Ιουλία Αρμάγου:Για τη δημιουργό του brand Juliette Armand το skincare είναι ένας προσωπικός διάλογος

Χριστίνα Αναστασία Χρόνη
Ιουλία Αρμάγου:Για τη δημιουργό του brand Juliette Armand το skincare είναι ένας προσωπικός διάλογος

Μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη με την Ιουλία Αρμάγου, που ρίχνει φως στη φιλοσοφία του brand και μας μυεί σε έναν κόσμο όπου η περιποίηση της επιδερμίδας, είναι ένας ανοιχτός διάλογος και κάθε προϊόν μοιάζει να είναι φτιαγμένο για την κάθε μία μας ξεχωριστά.

Με την αγορά να είναι γεμάτη με δεκάδες επιλογές στο skincare, είναι δύσκολο να συνθέσουμε το δικό μας παζλ περιποίησης. Ποια είναι η σωστή κρέμα, το κατάλληλο serum, η λοσιόν ή θεραπεία που απευθύνεται στις ξεχωριστές ανάγκες που έχει η κάθε μία γυναίκα; Για την Ιουλία Αρμάγου, τη δημιουργό του brand Juliette Armand, το skincare ήταν και παραμένει ένας προσωπικός διάλογος, αλλά και ένας ανοιχτός διάλογος με τον επαγγελματία της ομορφιάς. Αυτή η αρχή, η σχέση με τον καταναλωτή αλλά πρώτα από όλα με τον επαγγελματία, οδήγησε στη δημιουργία μίας γκάμας προϊόντων που μοιάζουν να έχουν φτιαχτεί για την κάθε μία από εμάς ξεχωριστά.

1.png

«Η γνώση μας πολλαπλασιάζεται μέσω του διαλόγου με τον επαγγελματία, μέσα από τα θέματα τα οποία μας παραθέτει και τα οποία καλούμαστε να λύσουμε»

Αυτό το ταξίδι στη δημιουργία, το οποίο ξεκίνησε το 1992, συνεχίζεται ακατάπαυστα μέχρι και σήμερα, με μία νέα περίοδο εξωστρέφειας να ξεκινά για το brand που έχουμε λατρέψει. Στο πλαίσιο αυτής της εξωστρέφειας, είχαμε την τιμή να συνομιλήσουμε με την Ιουλία Αρμάγου ώστε να γνωρίσουμε τι σημαίνει για εκείνη η ομορφιά, να ακούσουμε από τα δικά της χείλη την ιστορία του brand, να μάθουμε τι μας επιφυλάσσει για το μέλλον, αλλά και ποια είναι τα δικά της αγαπημένα προϊόντα.

Τι σημαίνει για εσάς ομορφιά;

Είναι γεγονός ότι κάθε πολιτισμός, κάθε εποχή, έχει τη δική του αισθητική και τους κανόνες αρμονίας που προσδιορίζουν την ομορφιά στο ανθρώπινο σώμα και το πρόσωπο. Αυτό αποτελεί ένα αποδεκτό πλαίσιο ορισμού της ομορφιάς. Το πιο σημαντικό όμως, κατά την άποψη μου, είναι η ομορφιά να αποτελεί προσωπικό δικαίωμα της επιλογής του «φαίνεσθαι» κάθε ανθρώπου, ώστε να αισθάνεται όμορφα με τον εαυτό του και να μην είναι κάτι το οποίο του επιβάλλεται ως lifestyle.

PAN_0186.JPG

Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με τη δημιουργία των δικών σας καλλυντικών προϊόντων;

Αφότου αποφοίτησα ως χημικός, εργάστηκα 10 χρόνια σε πολυεθνική πετρελαϊκή εταιρία. Η εξέλιξή μου είχε όριο εξαιτίας του φύλου μου κι έτσι η ανάγκη να εργαστώ δημιουργικά ως επιστήμονας με οδήγησε στην έρευνα συνταγών για τη φροντίδα του δέρματος, δεδομένου ότι αυτά τα 10 χρόνια το δέρμα μου είχε ταλαιπωρηθεί από την τοξικότητα του πετρελαίου.

Ποιες ήταν οι δυσκολίες που αντιμετωπίσατε και πώς τις ξεπεράσατε;

Το 1992 ξεκινήσαμε το εγχείρημα με τον σύζυγό μου με τα ελάχιστα κεφάλαια που είχαμε καταφέρει να αποταμιεύσουμε από τις προηγούμενες εργασίες μας, αλλά με μεγάλα αποθέματα επιστημονικής γνώσης και δημιουργικής ανησυχίας για έρευνα, αναζητώντας καινοτόμες συνταγές και λύσεις για τη φροντίδα του δέρματος.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά πως καταφέραμε να ξεπεράσουμε τον τραπεζικό αποκλεισμό δανεισμού κάθε νεοσύστατης επιχείρησης. Κάποιος διευθυντής τραπέζης, που θα τον θυμάμαι με ευγνωμοσύνη, έκανε την υπέρβαση να εγκρίνει ένα δάνειο κίνησης 500.000 δραχμών (!), από… υποχρέωση επειδή τον βοήθησα, με τις γνώσεις της χημείας, να δώσει λύση στην κακοτεχνία που του έτυχε στην αναπαλαίωση του διατηρητέου σπιτιού του στην Πλάκα.

2.png

Στη συνέχεια, ο ανταγωνισμός ήταν σκληρός κι έπρεπε να πείσουμε να μας εμπιστευτούν, γεγονός που καταφέρναμε με τα επιχειρήματα που μας τεκμηρίωνε η γνώση της επιστήμης που σπουδάσαμε.

Είναι γεγονός ότι όταν το επιχειρείν έχει success story, παραλείπεις να αναφέρεις τις δυσκολίες. Νομίζω όμως ότι είναι λάθος αυτό, διότι μια επιχείρηση αποκτά ταυτότητα και με τον τρόπο που επιλέγει να λύνει τα προβλήματα και να ξεπερνά τις δυσκολίες. Και για εμάς ο τρόπος αυτός ήταν οι γνώσεις, η μόρφωση και οι αρχές μας.

Μιλήστε μας για τη διαδικασία που ακολουθείτε κατά τη δημιουργία ενός νέου προϊόντος;

Πρώτα από όλα να καταγράψουμε ότι η ιδέα για ένα νέο προϊόν μπορεί να προέλθει από πολλές πηγές. Είτε για να καλύψουμε μια προσδιορισμένη δερματική ανάγκη ή ένα πρόβλημα της επιδερμίδας, είτε λόγω μιας νέας συνήθειας ή εθνικής κουλτούρας σε κάποια νέα γεωγραφική περιοχή εξαγωγικής δραστηριότητας. Στο στάδιο αυτό διερευνώνται όλες οι ιδέες, χωρίς αποκλεισμούς, κι αν προκύψει σημαντικός λόγος ανάπτυξης νέας συνταγής δίνεται το «πράσινο φως» για να ξεκινήσει το πρωτόκολλο πλέον της έρευνας και ανάπτυξης του νέου προϊόντος.

CW5B0668.jpg

«Για εμένα, έρευνα δεν είναι οι νέες πρώτες ύλες ή μία νέα συνταγή. Είναι πολλοί οι παράγοντες που πρέπει να λαμβάνεις υπόψη. Η έρευνα θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη ακόμα και τις συνήθειες του καταναλωτή»

Η διαδικασία δημιουργίας ενός νέου προϊόντος περιλαμβάνει πολλά στάδια, στα οποία εμπλέκονται και συνεργάζονται πολλά τμήματα της εταιρίας, χωρίς αυτό να αναιρεί την αλληλουχία και την αυτονομία των σταδίων των πρωτοκόλλων που ακολουθούνται μέχρι την κυκλοφορία του.

Αρχικά προσδιορίζεται με σαφήνεια το προϊόν, ο στόχος και οι “ισχυρισμοί” του.

Στη συνέχεια διερευνώνται οι πρώτες ύλες, στις οποίες θα στηριχτεί η συνταγή για να επιτευχθεί ο στόχος.

Ακολουθεί το formulating, που αποτελεί το στάδιο διαμόρφωσης της συνταγής με τις απαραίτητες δοκιμές που απαιτούν οι προδιαγραφές του προϊόντος. Εφόσον το προϊόν έχει το ελεύθερο σταθερότητας και φυσικοχημικών προδιαγραφών προχωράμε σε δομικές αποτελεσματικότητας που κρίνονται απαραίτητες (in vivo ή in vitro και testimonials), ώστε να αξιολογηθεί τελικά από επιστημονική ομάδα της εταιρίας για να λάβει έγκριση ή μη.

4.jpg

Παράλληλα, επιλέγεται η συσκευασία (συμβατότητα και εικαστικός σχεδιασμός), το όνομα, οι ισχυρισμοί μέχρι τη διαμόρφωση του σχετικού φακέλου του προϊόντος από την παρουσίασή του μέχρι την αναγγελία του στην CPNP.

Τελευταίο λόγο έχει το εμπορικό με την κοστολόγηση του προϊόντος και τον ορισμό τιμών χονδρικής, μεταπώλησης και εξαγωγών.

Εφόσον όλα αυτά ολοκληρωθούν, το τμήμα marketing αναλαμβάνει να συστήσει το προϊόν σε πωλητές και αντιπροσώπους της εταιρίας και στην επαγγελματική αγορά όπου απευθύνεται η Juliette Armand.

Ποιο πιστεύετε ότι είναι το μέλλον του skincare;

Το μέλλον στο skincare νομίζω θα στοχεύει στην υγεία και την εμφάνιση του μεγαλύτερου ανθρώπινου οργάνου του δέρματος. Απόρροια αυτής της προσέγγισης θα είναι η διατήρηση της νεανικότητας και η συνεχής επιδιόρθωση των δερματικών φθορών. Για το κοινό αυτό σκοπό θα επιτευχθούν σημαντικές συμφωνίες και συνέργειες όλων των εμπλεκόμενων επιστημών (βιολογία, χημεία, κοσμητολογία, ιατρική, βιογενετική κλπ).

Θεωρείτε ότι υπάρχουν skincare trends ή διαχρονικές αξίες που παραμένουν σταθερές;

Όσον αφορά στο brand name Juliette Armand, οι διαχρονικές αξίες συνδυάζονται αρμονικά με τις εκάστοτε τάσεις που διαμορφώνονται στη φροντίδα του δέρματος με την έννοια του νέου και της καινοτομίας.

Ποιο είναι το όραμα του brand για τα επόμενα 10 χρόνια;

Να εντάσσουμε τις επιστημονικές ανακαλύψεις στην έρευνά μας και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων πολύ γρήγορα, προσφέροντας το πλεονέκτημα αυτό στη φροντίδα του δέρματος κάθε ανθρώπου.

PAN_0392.JPG

Ποια θεωρείτε ότι είναι τα βήματα της περιποίησης που πρέπει να ακολουθεί μία γυναίκα;

Πρώτα από όλα θεωρώ ότι βασικό βήμα για την περιποίηση του δέρματος κάθε ανθρώπου είναι να απευθυνθεί σε ειδικούς για να αποτυπώσει τις προσωπικές του ανάγκες. Ανάγκες που χαρακτηρίζουν κάθε σύγχρονο άνθρωπο, ανεξαρτήτως φύλου, και αφορούν πρωτίστως καθαρισμό, ενυδάτωση, αντιηλιακή προστασία και φυσικά, συνδυαστικά με όλες εκείνες τις δράσεις που το προσωπικό προφίλ κάθε δέρματος προσδιορίζει για φροντίδα ρουτίνας ή αγωγή. Με αυτά τα κριτήρια έχουμε σχεδιάσει και τις 4 σειρές της Juliette Armand.

1683620934131-776962380-5.jpg

Έχετε αγαπημένα προϊόντα από την γκάμα του brand σας και αν ναι, ποια είναι αυτά;

Φυσικά και έχω αγαπημένα προϊόντα. Και είναι αυτά που ταιριάζουν στις προσωπικές μου ανάγκες, στις συνήθειες μου και στις επιλογές μου ως χαρακτήρας:

  • Το Sensitive Cleansing Gel και την Cleansing Tonic Lotion για καθαρισμό και τόνωση του δέρματος.
  • Chronos Hydra Correct Serum με υαλουρονικό οξύ 5 μοριακών βαρών και διασταυρωμένο υαλουρονικό οξύ.
  • Thavma Hydra Lifting Cream με την τεχνολογία Effectox (ένα κοκτέιλ καινοτόμων δραστικών συστατικών: Argireline, Leuphasyl, Trimoist, Ameliox) και την ξεχωριστή υφή κρέμας-gel.
  • Και το After Sun Hydra Calming Cream όλον τον χρόνο για την ενυδάτωση του δέρματος.
  • Το Face Mineral Fluid SPF 50, το πρώτο αντιηλιακό που σχεδιάσαμε με 100% φυσικά φίλτρα.

«Αν είχα την ελευθερία να σχεδιάσω αυτά που ήθελα χωρίς να πρέπει να λάβω υπόψη κοινωνικούς, εμπορικούς ή και πολιτισμικούς παραμέτρους, θα έφτιαχνα –ενώ κυριαρχεί η κρέμα σαν προϊόν- ακόμα περισσότερους ορούς»

Αν μπορούσατε να περιγράψετε το brand Juliette Armand με τρεις λέξεις, ποιες θα ήταν αυτές;

Επιστημονικό, ανατρεπτικό, ανθρωποκεντρικό.

Αναζήτησε τα προϊόντα Juliette Armand σε εξειδικευμένους συνεργάτες του brand αλλά και με τη βοήθεια του εργαλείου αναζήτησης στο επίσημο website, και μείνε συντονισμένη καθώς η Ιουλία Αρμάγου μάς ενημέρωσε ότι έχουμε να περιμένουμε πολλά από το brand και θα τα μάθεις όλα πρώτη εδώ!