Θα γίνει ο καινούργιος καλλιτεχνικός διευθυντής του Givenchy ο νέος Virgil Abloh;

Διονυσία Καλαποθαράκου
Θα γίνει ο καινούργιος καλλιτεχνικός διευθυντής του Givenchy ο νέος Virgil Abloh;

Σήμερα ανακοινώθηκε το όνομά του και πρέπει να το συγκρατήσεις. Σε λίγο θα μιλάει ολόκληρος ο πλανήτης γι' αυτόν.

O όμιλος LVMH μόλις ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής Matthew M. Williams, ο 34χρονος ιδρυτής του luxury brand, 1017 ALYX 9SM, θα είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Oίκου Givenchy και αυτός που θα διαδεχτεί την Clare Waight Keller μετά την αποχώρησή της από τη θέση της Creative Director τον Απρίλιο. O Williams θα παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή από τη νέα του θέση στο Παρίσι τον Οκτώβριο και οι fans του στον χώρο της μόδας, δηλαδή οι Millennials και τo αγοραστικό κοινό της Gen-Z, ανυπομονούν να δουν το twist που θα δώσει η ανανεοτική ματιά του στα fashion items του εμβληματικού, γαλλικού Οίκου. Αντίστοιχη κίνηση είχε κάνει και το 2018 ο Όμιλος όταν και είχε εμπιστευθεί τα ινία του Louis Vuitton στον ανατρεπτικό Virgil Abloh, έναν εκπρόσωπο του luxurious street wear και δημιουργό του label, Off-White.

https://www.instagram.com/p/B_tBFG2JCw7


Τα τελευταία χρόνια, τα πιο γνωστά fashion houses του πλανήτη προσπαθούν να συμβαδίσουν με την αλλαγή του αγοραστικού τους κοινού και να στοχεύσουν σε πιο μικρές ηλικίες, προσλαμβάνοντας σχεδιαστές που εκπροσωπούν το street culture και να «ντύσουν» μία γενιά που μεγάλωσε με hip hop, Supreme και πέρασε το street wear στην «πρώτη γραμμή» της μόδας. Η πανδημία αναμένεται να συρρικνώσει την αγορά στα είδη πολυτελείας έως και 35% φέτος λόγω του κλεισίματος των καταστημάτων και της μείωσης των ταξιδιών και των καταναλωτικών δαπανών.

https://www.instagram.com/p/CBdR1vaJBpd

Ο Williams βρίσκει τον Οίκο Givenchy σε μια στιγμή βαθιάς κοινωνικής αλλαγής, κατά την οποία οι καταναλωτές αναρωτιούνται για πώς η μόδα μπορεί να αλληλεπιδράσει με τα κινήματα κατά των φυλετικών διακρίσεων, με την οικονομική ύφεση και τις κλιματικές αλλαγές. Τα ρούχα, πλέον, δεν εξυπηρετούν μόνο έναν σκοπό: να κολακεύουν και να εκφράζουν. Τα ρούχα οφείλουν να προβληματίζουν, να διεκδικούν, να «δηλώνουν» θέσεις και απόψεις.

«Είμαι ευγνώμων που η ομάδα του LVMH μου έδωσε την ευκαιρία να εκπληρώσω το όνειρό μου για τη ζωή και την καριέρα μου», δήλωσε ο Williams. «Σε αυτές τις πρωτοφανείς στιγμές για τον κόσμο, θέλω να στείλω ένα μήνυμα ελπίδας, μαζί με την κοινότητα και τους συναδέλφους μου, σκοπεύω να συμβάλω με τη δουλειά μου στη θετική αλλαγή.» Και εμείς ελπίζουμε να κάνεις πράξη την πρόθεσή σου.
Δες επίσης: Tα chunky sandals έχουν ένα χαρακτηριστικό πολύ χρήσιμο για την γκαρνταρόμπα μας