Pink Ribbon Bracelet 2016: Η Ελένη Μενεγάκη φορά για τέταρτη χρονιά τα αγαπημένα μας βραχιόλια!

Βιβή Αγγελάκη
Pink Ribbon Bracelet 2016: Η Ελένη Μενεγάκη φορά για τέταρτη χρονιά τα αγαπημένα μας βραχιόλια!

Στηρίζει για άλλη μία χρονιά την Εκστραστεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estée Lauder

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που δημιουργήθηκε το πρώτο ροζ βραχιόλι της Estée Lauder, ένα fashion item- αξεσουάρ- σύμβολο που δημιουργήθηκε για να στηρίξει μια εκστρατεία που αφορά όλες τις γυναίκες, την Ενημέρωση (έγκαιρη διάγνωση, πρόληψη, ευαισθητοποίηση) για τον Καρκίνο του Μαστού. Και φέτος λοιπόν, το ροζ βραχιόλι υπογράφει ο Δούκας Χατζηδούκας σε μία καμπάνια που πρωταγωνίστρια έχει την Ελένη Μενεγάκη.

PINK RIBBON 2

«Το φετινό βραχιόλι αποτελείται από φυσικό δέρμα οικολογικής κατεργασίας με διακοσμητικό γαζί πυρογραφίας και φέρει μεταλλικό κούμπωμα light-gold φινιρίσματος που απεικονίζει τρισδιάστατο ‘βουλοκέρι’ με ανάγλυφο το μήνυμα της εκστρατείας και το pink ribbon . Το μήνυμα της φετινής εκστρατείας ‘ΤΟGETHER WE ARE STRONGER’ αποτελεί πηγή έμπνευσης για το φετινό βραχιόλι-βουλοκέρι, ”επισφραγίζοντας” για 12η συνεχή χρονιά την σπουδαιότητα της ενημέρωσης και της ευαισθητοποίησης της εκστρατείας» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Δούκας Χατζηδούκας, σχεδιαστής του ροζ βραχιολιού.

Πότε θα κυκλοφορήσει;
Το Pink Ribbon Bracelet του 2016 θα κυκλοφορήσει περίπου στις 26 Σεπτεμβρίου. Θα το βρείτε σε όλα τα σημεία πώλησης Estee Lauder και από τα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin. Η τιμή του είναι 10,50 ευρώ και τα έσοδα από τις πωλήσεις του διατίθενται στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού Αλμα Ζωής στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα.

Παράλληλα, η Ελένη Μενεγάκη, ως πρωταγωνίστρια και της φετινής Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder έδωσε το δικό της μήνυμα.

menegaki 2

Είναι η 4 χρονιά που συμμετέχετε στην καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder. Τι είναι αυτό που σας προέτρεψε να συμμετέχετε και φέτος στην καμπάνια;

Κάθε χρόνο, τα αποτελέσματα της καμπάνιας και η ανταπόκριση του κόσμου είναι τόσο συγκινητική που δε θα μπορούσα να μην συμμετέχω και φέτος. Όλα αυτά τα χρόνια –όπως μας ενημερώνει και το Άλμα Ζωής- η καμπάνια έχει καταφέρει να ευαισθητοποιήσει έναν μεγάλο αριθμό γυναικών να ασχοληθούν με την υγεία τους και να ενημερωθούν για το τι πρέπει να κάνουν για να προστατεύσουν τον οργανισμό τους. Σε μια χώρα σαν την Ελλάδα όπου τα ποσοστά της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού είναι πολύ χαμηλά σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, η εκστρατεία της Estee Lauder Companies αποτελεί μια σταθερή καμπάνια ενημέρωσης του κοινού ότι η «έγκαιρη διάγνωση σώζει ζωές» και αποτελεί έναν επιβεβαιωμένο τρόπο προστασίας από την ασθένεια. Γι αυτό μέσα από την εκστρατεία του ροζ βραχιολιού προσπαθούμε μαζί με το Άλμα Ζωής και την Estee Lauder να υπενθυμίζουμε στις γυναίκες 3 απλές συμβουλές που όταν τηρούνται σώζουν ζωές: μαστογραφία, κλινική εξέταση από ειδικό γιατρό και αυτοεξέταση.

Τα έσοδα από τις πωλήσεις του ροζ βραχιολιού της Estee Lauder διατίθενται κάθε χρόνο στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών για τον Καρκίνο Μαστού ‘’ Άλμα Ζωής’’. Πείτε μας περισσότερα για τον Σύλλογο αυτό.

Ο Σύλλογος είμαι μη κερδοσκοπικός και αποτελείται από εθελόντριες γυναίκες που όλες έχουν βιώσει ή βιώνουν τον Καρκίνο του μαστού. Είναι απίστευτα αισιόδοξες, είναι νικήτριες της ζωής. Στόχος τους είναι , να στηρίζουν τις γυναίκες με εμπειρία καρκίνου μαστού, ενώ συγχρόνως εκπαιδεύουν τον κόσμο για τη σημασία της πρόληψης. Στην περίπτωση του καρκίνου του μαστού, πρόληψη είναι η έγκαιρη διάγνωση. Γι΄ αυτό, δραστηριοποιούνται απευθυνόμενες σε γυναίκες ηλικίας από 20 χρονών και όλα τα προγράμματα που υλοποιούν αφορούν τόσο στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για τις μεθόδους πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης, όσο και στην παροχή φροντίδας στις γυναίκες που τώρα περνούν την εμπειρία της ασθένειας. Η γραμμή ψυχολογικής στήριξης του συλλόγου είναι 210 8 253 253. Οι γυναίκες που έχουν νοσήσει ή νοσούν έχουν την επιλογή να μην είναι μόνες τους.

PINK RIBBON 1

Μέσα από την καμπάνια αυτή ποια είναι η μία δράση κατά του καρκίνου του μαστού που θα θέλατε περισσότερες γυναίκες να ακολουθήσουν;

Στόχος της καμπάνιας είναι να ενημερωθούν οι γυναίκες για την σημαντικότητα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Θα ήθελα κάθε γυναίκα να κάνει κάθε χρόνο την ενδεδειγμένη προληπτική εξέταση μαστών με βάση την ηλικία της και να μην το αμελεί. Οι ρυθμοί της εποχής μας είναι τόσο έντονοι, που πολλές φορές ‘’ξεχνιόμαστε’’ ή το παραμελούμε. Γι’ αυτό αν κάθε χρόνο η ημέρα των γενεθλίων μας γίνει η ημέρα που είτε κάνουμε τον προληπτικό μας έλεγχο είτε κλείνουμε το ραντεβού μας με το γιατρό μας, μπορούμε να το πετύχουμε. Κάτι πολύ σημαντικό που μας ενημερώνει το Άλμα Ζωής είναι: Η ειδικότητα του γιατρού που έχει την κατάλληλη εκπαίδευση για να κάνουμε κλινική εξέταση στον μαστό μας είναι ο χειρουργός μαστού . Αφού κάνουμε τη μαστογραφία, πρέπει να του την πάμε για έλεγχο.

Ποια είναι η δική σας δράση κατά του καρκίνου του μαστού;

Επιλέγω να κάνω την μαστογραφία μου κάθε χρόνο την ημέρα των γενεθλίων μου και προτρέπω τις γυναίκες σε όλη την Ελλάδα να κάνουν το ίδιο. Είναι ένα δώρο που κάνω στον εαυτό μου!

menegaki 03

Όσο για το πώς ξεκίνησε η ιδέα της Εκστρατεία Eνημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder Companies, ο Δούκας Χατζηδούκας, ο άνθρωπος που σχεδιάζει κάθε χρόνο το ροζ βραχιόλι μας εξηγεί:

Η Εκστρατεία Eνημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder Companies, είναι μια παγκόσμια προσπάθεια που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 70 χώρες, με αποστολή την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού μέσω εκπαίδευσης και ιατρικής έρευνας. Πώς ξεκίνησε αυτή η ιδέα;

Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies δημιουργήθηκε από την Evelyn Lauder όταν το 1992 συνειδητοποίησε πόσες γυναίκες πέθαιναν έως τότε από άγνοια ή φόβο για τον Καρκίνο του Μαστού. Καθώς έρευνες της εποχής έδειχναν πως εάν ο καρκίνος του μαστού διαγνωσθεί έγκαιρα τότε ήταν κατά 98% ιάσιμος! Από τότε λοιπόν σκοπός της ζωής της έγινε το να δημιουργήσει έναν κόσμο χωρίς καρκίνο μαστού μέσω της ενημέρωσης και της ιατρικής έρευνας. Οι δράσεις της Εκστρατείας εξαπλώνονται σε 70 χώρες εδώ και 25 χρόνια βάζοντας έναν θεμέλιο λίθο στη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού παγκοσμίως.
Η Evelyn Η. Lauder δημιούργησε το 1992 το ροζ κορδελάκι, το παγκόσμιο πλέον σύμβολο για την υγεία του στήθους. Το κορδελάκι αυτό είναι η βασική μου έμπνευση για τη δημιουργία όλων των pink ribbon bracelet που έχω δημιουργήσει μέχρι σήμερα

Η Evelyn Lauder ήταν γνωστή για την ευαισθησία της και τον δυναμισμό της. Είχατε την ευκαιρία να την γνωρίσετε;
Είναι γεγονός ότι πρόκειται για μια πολύ ιδιαίτερη προσωπικότητα. H Evelyn Lauder δημιούργησε μια ειδική πτέρυγα στο Memorial Hospital , την “Evelyn H. Lauder”, στην οποία οι γυναίκες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις θεραπείες τους σε ένα χώρο υψηλής αισθητικής και άνεσης. Το 2011 που είχα την τύχη να την συναντήσω, η πρώτη της ενέργεια ήταν να με ξεναγήσει σε αυτό τον χώρο. Στη διάρκεια της συνάντησης μας με έπεισε για το όραμα της να προσφέρει στις γυναίκες που ζουν την εμπειρία του καρκίνου του μαστού καλύτερη ζωή μέσα από την γνώση και την φροντίδα του σώματός τους.

Πιστεύετε ότι ένα αντικείμενο όπως το ροζ βραχιόλι, το οποίο σχεδιάζετε κάθε χρόνο, μπορεί να συνεισφέρει στην ευαισθητοποίηση;
Φυσικά και δεν αρκεί..... Το ροζ βραχιόλι είναι ένα σύμβολο. Είναι ένα αντικείμενο που μπορεί να κινητοποιήσει την μνήμη αλλά και να συνεισφέρει οικονομικά σε οργανισμούς που στόχο έχουν την ενημέρωση του κοινού. Γιατί η ενημέρωση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. H Εκστρατεία Eνημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder Companies ενημερώνει εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο για την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης μοιράζοντας επάνω από 120 εκατομμύρια ροζ κορδελάκια και ενημερωτικά έντυπα μέσα από τα σημεία πώλησης των προϊόντων της τα τελευταία χρόνια. Οι γυναίκες πλέον είναι πιο ενημερωμένες και η τακτική εξέταση για την υγεία του στήθους δεν αποτελεί πλέον ταμπού.


Πείτε μας λίγα λόγια για το Breast Cancer Research Foundation που υποστηρίζει η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder Companies
Το Breast Cancer Research Foundation (BCRF) είναι αφοσιωμένο στην ανάπτυξη της πιο ελπιδοφόρας έρευνας για την εξάλειψη του καρκίνου του μαστού, στον κόσμο. Ιδρύθηκε από την Evelyn H. Lauder το 1993, και χρηματοδοτεί ερευνητές που εμπλέκονται εις βάθος σε κάθε σημαντική εξέλιξη που αφορά στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού, τη διάγνωση, τη θεραπεία και την επιβίωση.
Φέτος, οι επιχορηγήσεις του BCRF υποστηρίζουν περισσότερους από 240 επιστήμονες, καθιστώντας το BCRF ως το σημαντικότερο ιδιωτικό χρηματοδότη έρευνας του καρκίνου του μαστού σε όλον τον κόσμο.

DPG Network