναντά την υψηλή γαστρονομία

Η υψηλή ραπτική συναντά την υψηλή γαστρονομία

Ένα φιλανθρωπικό event που συνδυάζει μόδα και μαγειρική.

Το πρωτοποριακό fashion & gourmet δείπνο «Taste the Fashion», διοργανώνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη Δευτέρα 2 Μαΐου 2011 στο Hilton Αθηνών και ώρα 20:30, με την ευγενική χορηγία της ΦΑΓΕ και της GREY GOOSE Vodka και με σκοπό την ενίσχυση του Συλλόγου «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Η Σοφία Κοκοσαλάκη, οι Deux Hommes και οι Mi-Ro, που πρωταγωνιστούν στο χώρο της υψηλής ραπτικής, ανοίγουν ένα «δημιουργικό διάλογο» με τρεις κορυφαίους εκπροσώπους της υψηλής γαστρονομίας, τον Χριστόφορο Πέσκια, τον Στέλιο Παρλιάρο και τον Γιάννη Μανίκη, με αποτέλεσμα ένα απόλυτα απολαυστικό και θεαματικό δείπνο, στο οποίο κάθε πιάτο είναι εμπνευσμένο από μία collection που παρουσιάζεται την ίδια στιγμή με ιδιαίτερα εντυπωσιακό και θεατρικό τρόπο.

Ο Γιάννης Μανίκης θα ανοίξει το δείπνο εμπνευσμένος από τη συλλογή που θα παρουσιάσουν οι Mi-Rο, ο Χριστόφορος Πέσκιας έχει αναλάβει το κυρίως πιάτο αντλώντας έμπνευση από τις δημιουργίες της Σοφίας Κοκοσαλάκη, ενώ ο Στέλιος Παρλιάρος θα κλείσει γλυκά το δείπνο εμπνευσμένος από τη συλλογή των Deux Hommes.

Η Ράνια Θρασκιά θα παρουσιάσει αυτή την πρωτοποριακή σύμπραξη στους εκλεκτούς προσκεκλημένους που πρόλαβαν να εξασφαλίσουν τη θέση τους στο δείπνο και αποτελούν ένα πολύ ενδιαφέρον μείγμα από σημαντικούς εκπροσώπους της επιχειρηματικής ζωής της χώρας, λάτρεις της μόδας αλλά και της γαστρονομίας, που έχουν όμως ένα κοινό χαρακτηριστικό, την κοινωνική τους ευαισθησία, αφού με τη συμμετοχή τους στο «Taste the Fashion» ενισχύουν παράλληλα τα 45 παιδιά που μεγαλώνουν στο Σπίτι του Χαμόγελου του Παιδιού στην Αρχαία Κόρινθο, παιδιά που από τους πρώτους µήνες της ζωής τους εγκαταλείφθηκαν, παραµελήθηκαν ή κακοποιήθηκαν και οι αρµόδιες δικαστικές και εισαγγελικές αρχές έκριναν ότι έπρεπε να αφαιρεθούν από το οικογενειακό τους περιβάλλον. Το σημαντικότερο μέρος των εσόδων από το Taste the Fashion θα διατεθούν για την ουσιαστική καλυτέρευση των συνθηκών διαβίωσης των παιδιών αυτών και συγκεκριμένα για την ανακαίνιση των υπνοδωματίων τους, τη δημιουργία αναγνωστηρίου για την καθημερινή τους μελέτη και την κατάλληλη διαμόρφωση ενός χώρου αναψυχής (playroom) για τα μωρά και τους εφήβους.

Το «Taste the Fashion» υποστηρίζουν επίσης κορυφαίοι επαγγελματίες που έχουν δώσει τον καλύτερο εαυτό τους για την επιτυχία της βραδιάς, όπως η Φαίη Βαλλίδη για τη διακόσμηση, η Tempo Events για τον οπτικοακουστικό εξοπλισμό, η Petridis Floral Creations, η εταιρία ενοικίασης επίπλων TORE, η οινοποιία TSANTALI με τους οίνους KANENAS, οι Εκδόσεις Κορυφή για το έντυπο υλικό της εκδήλωσης, o στυλίστας Μιχάλης Πάντος για το πρωτοποριακό styling και τη σκηνοθεσία των fashion shows, ο make-up artist Μάνος Βυνιχάκης και η Shiseido και ο hair stylist Βαγγέλης Χατζής.