«Κομψές πάνω στη γέφυρα»: η νέα καμπάνια του οίκου Louis Vuitton κυκλοφόρησε

H καμπάνια της θρυλικής τσάντας «Alma» του γαλλικού maison κυκλοφόρησε με τέσσερα μοντέλα να πρωταγωνιστούν.

 

Τρεις διαφορετικές γέφυρες σε τρεις χώρες (Γαλλία, Ηνωμένες Πολιτείες, Κίνα), τρία διαφορετικά χρώματα της ίδιας τσάντας του οίκου Louis Vuitton και τέσσερις πρωταγωνίστριες. Αυτά είναι τα βασικά συστατικά της νέας καμπάνιας του maison Louis Vuitton για την τσάντα του Alma που θα κυκλοφορήσει στα περιοδικά παράλληλα με την ανοιξιάτικη καμπάνια του γαλλικού οίκου.

Πίσω από το φακό βρέθηκε ο Steven Klein και οι Karlie Kloss, Daria Strokous, Jac Jagaciak και Iris Strubegger φόρεσαν pre-fall 2013 Louis Vuitton δημιουργίες και κράτησαν την Alma τσάντα σε αποχρώσεις χαρακτηριστικές της πόλης που απεικονίζεται στο φόντο (κίτρινο για τη Νέα Υόρκη, μπλε για το Παρίσι, κόκκινο για τη Σαγκάη).

Η εν λόγω τσάντα σχεδιάστηκε το 1934 από τον Gaston-Louis Vuitton και άλλαξε δύο ονόματα (Squire και Champs-Élysées) πριν αποκτήσει το τελικό της Alma. Για το maison Louis Vuitton αποτελεί το σύμβολο της γαλλικής κομψότητας.

Διαβάστε επίσης:

Louis Vuitton: το πολυτελές, προκλητικό boudoir του Marc Jacobs

Louis Vuitton: το καρό μονοπωλεί τη νέα ανοιξιάτικη καμπάνια

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ