Mi-Ro x Kiehl’s: Δείτε το IT αξεσουάρ που δημιουργήθηκε για φιλανθρωπικό σκοπό

Βιβή Αγγελάκη
Mi-Ro x Kiehl’s: Δείτε το IT αξεσουάρ που δημιουργήθηκε για φιλανθρωπικό σκοπό

Καθώς και τη συλλεκτική συσκευασία του Midnight Recovery Concentrate, για τη στήριξη του έργου της ΕΛΕΠΑΠ

Πριν λίγο καιρό βρέθηκαμε στο νέο corner Kiehl's, στο κατάστημα Hondos Center Ομόνοια όπου ανακοινώθηκε μια λαμπερή συνεργασία με φιλανθρωπικό σκοπό! Η Kiehl's συνεργάζεται με το ταλαντούχο σχεδιαστικό δίδυμο Μi-Ro και σήμερα μας παρουσιάζει για πρώτη φορά ένα μοναδικό αξεσουάρ για άνδρες και γυναίκες σε περιορισμένη έκδοση.

fghjgh 5eedf
rtsdfg c589f

Ταυτόχρονα οι σχεδιαστές σχεδιάζουν τη συλλεκτική συσκευασία του θρυλικού Midnight Recovery Concentrate. Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις των ανωτέρω προϊόντων συνολικού ποσού 3.000 € θα διατεθεί για τη στήριξη του φιλανθρωπικού έργου της ΕΛΕΠΑΠ για τη λειτουργική αποκατάσταση των παιδιών με κινητικές αναπηρίες και αναπτυξιακές δυσκολίες.

STR 0323 03203 e3bd3

Την Πέμπτη, λοιπόν, 18 Ιουνίου και ώρα 18:30, οι Mi-Ro, Δημήτρης Μαστρόκαλος και Γιάννης Ράπτης θα βρίσκονται στο corner της Kiehl's, στο κατάστημα Hondos Center Kolonaki (Merlin 6), για να παρουσιάσουν το συλλεκτικό αξεσουάρ που σχεδίασαν αποκλειστικά για την Kielh's, καθώς και τη συλλεκτική συσκευασία του Midnight Recovery Concentrate.

«Η πιο σημαντική ευχή για όλους είναι η υγεία! Χαιρόμαστε που συμμετέχουμε με τον δικό μας τρόπο σε αυτή τη δράση που στόχο έχει να βοηθήσει παιδιά, μέσω της ΕΛΕΠΑΠ, σε πολλούς τομείς, ανάμεσα σε αυτούς και η υγεία», δηλώνει το σχεδιαστικό δίδυμο.

fghdfgh 4a0c4


Ξεκινώντας από την Πέμπτη 18 Ιουνίου, η Kiehl's θα διαθέσει αποκλειστικά στα σημεία πώλησης Kiehl's μια ειδική έκδοση του Midnight Recovery Concentrate 30ml αλλά και ένα αξεσουάρ για το καλοκαίρι που μπορεί να φορεθεί και από άνδρες ως γραβάτα αλλά και από γυναίκες ως ζώνη.

ftghdfgh 9c883

Αυτή η δράση αντανακλά την ισχυρή φιλανθρωπική δράση του σχεδιαστικού διδύμου αλλά και την φιλοσοφία της Kiehl's που υπαγορεύει να επιστρέφουμε στις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται, επιβεβαιώνοντας ακόμη μια φορά ότι δεν αποτελεί απλώς άλλη μια μάρκα καλλυντικών, αλλά μια εταιρεία με σημαντικό κοινωνικό έργο.

Δείτε τους Mi-Ro να μιλούν για τη συνεργασία:

https://www.youtube.com/watch?v=WPE2vvRKUYE

DPG Network