Η Ferragamo παρουσιάζει μία καμπάνια που αποτελεί ένα νέο κεφάλαιο της έρευνας του Maximilian Davis

Η Ferragamo παρουσιάζει μία καμπάνια που αποτελεί ένα νέο κεφάλαιο της έρευνας του Maximilian Davis

Η Ferragamo παρουσιάζει μία καμπάνια που αποτελεί ένα νέο κεφάλαιο της έρευνας του Maximilian Davis για την γυναίκα του Ferragamo. Για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2024, η Ferragamo έχει πρωταγωνίστρια τη Natalia Vodianova

Για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2024, η Ferragamo παρουσιάζει μία καμπάνια που αποτελεί ένα νέο κεφάλαιο της έρευνας του Maximilian Davis για την γυναίκα του Ferragamo. Στην καμπάνια που πρωταγωνιστεί η Natalia Vodianova απαθανατίζεται από την Vanina Sorrenti, μία Ιταλίδα καλλιτέχνιδα που έχει πρωτοπορήσει τις τελευταίες δεκαετίες σε μια μορφή εικονογραφίας η οποία βασίζεται εξ ολοκλήρου στην μελέτη των γυναικών, αποτυπωμένη στην άνεση του εαυτού τους.

IMG_4896.jpeg

«Η κληρονομιά, το υπόβαθρό και η ανατροφή μου περιστρέφονταν πάντα γύρω από την επιρροή και την παρουσία των γυναικών στη ζωή μου», εξηγεί ο Maximilian Davis. «Και η δουλειά της Vanina έχει να κάνει με τη θέαση των γυναικών στο φυσικό τους περιβάλλον, εκεί όπου αισθάνονται πιο άνετα. Το βλέμμα της και η άνεσή τους είναι πολύ ισχυρά - και θέλω να βεβαιωθώ ότι οι γυναίκες με τις οποίες συνεργάζομαι και οι γυναίκες που ντύνω αισθάνονται με τον ίδιο τρόπο».

Η συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2024, η οποία διερεύνησε τους παραλληλισμούς της αβίαστης κομψότητας που χαρακτηρίζει την Καραϊβική και την Ιταλία, αντικατοπτρίζεται άμεσα στους εσωτερικούς χώρους της καμπάνιας μέσα από την επιλογή παρκέ δαπέδων και επίπλων του Μεσαίωνα, σε συνδυασμό με τις ζωηρές αποχρώσεις που διακρίνονται από έναν τόνο απόλυτης γαλήνης.

IMG_4894.jpeg

#FerragamoSS24

#Ferragamo

Η ισορροπία μεταξύ δύο φαινομενικά διαφορετικών κόσμων είναι ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει μία συλλογή όπου τα λινά και το βαμβάκι προσεγγίζονται με έμφυτη φινέτσα, τα γλυπτά ξύλινα αξεσουάρ είναι γυαλισμένα στην εντέλεια και οι αυστηρές σιλουέτες αναδεικνύονται με φυσικά υφάσματα.

Στα αξεσουάρ, αποχρώσεις του γαλάζιου - στην τσάντα Hug η οποία διπλώνει, χρωματίζεται ένα γαιδουράκι -εκφράζοντας το πνεύμα της Καραϊβικής, ενώ για την επανασχεδίαση του εμβληματικού cage heel , αντλεί έμπνευση από τα archives της Ferragamo στοχεύοντας σε έναν καθαρά ιταλικό μοντερνισμό.

IMG_4893.jpeg

Στο επίκεντρο της ιστορίας βρίσκεται η Natalia Vodianova, η δράση της οποίας ενσαρκώνει τις αρχές του brand. «Για μένα, το θέμα είναι να διασφαλίσω ότι οι αναλογίες, η δομή και οι σιλουέτες ενός κομματιού είναι πάντα κατασκευασμένες με τρόπο που να ενδυναμώνει όποιον τις φοράει», συνεχίζει και προσθέτει, «Θα πρέπει να σου δίνει την αίσθηση της ευκολίας που έρχεται φυσικά από το να φοράς κάτι που πιστεύεις ότι λειτουργεί για σένα».