Beauties της Θεσσαλονίκης, έχετε έναν ακόμα λόγο να επισκεφτείτε το νέο corner Kiehl's!

Beauties της Θεσσαλονίκης, έχετε έναν ακόμα λόγο να επισκεφτείτε το νέο corner Kiehl's!

Η Νατάσα Θεοδωρίδου δημιούργησε συλλεκτικές συσκευασίες για καλό σκοπό! 

Είναι μέσα στην κουλτούρα της Kiehl's να συνεργάζεται με διακεκριμένους καλλιτέχνες για καλό σκοπό και αυτό άρχισε να συμβαίνει και στην Ελλάδα!

Για πρώτη φορά, λοιπόν, η Kiehl's δημιουργεί αποκλειστικές συσκευασίες για τη Θεσσαλονίκη, με την υπογραφή της Νατάσας Θεοδωρίδου! Το 100% των πωλήσεων από τη συλλεκτική συσκευασία της Ultra Facial Cream 125ml θα διατεθεί στο Ορφανοτροφείο Θηλέων Θεσσαλονίκης «Mέλισσα».

"Είναι χαρά και τιμή μας που η καλλιτέχνης Νατάσα Θεοδωρίδου συμπράττει με την Kiehl's ώστε μαζί να προσφέρουμε τα απαραίτητα σε παιδιά της Θεσσαλονίκης που το έχουν ανάγκη" λέει το αγαπημένο brand στο σχετικό δελτίο τύπου. "Ξεκινώντας από τη Δευτέρα 26 Μαΐου, η Kiehl's θα διαθέσει αποκλειστικά στο νέο της corner στο Hondos Center Apollonia Politia σκευάσματα συλλεκτικής έκδοσης υπογεγραμμένα από τη Νατάσα Θεοδωρίδου. Οι ειδικές εκδόσεις αυτού του εμβληματικού προϊόντος Kiehl's περιλαμβάνουν ένα σημαντικό μήνυμα από τη Νατάσα Θεοδωρίδου που μας καλεί να ανοίξουμε την αγκαλιά μας και να υποστηρίξουμε όσα περισσότερα παιδιά μπορούμε, μήνυμα που αντανακλά τη προσπάθειά της να εμψυχώσει το κοινό ώστε να συγκεντρωθούν όσα περισσότερα χρήματα γίνεται για παιδιά του Ορφανοτροφείου Θηλέων Θεσσαλονίκης «Μέλισσα»".

Εστιάζοντας τις προσπάθειές της στην έρευνα για το AIDS, στις πρωτοβουλίες υπέρ των παιδιών και στο περιβάλλον, η Kiehl's έχει συγκεντρώσει διεθνώς από το 1996, πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ. Τη μάρκα αγκαλιάζουν ονόματα όπως: ο Brad Pitt, η Julianne Moore, ο Jeff Koons, η Uma Thurman, η Charlize Theron κ.α, που συμμετέχουν αφιλοκερδώς στις δράσεις της υποστηρίζοντας το έργο της- για έναν αληθινά όμορφο κόσμο.