Eternity: Μια ιστορία αγάπης που κρατά 25 χρόνια- και συνεχίζεται!

Eternity: Μια ιστορία αγάπης που κρατά 25 χρόνια- και συνεχίζεται!

Ο Calvin Klein υπογράφει μια συλλεκτική έκδοση του αγαπημένου αρώματος

Το πανέμορφο δαχτυλίδι γάμου που χάρισε ο Δούκας του Windsor στην πολυαγαπημένη του Δούκισσα – ένα λιτό διαμαντένιο δαχτυλίδι με υπογραφή μια μόνο λέξη – ETERNITY – ως το απόλυτο σύμβολο της αιώνιας αγάπης και δέσμευσης: αυτή ήταν η έμπνευση για τη δημιουργία του Eternity, του εμβληματικού αρώματος του Calvin Klein που φέτος κλείνει 25 χρόνια στον πλανήτη των αρωμάτων.

Το Eternity λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1989, αγαπήθηκε από τις beauty addicts και έγινε άρωμα-σύμβολο σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, το Eternity γιορτάζει την 25η επέτειο ύπαρξής του, μέσα από μια συλλεκτική έκδοση για άντρες και γυναίκες. Τα επετειακά μπουκάλια με το μεταλλικό φινίρισμα, λάμπουν και συμβολίζουν αυτή την αιώνια αγάπη και δέσμευση.

Το Eternity 25th Anniversary Edition for Women είναι ρομαντικό, διαχρονικό και πολυτελές. Ρομαντικό και λουλουδάτο, εκφράζει την ιδέα της αιώνιας αγάπης και της προσωπικής δέσμευσης. Στις νότες κορυφής συναντάμε φρέζια, μανταρίνι και φασκόμηλο, στην καρδιά του 'χτυπάει" το μιγκέ, ο λευκός κρίνος, ο νάρκισσος και ο κατιφές ενώ στη βάση του έρχεται το πατσουλί, το σανδαλόξυλο και το κεχριμπάρι να δώσουν μια αισθαντική διάσταση.

turling1

Συναρπαστικό, ξεχωριστό και, φυσικά, all time classic, το αντρικό Eternity 25th Anniversary Edition for Men εκφράζει το πνεύμα του σύγχρονου άντρα: ευαίσθητος αλλά αρρενωπός, κομψός και ισχυρός, γεμάτος ενέργεια και αυτοπεποίθηση. Το κοκτέιλ του αρώματος συνδυάζει μανταρίνι, λεβάντα και πράσινες νότες με γιασεμί, βασιλικό, φασκόμηλο,κέδρο και βετιβέρ.

Διατηρώντας την κλασσική τετράγωνη σιλουέτα τους, τα γυάλινα μπουκάλια των συλλεκτικών εκδόσεων του αρώματος Eternity Calvin Klein ξεχωρίζουν για το μεταλλικό τους φινίρισμα, μια φουτουριστική λεπτομέρεια ενώ στην καμπάνια πρωταγωνιστεί- πάντα υπέροχη- η Christy Turlington-Burns και ο Marc Vanderloo, όπως φωτογραφήθηκαν για την καμπάνια το 1995.