Τα καρό της Céline προσγειώνονται και στην ιαπωνική Vogue

Τα καρό της Céline προσγειώνονται και στην ιαπωνική Vogue

To τεύχος Οκτωβρίου της ιαπωνικής Βίβλου της μόδας φιλοξενεί στο εξώφυλλο του το mass trend του επόμενου χειμώνα το καρό, στην version που το λάνσαρε το maison Céline.

Μπορεί ακόμη να βρισκόμαστε στα τέλη του Αυγούστου, όμως για τα περιοδικά ο χειμώνας έχει έρθει εδώ και πολύ καιρό. Ήδη από τα τεύχη Αυγούστου χειμωνιάτικες δημιουργίες φιγουράρουν στα editorials, χειμωνιάτικες καμπάνιες διαφημίζονται στις σελίδες τους, ενώ αυτή τη στιγμή «δουλεύονται» τα τεύχη Οκτωβρίου και Νοεμβρίου.

Πιο «βιαστική» απ' όλες η ιαπωνική Vogue, αποκάλυψε το εξώφυλλο του νέου τεύχους της Οκτωβρίου, όπου ένα από τα μεγαλύτερα trends της νέας σεζόν, το καρό, κυριαρχεί στην version που το λάνσαρε η Phoebe Philo για τον οίκο Céline, εμπνευσμένο δηλαδή από τις τσάντες που βάζουν τα άπλυτα ρούχα προς καθάρισμα. Ο Patrick Demarchelier φωτογράφισε για αυτό το νέο τεύχος της ιαπωνικής Vogue την Tao Okamoto, που την θυμάστε είτε ως πρόσωπο των καμπανιών των οίκων Ralph Lauren, Armani και Kenzo μεταξύ άλλων είτε ως Mariko Yashida στην ταινία με πρωταγωνιστή τον Hugh Jackman «The Wolverine» που κυκλοφόρησε πριν λίγους μήνες. Υπό τις στυλιστικές οδηγίες του George Cortina, η Tao φόρεσε ένα Céline πανωφόρι και έφερε αέρα Βρετανίας στην Ιαπωνία, λανσάροντας το καρό στο ιαπωνικό κοινό για το χειμώνα που έρχεται.

Φυσικά αυτή δεν είναι η πρώτη φωτογράφιση των Céline καρό σε μεγάλο περιοδικό μόδας. Τα έχουμε ήδη δει να τα φορά η Freja Beha Erichsen στο εξώφυλλο της βρετανικής Vogue Αυγούστου, να φιλοξενούνται σε όλο τους το μεγαλείο στη γαλλική Vogue, να παρουσιάζονται μαζί με τα καρό της Stella McCartney στη ρωσική Vogue, να προσγειώνονται στις σελίδες του Marie Claire και να συνταιριάζονται με ασορτί καρέκλες στην ιταλική Vogue Αυγούστου.

Διαβάστε επίσης:

Η μανία «Cara Delevingne» συνεχίζεται

Saskia de Brauw: καλωσορίζει ένα grunge φθινόπωρο στη γαλλική Vogue