Tommy Hilfiger: το πρώτο digital showroom άνοιξε τις πύλες του!
Μια νέα εμπειρία πωλήσεων ξεκίνησε!
H Tommy Hilfiger είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη ενός καινοτόμου digital showroom, που θα βρίσκεται στην έδρα της εταιρείας στο Άμστερνταμ. Το digital showroom προσφέρει πρωτόγνωρες εμπειρίες πωλήσεων για τους πωλητές, προσφέροντάς τους μία πιο ελκυστική και απρόσκοπτη αγοραστική προσέγγιση. Το διαδραστικό σύστημα συνδυάζει πληροφορίες, εργαλεία πωλήσεων και το περιεχόμενο του brand σε μία ενιαία οθόνη αφής.
«Το digital showroom μας αλλάζει τελείως την αγορά και τα ταξίδια πωλήσεων για τους πελάτες λιανικής και τις εσωτερικές ομάδες πωλήσεων» δήλωσε ο Daniel Grieder, Διευθύνων Σύμβουλος της Tommy Hilfiger. «Είμαστε παθιασμένοι με την παροχή στους πελάτες μας της καλύτερης εξυπηρέτησης, εμπειρίας και ποιότητας. Το νέο μας τεχνολογικό εγχείρημα με την ονομασία digital showroom αναπλάθει πλήρως με τη φαντασία την παραδοσιακή προσέγγιση αγοράς και θεσπίζει ένα νέο σημείο αναφοράς του κλάδου της μόδας στο κομμάτι των πωλήσεων των εταιρειών. Το concept υποστηρίζει επίσης τη συνεχιζόμενη εστίασή μας στην αποδοτικότητα και θα απλουστεύσει σημαντικά και θα ενισχύσει την Tommy Hilfiger εμπειρία πωλήσεων».
«Το μοναδικό digital showroom concept μας είναι μια αντιπαράθεση της βιοτεχνίας και τηςκαινοτομίας», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Η πλατφόρμα αντικατοπτρίζει τις αξίες που βρίσκονται στην καρδιά του DNA του brand μας: επιχειρηματική, εμπνευσμένη, εκπληκτική, χωρίς αποκλεισμούς και προσβάσιμη. Πιστεύουμε ότι αυτή είναι η εμπειρία των πωλήσεων του μέλλοντος και ανυπομονώ να συνεργαστώ με τους συνεργάτες μας στην λιανική πώληση σε αυτή τη συναρπαστική νέα εμπειρία. "
Το επίκεντρο του digital showroom είναι ένα διαδραστικός πίνακας αφής μισό μέτρο επί ένα μέτρο που στεγάζεται σε ένα κομψό πλαίσιο από καρυδιά, η οποία συνδέεται με ένα πλέγμα 4 μέτρων από τοίχο σε τοίχο με υψηλής ευκρίνειας 4K οθόνες. Οι πελάτες μπορούν να δουν ψηφιακά κάθε αντικείμενο των εποχιακών συλλογών Tommy Hilfiger Sportswear και Hilfiger Denim και να δημιουργήσουν ειδικές παραγγελίες με όλες τις κατηγορίες των προϊόντων που αναφέρονται σε μια ενιαία οθόνη. Μπορούν να δούν head-to-toe looks, να μεγεθύνουν με απίστευτη λεπτομέρεια έτσι ώστε να παρατηρήσουν τα μοναδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, και να κάνουν κλικ σε ένα ένδυμα για συγκεκριμένες πληροφορίες, όπως προσφορές χρωμάτων και διαστάσεων.
Η επιλογή των προϊόντων και η εμπειρία παραγγελίας βασίζεται σε μια παραδοσιακή προσέγγιση πωλήσεων, επαναπροσδιορισμένη μέσω του digitalized σύστηματος που απλοποιεί τη διαδικασία. Η διαδραστική επαφή επιτρέπει τις εις βάθος συζητήσεις σχετικά με το στυλ, την εμπορευματοποίηση και τις παραδόσεις που είναι προσαρμοσμένες σε κάθε πελάτη. Επιπλέον, συμπληρώνοντας τα παραδοσιακά εργαλεία πωλήσεων με μια σειρά από πληροφορίες του brand, το digital showroom ξεναγεί αποτελεσματικά τον πελάτη σε μια πλήρη Tommy Hilfiger brand εμπειρία.
Το digital showroom υποστηρίζει επίσης τη συνεχιζόμενη αποστολή βιωσιμότητας της Tommy Hilfiger, δεδομένου ότι μειώνει την παραγωγή δείγματος, εξαλείφει την ανάγκη για έντυπα παραγγελίας, και περιορίζει τις οικολογικές επιπτώσεις των μαζικών αποστολών. Με τη σειρά τους, οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της δημιουργίας δείγματος μειώνονται σημαντικά, από την αλυσίδα εφοδιασμού και την κατασκευή μέχρι τη συσκευασία και τη διεθνή αποστολή.
Η Tommy Hilfiger παρουσίασε το digital showroom της στις 21 Ιανουαρίου 2015 στο Άμστερνταμ με βασικούς διεθνείς εταίρους χονδρικής, και η εταιρεία καθιέρωνει ένα παγκόσμιο roll-out σχέδιο για την επέκταση του concept σε αγορές σε όλο τον κόσμο.