H Replay πέτυχε τον αναπτυξιακό της στόχο για το 2019 και το μοιράζεται μαζί μας

H Replay πέτυχε τον αναπτυξιακό της στόχο για το 2019 και το μοιράζεται μαζί μας

Και ταυτόχρονα η ιταλική επιχείρηση δηλώνει έτοιμη να αντιδράσει με αποφασιστικότητα στη δύσκολη οικονομική συγκυρία λόγω της τρέχουσας έκτακτης ανάγκης για την υγεία.

MATTEO SINIGAGLIA mail

Η REPLAY, η διεθνούς φήμης εταιρεία denim, είναι υπερήφανη που ανακοινώνει τα στοιχεία για το οικονομικό έτος 2019. Ο Όμιλος πέτυχε το 2019 αύξηση 10,3% στον κύκλο εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε 262,3 εκατ. Ευρώ, έναντι 237,9 εκατ. Ευρώ το 2018, καθώς και σημαντική αύξηση (+ 30%) στο EBITDA σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με απόλυτη αξία 28 εκατ. Ευρώ (11% του κύκλου εργασιών).
Τα παραπάνω δεδομένα περιγράφουν μια υγιή και αναπτυσσόμενη ιταλική επιχείρηση, η οποία σήμερα, με τα brands που διαθέτει, αντιπροσωπεύει παγκοσμίως την ικανότητά να παράγει υψηλής ποιότητας premium προϊόντα.
Με τις εξαγωγές που σήμερα αντιπροσωπεύουν το 89% του συνολικού κύκλου εργασιών, ο όμιλος REPLAY- Fashion Box βρίσκεται σχεδόν παντού, σε όλο τον κόσμο. Η Ευρώπη στο σύνολό της αντιπροσωπεύει το 73% του κύκλου εργασιών (Βόρεια Ευρώπη 20%, Κεντρική Ευρώπη 29%, Νότια Ευρώπη και Ανατολική Ευρώπη και το 12%) ενώ οι υπόλοιπες αγορές, με κυριότερες τη Μέση Ανατολή και την Ασία, αντιπροσωπεύουν το 16%.

Η ανάπτυξη καταγράφηκε σε όλες τις αγορές αλλά οι επιδόσεις άνω του μέσου όρου παρατηρήθηκαν στην Νότια Ευρώπη (+8.1%), την Ασία (+10.6%) και την Ανατολική Ευρώπη (+36%) ειδικότερα και την Μέση Ανατολή (+49%) ειδικά, χάρη στην εν μέρει εξαιρετική απόδοση της ισραηλινής αγοράς σε όλα τα κανάλια πωλήσεων.
Αναλύοντας την απόδοση ως προς τα δίκτυα διανομής, παρατηρείται ότι οι πωλήσεις χονδρικής αυξήθηκαν κατά + 14,1%, οι πωλήσεις λιανικής κατά + 6,4% και το ηλεκτρονικό εμπόριο κατά + 8%. Ο Matteo Sinigaglia, Διευθύνων Σύμβουλος της REPLAY-Fashion Box S.p.A. δήλωσε σχετικά με τα παραπάνω: «Το 2019 ολοκληρώθηκε σύμφωνα με τις προσδοκίες μας, με σημαντικές βελτιώσεις σε όλες τις παραμέτρους του προηγούμενου έτους. Σήμερα βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα εξαιρετικά δύσκολο 2020 λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας, ωστόσο είμαστε αποφασισμένοι να ακολουθήσουμε την πορεία που έχουμε ήδη χαράξει όσον αφορά στην καινοτομία των προϊόντων και στην επένδυση επαρκών πόρων ώστε να επικοινωνήσουμε το brand μας στους τελικούς μας πελάτες. Εργαζόμαστε για να διασφαλίσουμε ότι θα είμαστε έτοιμοι να συνεχίσουμε μόλις όλα επανέλθουν στην κανονικότητα.»
Δες επίσης: DIY:Πώς μπορείς να φτιάξεις μόνη σου υφασμάτινη μάσκα προσώπου (video)