Michelle Williams & Louis Vuitton: η συνεργασία συνεχίζεται

Για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν η Michelle Williams πόζαρε για λογαριασμό του οίκου Louis Vuitton την στιγμή που οι πωλήσεις του γαλλικού maison βρίσκονται σε ανοδική φάση.

 

Ο οίκος Louis Vuitton ανακοίνωσε πριν δύο ημέρες τα οικονομικά αποτέλεσμα του πρώτου τριμήνου του 2014 και παρά την έξοδο του Marc Jacobs από τα ηνία του φαίνεται πως διήνυσε ένα άκρως επιτυχημένο ξεκίνημα που ερμηνεύεται στην πράξη ως αύξηση των πωλήσεών του κατά 9%.

Με τις πωλήσεις, λοιπόν, να αυξάνονται δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν ευνοϊκότερες συγκυρίες για την αποκάλυψη της νέας καμπάνιας του maison με πρωταγωνίστρια για άλλη μια φορά την Michelle Williams. Η ηθοποιός, που στο παρελθόν έχει προταθεί για Oscar, πόζαρε για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν στον φακό του Peter Lindbergh και το αποτέλεσμα είναι ένα σύνολο φωτογραφιών όπου οι «city bags» του Louis Vuitton, Lockit, Capucine και Alma, κυριαρχούν.

Η Capucine λανσαρίστηκε πέρυσι με την Michelle Williams να πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της, ενώ η Lockit πρωτοσχεδιάστηκε το 1958 και επαναλανσαρίστηκε το 2006. Όσο για την Alma, που πέρυσι είχε την ολόδική της καμπάνια, σχεδιάστηκε το 1934 και άλλαξε δύο ονόματα (Squire και Champs-Élysées) πριν αποκτήσει το τελικό της. Και αν και βρίσκουμε και τις τρεις υπέροχες δεν μπορούμε με τίποτε να αντισταθούμε στα Louis Vuitton μπαούλα που επίσης φιγουράρουν στη νέα αυτή καμπάνια.

Δείτε όλες τις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στην παραπάνω gallery και διαβάστε επίσης:

Louis Vuitton: πως ένας οίκος κάνει μια τσάντα του αντικείμενο πόθου

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ