Τα 200 χρόνια από την Επανάσταση ενέπνευσαν το νέο μαντήλι της Hermès

5 SHARES

Οι νοσταλγικές εικόνες της Ελλάδας αποτυπωμένες στο μετάξι.

Είναι κάτι πέρα από αυτονόητο να πούμε ότι η Ελληνική Επανάσταση αποτέλεσε σταθμό στην ιστορία του νεότερου Ελληνισμού. Αυτό που πολλοί δεν καταλαβαίνουν, ωστόσο, είναι ένα τόσο μεγάλο και σημαντικό γεγονός, σε όποιο σημείο του πλανήτη και να βρίσκεται κάποιος, μπορεί να έχει αντίκτυπο. Να δώσει έμπνευση για τη δύναμη και το ελεύθερο πνεύμα, για όλες τις αξίες που μπορεί να αναπτύξει και να οχυρώσει ένας τέτοιος αγώνας.

Το 2021 σηματοδοτεί τη χρονιά που ολοκληρώνει 200 χρόνια από την κήρυξη του Απελευθερωτικού Αγώνα. Για να τιμήσει την ιδιαίτερη επέτειο, ο οίκος Hermès αποφάσισε να δημιουργήσει ένα μεταξωτό μαντήλι -από τα σήματα κατατεθέν του- το οποίο θα αποτίει φόρο τιμής στην ορμητική δύναμη της λέξης «Ελευθερία».

«Η ιστορία της Ελλάδας είναι παγκόσμια και ως Ευρωπαίοι το πεπρωμένο μας είναι συνδεδεμένο με το πεπρωμένο της Ελλάδας», είπε ο Pierre-Alexis Dumas, creative director της Hermès.


Το limited edition μαντήλι θα έχει αποτυπωμένα στο ύφασμά του τοπία που αναπαριστούν γλαφυρά την ομορφιά της Ελλάδας. Βουνοπλαγιές, καμπαναριά γέφυρες και μέρη μέσα στο πράσινο που θυμίζουν τη νοσταλγική γοητεία της Ηπειρωτικής Ελλάδας, της Πελοποννήσου και του Αιγαίου. Πάνω σε αυτά, δεσπόζει η λέξη «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ».


«Eπιθυμία μας ήταν να διηγηθούμε με τον δικό μας τρόπο την ιστορία της ανεξαρτησίας της Ελλάδας και γι΄αυτό βλέπω αυτό το μαντήλι σαν βιβλίο, σαν ντοκιμαντέρ, σαν μια ιστορία τυπωμένη σε μετάξι που αξίζει να τη μάθει όλος ο κόσμος»


Εμπνευστής του μοναδικού σχεδίου είναι ο Ηλίας Καφούρος, ένας καλλιτέχνης που έχει σπουδάσει στην Καλών Τεχνών και πήρε την υποτροφία του ιδρύματος Fulbright. Ο δρόμος του τον οδήγησε στην Αμερική και συγκεκριμένα στη Νέα Υόρκη, όπου και έγινε η πρώτη επαφή με τον Dumas. Εκείνος τον προσκάλεσε στο Παρίσι για να γνωρίσει τη φιλοσοφία του οίκου και, τελικά, να προσφέρει το σχεδιαστικό του ταλέντο.

Το μαντήλι θα κυκλοφορήσει στην Αθήνα στις 26 Μαρτίου 2021 και μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις θα δοθεί στο Νοσοκοµείο Νοσηµάτων Θώρακος της Αθήνας, «Σωτηρία».


Δες επίσης: 4 νέα fashion trends που είδαμε στο Μιλάνο και αξίζει να υιοθετήσουμε

5 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ