Μάθετε πως επιλέγουν τα καταστήματα λιανικής ποια ρούχα θα βάλουν στα ράφια τους

Μάθετε πως επιλέγουν τα καταστήματα λιανικής ποια ρούχα θα βάλουν στα ράφια τους

Μέσα από τη ματιά των υπευθύνων της μεγάλης αλυσίδας καταστημάτων Νοrdstrom, παίρνουμε μια ιδέα για το πως δουλεύει η λιανική αγορά.

Το ποια ρούχα θα φορέσετε φέτος το καλοκαίρι είναι εύκολο να απαντηθεί. Μα φυσικά εκείνα που θα βρείτε στα καταστήματα, θα σας αρέσουν και θα τα αγοράσετε. Όμως ποια ρούχα θα βρείτε στα καταστήματα και ποιοί είναι υπεύθυνοι για αυτήν την επιλογή;

Κάθε πολυκατάστημα και ειδικά αυτά που επενδύουν μεγάλα ποσά σε διάσημους, μεγάλους σχεδιαστές μόδας έχουν ειδικό τμήμα που σφυγμομετρεί το κοινό για το τι θέλει να αγοράσει. Δηλαδή, άνθρωποι υπεύθυνοι να παρακολουθούν τις τάσεις κάθε σεζόν και να καταλήγουν στο τι θα τοποθετηθεί στα ράφια των διαφόρων μαγαζιών (μην ξεχνάτε ότι τα ρούχα δειγματίζονται σχεδόν ένα χρόνο πριν φτάσουν στον πελάτη).

Έτσι, λοιπόν, μαθαίνουμε από τους υπεύθυνους της αλυσίδας καταστημάτων Nordstrom πως για παράδειγμα φέτος την άνοιξη όλη η μόδα είχε τάσεις αισιοδοξίας για το καλοκαίρι και όχι τόσο σκοτεινές. Οπότε διάλεξαν ρούχα με φωτεινά χρώματα, λαμπερά αξεσουάρ και γενικά ρούχα που πήγαιναν τη μόδα ένα βήμα εμπρός –ρούχα που είναι διαφορετικά-. Και όταν λέμε διαφορετικά, φυσικά δεν αναφέρονται σε παρθενογένεση, αλλά σε ρούχα διαφορετικά από πέρυσι. Έτσι κι αλλιώς κανείς δεν αγοράζει ρούχα που έχει ήδη, για αυτό και στη μόδα όλα αλλάζουν τόσο γρήγορα.

Πάρτε μια ιδέα για το τι συμβαίνει, παρακολουθώντας το backstage video της φωτογράφισης της διαφημιστικής καμπάνιας της μεγάλης αλυσίδας καταστημάτων Nordstrom στην Αμερική.