Ελένη Μενεγάκη- Estée Lauder: μαζί στην Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού

Η αγαπημένη παρουσιάστρια φοράει το νέο ροζ βραχιολάκι του Δούκα και στηρίζει αυτή την τόσο σημαντική ενέργεια

Αυτό τον Οκτώβρη, η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estée Lauder κλείνει τα 20 χρόνια! 

Από το 1992 η Estée Lauder πρωτοστατεί στην ενημέρωση για την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης του Καρκίνου του Μαστού- μάλιστα, η γνωστή σε όλους Ροζ Κορδέλα, το παγκόσμιο σύμβολο αυτής της ενέργειας, είναι δημιούργημα της εμπνεύστριας της εκστρατείας, Evelyn Lauder.  


Στην Ελλάδα, το 2005  η Estee Lauder αναθέτει στον γνωστό σχεδιαστή Δούκα το σχεδιασμό μιας αποκλειστικής δημιουργίας. Ο Δούκας, αντλώντας έμπνευση από το σύμβολο της εκστρατείας, τη Ροζ Κορδέλα, δημιουργεί ένα Ροζ Βραχιόλι από δέρμα όπου αναγραφόταν το μήνυμα Pink Ribbon. Η αποδοχή και η στήριξη του κόσμου ήταν συγκινητική, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το βραχιόλι έγινε sold out και δημιουργήθηκαν λίστες αναμονής! Έκτοτε κάθε χρόνο το βραχιολάκι αλλάζει σχέδιο και το μήνυμα γίνεται πιο ισχυρό και φέτος, το 8ο βραχιόλι που φέρει την υπογραφή του Δούκα είναι για άλλη μια φορά υπέροχο! 


Το design του είναι οβάλ, από ανάγλυφο μέταλλο σε ροζ και γκρι, στην μια πλευρά του κρέμεται ένα διακριτικό μεταλλικό charm με το ροζ κορδελάκι που μας θυμίζει την ανάγκη της έγκαιρης διάγνωσης. Και το πρόσωπο που το φοράει φέτος είναι η Ελένη Μενεγάκη, η οποία επικοινωνεί με την ευαισθησία και την ευγενική συμμετοχή της την σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας.


«Ελάτε να ενώσουμε τις φωνές μας και να μεταφέρουμε παντού ένα πολύ σημαντικό μήνυμα. Η πρόληψη σώζει ζωές. Είναι κάτι που το ακούμε από μικρά παιδιά κι όμως πολλές φορές το ξεχνάμε, το αμελούμε, δεν πιστεύουμε ότι μπορεί να τύχει σε εμάς. Πόσα και πόσα σπίτια, γύρω μας, δίπλα μας, έχουν τουλάχιστον έναν άνθρωπο που έχει νοσήσει από τον καρκίνο του μαστού» δήλωσε η Ελένη Μενεγάκη


Όμως, και ο ανδρικός πληθυσμός έχει την ευκαιρία να υποστηρίξει την Εκστρατεία και το μήνυμα της πρόληψης καθώς το βραχιόλι κυκλοφορεί και στην αντρική εκδοχή του, σε μαύρο μεταλλικό με διακριτικά χαραγμένο επάνω του το συμβολικό ροζ κορδελάκι. 

Τα βραχιόλια θα διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10 ευρώ, από τα σημεία διάθεσης προϊόντων Estee Lauder σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού ''Άλμα Ζωής''. Και φέτος, η συμμετοχή όλων μας στην Εκστρατεία Ενημέρωσης και Πρόληψης του Καρκίνου του Μαστού θα κάνει τη διαφορά- ραντεβού, λοιπόν, στα stands της Estee Lauder!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ