Ιnterview: Το πιο cool waterwear brand λέγεται «Saltbeat» και είναι ελληνικό!

3 SHARES

Και εμείς μιλήσαμε με τη δημιουργό του, Δέσποινα Πιστιόλη.

Η Saltbeat ιδρύθηκε μόλις το 2018 και αποτελεί τον απόλυτο προορισμό για τις γυναίκες που αντιλαμβάνονται την θηλυκότητα του athleisure ή απλά λατρεύουν την κουλτούρα του surf. Μαγιό μοναδικά, κατασκευασμένα από υλικά τελευταίας τεχνολογίας με ειδική προστασία UVA/UVB τα οποία δεν σε βοηθούν απλά να κάνεις τα αγαπημένα σου water sports ντυμένα «σωστά», αλλά και να κάνεις fashion statement με μία απλή εμφάνισή σου στην παραλία. Μιλήσαμε με την Creative Director του brand, Δέσποινα Πιστιόλη και μας έλυσε τις απορίες για το τι είναι «waterwear style» στην Ελλάδα... αλλά και στο εξωτερικό.

Διαβάζοντας το δελτίο τύπου σου στάθηκα στον προσδιορισμό «waterwear brand». Γιατί όχι sporty brand ή swimwear brand; Tι το ξεχωριστό έχει ένα «waterwear brand»;
Η εταιρεία ξεκίνησε με σχεδιασμό και παραγωγή στολών νεοπρέν για θαλάσσια αθλήματα. Επεκταθήκαμε στο μαγιό ως φυσικό επακόλουθo. Θέλούμε ως εταιρεία να προσφέρουμε στις γυναίκες ότι έχει σχέση με το νερό εξού και το waterwear.
Ποια είναι η ιδέα πίσω από τη δημιουργία της Saltbeat; Τι έκανες πιο πριν; Ποιο είναι το background σου;
Η ιδέα ξεκίνησε όταν ανακάλυψα την χαρά του kiteboarding μετά τη γέννηση της τρίτης κόρης μου. Ως άνθρωπος του αθλητισμού από πολύ μικρή ηλικία τα αθλητικά ρούχα δεν έλειπαν ποτέ από την ντουλάπα μου και ήταν μόνο λογικό ότι θα έψαχνα κάτι fun και διαφορετικό να φοράω, πέρα από την κλασσική μαύρη στολή. Μετά από έρευνα είδα ότι κάποιες μεγάλες εταιρείες παρείχαν σε Αμερική και Αυστραλία τέτοια waterwear, funky κομμάτια, τα οποία όμως δεν έφταναν στην Ευρωπαϊκή αγορά. Άρχισα τότε να ψάχνω την τεχνική, τα υλικά και τι θα ήταν αυτό που θα μας διαφοροποιούσε από τις άλλες εταιρείες. Χωρίς καμία εμπειρία πάνω στο χώρο του ρούχου, έμαθα σχέδιο, πατρόν και να ράβω για να μπορώ να καταλαβαίνω καλύτερα πώς κατασκευάζεται όλο το προϊόν. Οι γυναίκες έχουν πιο περίπλοκο σώμα από τους άντρες, συνεπώς έπρεπε όλο αυτό να το λάβουμε υπόψιν μας όταν δημιουργούσαμε την πρώτη συλλογή, σε συνδυασμό με τις δυσκολίες ραψίματος ενός τεχνικού ρούχου. Ήταν μια τρομερή εμπειρία!
campaign 3
Στα σχέδιά σου βλέπω πρωτοποριακά υλικά με ειδική προστασία UVA/UVB και fashion forward design. Tα μαγιό σου δεν απευθύνονται μόνο στις γυναίκες που αγαπάνε τα water sports;
Τα τελευταία χρόνια το καταναλωτικό κοινό έχει αποκτήσει μεγαλύτερη συνείδηση για διάφορα πράγματα που αφορούν το περιβάλλον και τον υγιεινό τρόπο ζωής. Η έκθεση στον ήλιο δεν είναι όπως παλιά, ο κόσμος είναι πιο ευαισθητοποιημένος για το κακό του ήλιου. Ειδικά όταν κάνεις και θαλάσσια αθλήματα που ξοδεύεις πολύ ώρα μέσα στο νερό. Στο τομέα του νεοπρέν προσανατολιζόμαστε στην χρήση καινοτόμων προϊόντων όπως το yulex, που είναι από φυσικό προϊόν και δεν μολύνει τις θάλασσες. Απο την αρχή είδαμε ότι ο κόσμος μας ακολουθούσε με μεγάλο ενδιαφέρον, παρόλο που παρείχαμε μόνο τεχνικά προϊόντα. Μας ζητούσαν κάτι που θα μπορούσαν να φορέσουν όλοι. Έτσι οδηγηθήκαμε στην απόφαση να κατασκευάσουμε μαγιό. Δεν θεωρούμε το brand μας athletic wear, γι’αυτό και δεν σχεδιάζουμε καθαρά αθλητικά μαγιό… γιατί θέλουμε όλο και περισσότερες γυναίκες να έχουν την εμπειρία Saltbeat. 
Η συνολική αίσθηση που αποπνέουν ξεφεύγουν από τις «παραδοσιακές στολές του surf». Βγάζουν κάτι πολύ περισσότερο καλλιτεχνικό και «upper» αισθητικά. Από πού εμπνέεσαι για τον σχεδιασμό τους;
To concept της εταιρείας είναι να δημιουργεί κομμάτια, τα οποία θα ήταν άνετα και διαφορετικά από αυτά τις αγοράς. Οι γυναίκες από την φύση τους θέλουν να κάνουν stand out. Βασιζόμαστε αρκετά στην μόδα και στα new trends, χωρίς όμως να κάνουμε εκπτώσεις στο κομμάτι της άνεσης και χωρίς να χάνουμε την ταυτότητά μας ως εταιρεία. Για μας αυτό είναι πολύ σημαντικό, να αισθάνεσαι άνετα μέσα σε αυτό που φοράς «in and out of the water». Επίσης η βασική ιδέα στον δημιουργικό πυρήνα της Saltbeat είναι να συνεργάζεται με κάποιον καλλιτέχνη για κάθε κολεξιόν της. Έτσι θα έχει να δώσει κάτι αρκετά διαφορετικό από την υπόλοιπη αγορά. Φέτος συνεργαστήκαμε με μία conceptual artist στην οποία αρέσει να πειραματίζεται με διάφορα υλικά. Φυσικά όταν της προτείναμε το project ως λάτρης της θάλασσας και κολυμβήτρια και η ίδια, it was a win-win combination!
campaign 4
Υπάρχει κάποιο άλλο athleisure brand που θαυμάζεις και γιατί;
Stella McCartney x Addidas. Είναι από τους πρωτοπόρους στο κομμάτι του athleisure style. H adidas τα τελευταία χρόνια επενδύει πολλά σε οργανικό βαμβάκι και ανακυκλωμένα υλικά, μαζί με την Parley, και έχει και ένα cutting edge στο design που πάντα ξεχωρίζει.
Έχουμε δει τα κομμάτια σου σε fashion editorial. Πώς νιώθεις όταν βλέπεις μία κοπέλα να τα φοράει και να κάνει statement με το look της;
Amazing! Αυτο σημαίνει ότι τα κομμάτια μας μπορούν να σταθούν σε ένα editorial, που δείχνει ότι έχουμε πετύχει τον στόχο μας.
Τι να περιμένουμε από εσένα και το brand σου στο μέλλον;
Στόχος μας είναι κάθε χρόνο να είμαστε σε θέση να παρουσιάζουμε μια νέα μοναδική συλλογή, η οποία θα διαφοροποιείται ουσιαστικά από κάθε προηγούμενη. Κάνουμε διάφορες σκέψεις για την κατασκευή διαφόρων, νέων προϊόντων, πάντα γύρω από το νερό, ακούγοντας και αναλύοντας τις ανάγκες των πελατών μας. There is a lot more to come!!!
campaign 5
«Αλάτι και Ρυθμός»…. Το όνομα σας πώς προέκυψε;
Θέλαμε ένα όνομα, που να περιέχει το στοιχείο της θάλασσας, αλλά να μην είναι και καθαρά γυναικείο. Είναι βασισμένο πάνω στην λέξη heartbeat είναι το πώς αισθάνεσαι όταν είσαι μέσα στο νερό είτε κάνεις surf, kiteboarding, stand up paddle ή απλά κολυμπώντας...feel the beat… «SALTBEAT»!
Πώς είναι η γυναίκα που θα φορέσει ένα δικό σου κομμάτι;
Η γυναίκα που θα μας επιλέξει είναι σίγουρη για τον εαυτό της και θέλει να ξεχωρίζει.
Για εσένα το ιδανικό μαγιό πρέπει να είναι….
Πρωτότυπο, θηλυκό, άνετο και να στεγνώνει γρήγορα.

Info:https://www.saltbeat.com

  • Ιnterview: Το μοναδικό waterwear brand της διεθνούς αγοράς λέγεται «Saltbeat» και είναι ελληνικό!
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ