Ποιο περιοδικό μόδας τα πήγε καλύτερα στις διαφημίσεις φέτος;

Vogue, Instyle και Elle κονταροχτυπήθηκαν στην κορυφή.

 

Το 2013 φτάνει σιγά σιγά στο τέλος του, ενώ για τα περιοδικά μόδας έχει τελειώσει εδώ και καιρό, καθώς ήδη ετοιμάζουν τα τεύχη της νέας χρονιάς. Λιγότερο από ένα μήνα, λοιπόν, πριν τα τεύχη Ιανουαρίου βγουν στα περίπτερα, την προηγούμενη Παρασκευή κυκλοφόρησαν τα στοιχεία όσον αφορά στις διαφημίσεις που φιλοξενήθηκαν σε αυτά όλη τη χρονιά.

Στο σύνολο τα κορυφαία περιοδικά μόδας παρουσίασαν αύξηση στον αριθμό των σελίδων με διαφημίσεις το 2013, η κορυφή, όμως, χωρούσε μόνο έναν τίτλο και για πέμπτη συνεχή χρονιά βασιλιάς των διαφημίσεων ανακηρύχθηκε το InStyle.

Το InStyle, που στο εξώφυλλο του τεύχους Δεκεμβρίου φιλοξενεί την Jennifer Lawrence, παρουσίασε μια αύξηση της τάξης του 4,72% σε σχέση με πέρυσι έχοντας το 2013 στο σύνολο 2810 σελίδες διαφημίσεων. Ακολουθεί κατά πόδας η Vogue με 2694 σελίδες και αύξηση 3.58% από το 2012, ενώ τρίτο έρχεται το Elle με 2501 σελίδες και αύξηση της τάξης του 1,9%. Φαίνεται, λοιπόν, πως η κρίση που είχε χτυπήσει την διαφήμιση στον τύπο ανήκει πια στο παρελθόν, αν και δεν γνωρίζουμε κατά πόσο τα budget των διαφημίσεων έχουν διαφοροποιηθεί σε σχέση με τις χρυσές εποχές.

Διαβάστε επίσης:

Η τιάρα του γάμου της Victoria Beckham δημοπρατείται

511.771.420 €: το υψηλότερο σύνολο σε δημοπρασία στην ιστορία της αγοράς τέχνης

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ