Νέο concept διακόσμησης για το κατάστημα Tommy Hilfiger στο Mediterranean Cosmos

Νέο concept διακόσμησης για το κατάστημα Tommy Hilfiger στο Mediterranean Cosmos

Πρώτο από όλα στην Ελλάδα, εγκαινίασε το νέο στυλ στο interior design των καταστημάτων

Η εταιρεία SARKK ABEE, αποκλειστικός εισαγωγέας, διανομέας και ιδιοκτήτης καταστημάτων λιανικής Tommy Hilfiger στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία και την FYROM ανακοινώνει ότι το κατάστημα Tommy Hilfiger στο Mediterranean Cosmos μεταφέρθηκε στο ίδιο εμπορικό κέντρο σε μεγαλύτερο χώρο και ανανέωσε την εικόνα του υιοθετώντας πρώτο από όλα τα καταστήματα στην χώρα μας, το νέο παγκόσμιο concept των Tommy Hilfiger stores.

Η νέα σκηνογραφική φιλοσοφία του καταστήματος είναι πιο minimal, κινείται στα χρώματα του λευκού και του χάλκινου και ερχεται να αναδείξει την κάθε συλλογή ξεχωριστά σε ειδικούς χώρους που γιορτάζουν τη μοναδική ατμόσφαιρα της κάθε κατηγορίας. Η tailor-made εσωτερική διακόσμηση αντανακλά ένα μείγμα παραδοσιακών και σύγχρονων επιδράσεων που αποτελούν την βάση της preppy κληρονομιάς του Tommy Hilfiger. Αμερικανικές αντίκες, vintage φωτιστικά και προσαρμοσμένα έργα τέχνης αντικατοπτρίζουν το "classic, American, cool" πνεύμα του brand.

tommy2 1835b

Το κατάστημα φιλοξενεί την τελευταία αντρική και γυναικεία συλλογή Tommy Hilfiger Spring / Summer 2015 που εμπνέονται από την Κεντρική Αμερική όπου η ύπαιθρος συνδυάζεται με τη γοητεία μιας μικρής πόλης σε μερικά από τα πιο γραφικά σημεία που η ενδοχώρα έχει να προσφέρει. Από την Lake Geneva στο Wisconsin, στο Marfa του Τέξας για να καταλήξουμε στο Denver του Colorado. Αυτή η εξερεύνηση της Αμερικανικής Midland αγκαλιάζει ολοκληρωτικά την ύπαιθρο, με αποτέλεσμα η συλλογή να διακρίνεται από θαλάσσιες και στρατιωτικές επιρροές σε συνδυασμό με την preppy twist υπογραφή του brand. Είναι πολύχρωμη, ήρεμη, δροσερή και αυθεντικά Americana.

Με συνολικά 37 καταστήματα στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία και τη FYROM, η εταιρεία Sarkk ΑΒΕΕ παραμένει πιστή στο στρατηγικό πλαίσιο ανάπτυξης και καθιέρωσης της εταιρείας στα Βαλκάνια, ανταποκρινόμενη στην απήχηση που βρίσκουν τα προϊόντα Tommy Hilfiger.