Δύναμη. Πιστέψτε σε έναν κόσμο χωρίς Καρκίνο του Μαστού

Δύναμη. Πιστέψτε σε έναν κόσμο χωρίς Καρκίνο του Μαστού

Με αυτό το μήνυμα η Ελένη Μενεγάκη, o Δούκας, το attica και το City Link στηρίζουν την Estée Lauder στη φετινή Εκστρατεία Ενημέρωσης και Πρόληψης 

«Μπορείς να δημιουργείς προϊόντα που κάνουν όμορφες τις γυναίκες. Όμως το πιο σημαντικό είναι να τις βοηθησεις να ζούν περισσότερο»
Evelyn Lauder


Αυτό τον Οκτώβριο η Estée Lauder Companies συμπληρώνει 20 χρόνια που δίνει μάχη για να νικήσει τον καρκίνο του μαστού μέσα από την εκπαίδευση και την ιατρική έρευνα. Ταυτόχρονα γιορτάζει τη ζωή και την κληρονομιά της Ιδρύτριας της Εκστρατείας και συν-δημιουργού της Ροζ Κορδέλας, Evelyn H. Lauder. Για αυτούς τους δύο λόγους βρεθήκαμε χθες στο press event όπου φωτίστηκαν (με ροζ) οι διαφορετικές πλευρές αυτής της τόσο σημαντικής εκστρατείας αφύπνισης των γυναικών, της εκστρατείας ζωής.


«Δεν είμαι παρά ένα λιθαράκι μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια που τρέχει η καμπάνια για την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού» είπε η Ελένη Μενεγάκη, η οποία φέτος φοράει το ροζ βραχιολάκι του Δούκα, υποστηρίζοντας την καμπάνια και συμπλήρωσε: «Θέλησα να ενώσω τη φωνή μου με τη δική σας και να στείλουμε μαζί το μήνυμα ότι η πρόληψη είναι το πιο δυνατό πράγμα που μπορείς να κάνεις για να νικήσεις την ασθένεια. Το 98% των καρκίνων του στήθους που διαγνώσκεται έγκαιρα είναι ιάσιμο-και αυτό είναι κάτι που δεν το γνώριζα. Θέλω δε να σας πω ότι την πρώτη φορά, αλλά και τη δεύτερη και την τρίτη, που έκανα μαστογραφία ένιωσα τον ίδιο φόβο, μέχρι να πάρω το αποτέλεσμα. Όμως πρέπει να ακουστεί παντού ότι είναι απαραίτητο σε όλες τις γυναίκες να κάνουν την εξέταση, κάθε χρόνο, πρέπει να το βάλουμε καλά στο μυαλό μας».


Για τον αγαπημένο μας Δούκα, αυτή είναι η 8η χρονιά που σχεδιάζει το Ροζ Βραχιόλι για την Εκστρατεία της Estée Lauder (κομψό, σε σχήμα οβάλ από ανάγλυφο μέταλλο σε ροζ και γκρι χρώμα, έχει ένα διακριτικό μεταλλικό charm με το ροζ κορδελάκι) «και τελικά μπορώ να πω ότι το Pink Ribbon, αν γινόταν δύο φορές το χρόνο, θα μπορούσε να είναι σαν μια συλλογή μου, γιατί κάθε φορά νιώθω την ίδια δημιουργική πρόκληση όταν πρόκειται να το σχεδιάσω», είπε. «Είναι τιμή μου που η Ελένη Μενεγάκη φοράει ένα προϊόν που δημιούργησα για έναν τοσο σημαντικό σκοπό. Και θα ήθελα να τονίσω πως φέτος, για δεύτερη χρονιά, σχεδίασα και ένα βραχιόλι για τον άντρα, γιατί ο καρκίνος του μαστού πλήττει και τους άντρες. Και μπορεί να είναι μικρό το ποσοστό όμως η εξέλιξή του είναι ραγδαία και δυσάρεστη, για αυτό η ενημέρωση αφορά και τον αντρικό πληθυσμό».


Από το 2000, όπου η Evelyn Lauder έχει την ιδέα να κάνει ακόμα πιο ισχυρό το μήνυμα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού με την Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Παγκοσμίων Μνημείων –Σημείων Οροσήμων, έχουν ντυθεί στα ροζ πάνω από 200 κτίρια σε 70 χώρες. Φέτος στην Ελλάδα, θα δούμε να φωτίζεται ροζ το κτίριο του City Link και το πολυκατάστημα attica, στις 23 Οκτωβρίου, και αυτό έχει διπλό μήνυμα: αφενός στηρίζει αυτή την τόσο σημαντική εκστρατεία για την γυναίκα αφετέρου υπενθυμίζει σε όλους μας ότι η Αθήνα είναι και μπορεί να γίνει ακόμα ομορφότερη καθώς δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μια άλλη σύγχρονη Ευρωπαϊκή πόλη και ότι η αναβάθμιση του κέντρου είναι εφικτή όταν η προσπάθεια είναι συλλογική.
«To attica αποτελεί σημείο αναφοράς και ορόσημο, τόσο για τη γυναίκα όσο και για το κέντρο της πόλης και δε θα μπορούσε παρά να συμβάλει δυναμικά σε μια τέτοια προσπάθεια» είπει στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου η Εύη Κλαουδάτου, Διευθύντρια Marketing πολυκαταστημάτων attica, τονίζοντας ότι «στόχος της συγκεκριμένης ενέργειας είναι να μεταφέρει, από γυναίκα σε γυναίκα, ένα πολύ δυνατό μήνυμα: η καρδιά της πόλης φωτίζεται και «χτυπά» για να αφυπνίσει όλους μας σχετικά με τη σημασία που έχει η έγκαιρη διάγνωση στην πρόληψη και την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού».


Μερικά πράγματα που αξίζει να γνωρίζουμε για την Εκστρατεία Ενημέρωσης της Estée Lauder για τον Καρκίνο του Μαστού

- Ξεκίνησε το 1992 με πρωτοβουλία της Evelyn Lauder και στόχο την ευαισθητοποίηση για την ασθένεια, ενθαρρύνοντας τις γυναίκες από όλο τον κόσμο να μάθουν για την υγεία του μαστού. Η ίδια εργαζόταν ακούραστα για να αυξήσει τις χρηματοδοτήσεις για την ουσιαστική έρευνα που χρειαζόταν για να βρεθεί μια θεραπεία.
- Σήμερα η Εκστρατεία Ενημέρωσης δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 70 χώρες, έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 35 εκατομμύρια δολάρια για τη χρηματοδότηση 140 ερευνών στο Ίδρυμα Έρευνας για Καρκίνο του Μαστού για την ιατρική έρευνα.
- Φέτος, υποστηρίζει 13 έρευνες παγκοσμίως.

Κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου 2012 η Εκστρατεία θα έχει:

- Προσεγγίσει αμέτρητους ανθρώπους από όλο τον κόσμο. Το 2011 μόνο, η Εκστρατεία άγγιξε εκατομμύρια ανθρώπους μέσω του Τύπου με το σωτήριο μήνυμα της πρόληψης.
-Μοιράσει εκατομμύρια Ροζ Κορδέλες από τα σημεία πώλησης της Estee Lauder σε όλο τον κόσμο, προσθέτοντας στις 115 εκατομμύρια που έχουν διανεμηθεί μέχρι σήμερα.
-Διαδώσει το μήνυμα για έγκαιρη διάγνωση και της υγείας του μαστού σε παγκόσμιο επίπεδο, μέσα από τα χιλιάδες ενημερωτικά έντυπα που έχουν διανεμηθεί μέχρι σήμερα
-Φωταγωγήσει αμέτρητα κτήρια, μνημεία και ορόσημα σε όλο τον κόσμο με λαμπερά ροζ φώτα, εστιάζοντας την προσοχή στη σημασία της υγείας του μαστού και στην έγκαιρη διάγνωση. Το 2010 η εκστρατεία καθιέρωσε το πρώτο Guinness World Record για «Τα περισσότερα Μνημεία – Κτίρια Ορόσημα που έχουν Φωταγωγηθεί Για Ένα Σκοπό μέσα σε 24 ώρες».
-Ενεργοποιήσει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο ως Πρεσβευτές της Παγκόσμιας Εκστρατείας της Ροζ Κορδέλας.


Στην Ελλάδα, οι δράσεις της Εκστρατείας περιλαμβάνουν

-Εξειδικευμένες Συμβουλές Ομορφιάς – Μακιγιάζ. Σε συνεργασία με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού, η Estée Lauder δημιούργησε τις Εξειδικευμένες Συμβουλές Ομορφιάς-Μακιγιάζ. Αφού άκουσε προσεκτικά τις ανάγκες και τα προβλήματα ομορφιάς που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στο στάδιο της θεραπείας τους, προσάρμοσε tips περιποίησης και τεχνικές μακιγιάζ βασισμένα στις συγκεκριμένες ανάγκες. Έτσι, σε κάθε stand Estée Lauder στα καταστήματα καλλυντικών πανελλαδικά, οι Σύμβουλοι Ομορφιάς Estee Lauder είναι σε θέση να προτείνουν και να διδάξουν δωρεάν έξυπνες λύσεις για την περιποίηση και την ομορφιά του προσώπου, γιατί κάθε γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη, σε κάθε στιγμή της ζωής της.

-Διανομή πληροφοριακού υλικού και ροζ κορδέλας από τα stand της Estée Lauder. Το γνωστό έντυπο αυτοεξέτασης, πληροφορίες για τον Καρκίνο του Μαστού και την σημαντικότητα της έγκαιρης διάγνωσης, μαζί με την ροζ κορδέλα θα διατίθενται δωρεάν στο κοινό από όλα τα σταντ της εταιρείας.

- Δωρεάν Μαστογραφίες. H Estée Lauder σε συνεργασία με την Μαιευτική Κλινική ΡΕΑ αλλά και με το διαγνωστικό κέντρο MediMall εξασφάλισε έναν αριθμό μαστογραφιών, οι οποίες θα δίνονται δωρεάν στο κοινό μέσα από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς ΔΙΕΣΗ, SFERA και ΛΑΜΨΗ. Οι μαστογραφίες θα διενεργούνται σε ψηφιακό μαστογράφο τελευταίας γενιάς που διαθέτουν τα δύο κέντρα με στόχο την καλύτερη δυνατή διάγνωση και την λιγότερη ταλαιπωρία για τις εξεταζόμενες

- Οικονομική Στήριξη του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ. Το γνωστό πλέον σε όλους ροζ βραχιόλι της Estee Lauder με την υπογραφή του ΔΟΥΚΑ κυκλοφορεί από την 1η Οκτωβρίου και για όλο τον Οκτώβριο στα καταστήματα καλλυντικών, στη συμβολική τιμή των 10 ευρώ, με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού ''Άλμα Ζωής''.

-Συνέργεια με τα Καταστήματα ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ και την AEGEAN AIRLINES, που για πέμπτη χρονιά στηρίζουν την Εκστρατεία ''οπλίζοντας'' τον κόσμο με πληροφορίες και γνώση.
To πληροφοριακό υλικό για την σημαντικότητα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης της Estée Lauder Companies μαζί με την συμβολική ροζ κορδέλα, θα προσφέρoνται δωρεάν από τα σημεία εξυπηρέτησης επιβατών της Aegean Airlines και από όλα τα καταστήματα ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ. Επιπλέον όλο το προσωπικό και των δύο εταιριών πρόκειται να φοράει όλο τον μήνα Οκτώβριο το συμβολικό ροζ κορδελάκι με σκοπό να αφυπνίσει ακόμα περισσότερες γυναίκες στη χώρα μας για την σημαντικότητα της πρόληψης.








DPG Network